וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף סירב להצעת ברצלונה להחליף את רונאלד קומאן

לפי דיווח ב"ספורט" הקטלוני, למנהל הטכני הוצעה משרת המאמן בשעות האחרונות, אולם הוא הבהיר כי בשלב זה הוא מסרב לקחת על עצמו את התפקיד

מסיבת העיתונאים בה ליאונל מסי נפרד מברצלונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

כשהיה במכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף ירד מתפקיד המנהל המקצועי והחל לאמן את הקבוצה בלית ברירה כשנקלעה למשבר וביצעה שינוי על הקווים. לאחר מכן, כשראה הבעלים מיץ' גולדהאר כי השחקנים מרוצים ומצליחים תחת ההולנדי, קרויף קיבל את המשרה באופן קבוע.

ייתכן שהוא למד את הלקח ויכול להיות שהוא פשוט עדיין לא רוצה לקחת על עצמו תפקיד כל כך גדול, אבל לפי הדיווחים הבוקר (שישי) בברצלונה, הוא סירב להחליף את רונאלד קומאן כמאמן הקבוצה. לפחות כרגע.

ג'ורדי קרויף עם ז'ואן לאפורטה בתערוכת ברצלונה. דני מרון
המאמן הבא של ברצלונה? ג'ורדי קרויף עם ז'ואן לאפורטה/דני מרון

לאחר התבוסה הקשה לבאיירן מינכן באמצע השבוע במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, נטען בתקשורת הקטלונית כי ברצלונה נמצאת במלכוד ושישנם לחצים כבדים על הנשיא ז'ואן לאפורטה לפטר את רונאלד קומאן, אלא שקרויף בשלב זה לא מעוניין בתפקיד. כעת, לפי עיתונאי של העיתון "ספורט", קרויף נשאל אם ברצונו לאמן את הקבוצה תחת לחצים שהופעלו עליו, אך הבהיר כי בשלב זה הוא מסרב ורוצה להישאר המנהל הטכני.

לפי הדיווחים בימים האחרונים, הנהלת ברצלונה חלוקה לשניים, כשמצד אחד חברי דירקטוריון מפנים את החצים לעברו של קומאן בטענה שהוא האשם ליכולת המחפירה, ומנגד ישנם חברי הנהלה שטוענים שהקבוצה זקוקה לזמן נוסף לפני שיתקבלו החלטות גורליות. הקשיים הכלכליים אליהם נקלעה לברצלונה גם כן משפיעים על קבלת החלטה באשר לעתיד המאמן, מכיוון שפרידה מקומאן תעלה לה 12 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully