וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל מתמוגג מקאנטה, טוטנהאם חוטפת: "קשה להאמין כמה היא גרועה"

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 10:09

התרנגולים ספגו ביקורות אחרי ה-3:0 לצ'לסי: "הם לא נראו כמו קבוצה ועשו טעויות בסיסיות". טוכל החמיא לצרפתי שעלה במחצית וכבש: "רואה אותו בכל אימון ומתקשה להאמין כמה הוא טוב. איתו יש לך את כל מה שאתה מחפש"

תקציר: טוטנהאם - צ'לסי 3:0/ספורט1

צ'לסי המשיכה בפתיחה הנהדרת לעונה, כאשר גברה אתמול (ראשון) 0:3 על טוטנהאם בדרבי הלונדוני והשתווה לליברפול ומנצ'סטר יונייטד בפסגת הטבלה. אחרי מחצית מאופסת, אנגולו קאנטה נכנס בהפסקה, כבש את השער השני של קבוצתו, וניצח על תצוגת המופת של הבלוז ב-45 הדקות האחרונות.

עבור הצרפתי, מדובר בשער ליגה ראשון מאז נובמבר 2019, והמאמן לא חסך במחמאות לקשר: "אם יש לך את קאנטה, יש לך את מה שכולם מחפשים, את כל מה שאתה צריך בקישור - מוסר עבודה, חטיפת כדורים, יכולת עם ובלי הכדור, כדרור, והיום אפילו שער. אני רואה אותו בכל יום באימון וזה קשה להאמין כמה הוא טוב. נתנו מחצית שנייה טובה מאוד והגיע לנו לנצח".

טוכל הודה כי הוא לא היה מרוצה מהיכולת במחצית הראשונה המאופסת, ועל היכולת ב-45 הדקות הראשונות הוא החמיא בעיקר לשוער קפה אריסבלאגה, שהחליף את אדוארד מנדי שנעדר, ולבלם טיאגו סילבה. הברזילאי אף הבקיע את השער הראשון בדקה ה-49, ובכך הפך לשחקן השני הכי מבוגר של צ'לסי שמבקיע בעידן הפרמיירליג, כאשר לפניו ניצב סמל כחול, דידייה דרוגבה.

אנגולו קאנטה, שחקן צ'לסי. Visionhaus, GettyImages
מדהים את מאמנו כל יום מחדש. אנגולו קאנטה/GettyImages, Visionhaus

אצל התרנגולים, מצב הרוח הרבה פחות אופטימי. הקבוצה של נונו אספיריטו סנטו הפסידה בפעם השנייה ברציפות בליגה בהפרש של שלושה שערים ומעלה, כאשר הפעם הקודמת שזה קרה הייתה בשני מחזורי הפתיחה של עונת 2011/12 (הפסד 3:0 למנצ'סטר יונייטד ו-5:1 למנצ'סטר סיטי). המאמן הפורטוגלי אמר לאחר התבוסה: "נענשנו, הגענו למחצית באנרגיות טובות כי עשינו עבודה נהדרת עד ההפסקה. כעת האתגר הוא לשמור על זה לאורך משחק שלם. לאוהדים מגיע יותר על הדרך שהם תמכו בנו".

באנגליה לא חסכו בביקורות כלפי הספרס, כאשר הפרשן ושחקן העבר רוי קין טען: "לא הצלחתי להאמין כמה טוטנהאם הייתה גרועה. זה בסדר שיהיה יום לא טוב ושתפסיד לקבוצה עדיפה ממך, אבל היה מחסור בתשוקה מצד טוטנהאם בשני השערים האחרונים. אני די עצבני מהצפייה בהם. את ההבדל ברצון לנצח היה אפשר להיות בשער השני. צ'לסי זכתה בכדור וטוטנהאם לא עשתה את הדברים הבסיסיים".

עוד בוואלה!

רונאלדו שוב הג'וקר של יונייטד: "כל משחק בליגה הוא תמיד קרב מדהים"

לכתבה המלאה

קין אף תהה בנוגע לשפת הגוף של הארי קיין, שפתח את העונה ללא שער בארבעת משחקי הליגה הראשונים שלו, לראשונה מאז עונת 2015/16: "הוא כבר כבש העונה במסגרות האחרות, אבל היה היום משהו בשפת הגוף שלו". מאמן העבר, גראם סונס, הוסיף לביקורות: "הם לא נראו כמו קבוצה. הם עשו טעויות בסיסיות שהובילו לשערים. ברמה הזו, הגבוהה ביותר, אם אתה לא עושה את הדברים הבסיסיים נכון אתה תיענש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully