וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי זעם אחרי החילוף והתעלם מפוצ'טינו. המאמן: "תפקידי לקבל החלטות"

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 10:32

הארגנטינאי סירב ללחוץ את ידו של מאמן פריז, שהחליף אותו בדקה ה-76 לפני שאיקרדי הכריע את ליון. פוצ'טינו: "הוצאנו אותו כדי לשמור עליו מפציעה". ניימאר: "יודעים שאנחנו צריכים להשתפר"

ליאו מסי הגיע לפריז סן ז'רמן עם ציפיות גדולות אחרי אחד המעברים הדרמטיים בתולדות הכדורגל, וכרגע נראה שגם הכדורגלן הטוב בעולם (ואולי הטוב בהיסטוריה) מתקשה לעמוד בלחץ הגדול ובציפיות. היום (ראשון) הארגנטינאי רשם את משחקו השלישי במדי פ.ס.ז', ואחרי הבכורה מול ריימס (0:2) והמשחק מול ברוז' בליגת האלופות (1:1) מסי השלים משחק שלישי ללא שער.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן לאחר שהוחלף על ידי מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
אותי אתה מחליף? מסי אחרי החילוף/רויטרס
ליאונל מסי לא לוחץ את ידו של מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
לזה קוראים "ייבוש". פוצ'טינו מגיש יד, מסי לא נענה/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה
ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
יש לחץ, והוא מרגיש אותו. מסי/רויטרס

מאמן פ.ס.ז' מאוריסיו פוצ'טינו הפתיע את כולם כאשר הוציא את מסי בדקה ה-76, ונראה שהיה שהכוכב לא ממש מרוצה מההחלטה להחליפו. מסי הביט לעבר מאמנו בפליאה ועל פי הצילומים גם לא לחץ את ידו, ולאחר מכן המשיך לשדר חוסר שביעות רצון על הספסל.

ניימאר, שכבש את השוויון בפנדל, אמר לאחר המשחק: "זה ניצחון חשוב מאוד. היינו צריכים לנצח למרות שליון נתנו לנו פייט גדול. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להשתפר, אנחנו עובדים על זה, צעד אחרי צעד".

פוצ'טינו ניסה להרגיע את הרוחות בסיום, והתייחס לניצחון החשוב, על רקע התגובה של מסי: "הוצאתי את מסי כדי למנוע ממנו פציעה בעתיד. מצפים לנו הרבה משחקים חשובים, ואנחנו חייבים לשמור עליו.

"הקבוצה הייתה צריכה להראות אופי. אנחנו בתקופה שבה אנחנו מנסים הרבה דברים. אנחנו צריכים לעבוד על זה באימונים. אבל זה קשה כי יש לנו משחק כל שלושה ימים, וחשוב ששחקנים יתאוששו. זה לא תירוץ, אנחנו צריכים להשתפר.

"כולם יודעים שיש לנו פה שחקנים נהדרים, וסגל של 35 שחקנים. צריך לקבל החלטות, בבחירת הסגל ובמהלך המשחק, ולחשוב על מה טוב לקבוצה ולכל שחקן. לפעמים ההחלטות חיוביות, לפעמים לא, אבל בשביל זה יש מאמן על הקווים, שיקבל החלטות. אני יכול לספק אנשים או לא". על מסי ענה: "שאלתי אותו איך הוא, והוא אמר שהוא בסדר, זה הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully