וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: "אם רונאלד קומאן יפוטר מברצלונה, ג'ורדי קרויף עשוי להחליפו"

הקטאלנים טוענים שאקס מכבי תל אביב מועמד להחליף את מאמן ברצלונה אחרי התבוסה לבאיירן מינכן באלופות. פיקה נגד שריקות הבוז של הקהל: "לא מופתע מההפסד, זו המציאות". וגם: לבנדובסקי ממשיך לשבור שיאים. התגובות והמספרים

תקציר: כל שערי המחזור ה-4 בפרמיירליג/ספורט1

ביום שאחרי התבוסה הכואבת 3:0 לבאיירן מינכן, בברצלונה אובדי עצות. על פי התקשורת הקטאלנית, בקבוצה שוקלים לבצע זעזוע בעקבות ההשפלה הביתית במחזור הפתיחה בליגת האלופות ומי שעלול להיות זה שישלם את המחיר הוא המאמן רונאלד קומאן. על פי מספר דיווחים בקטלוניה, מי שעשוי לתפוס את מקומו אם אכן יפוטר הוא אקס מכבי תל אביב והמנהל הטכני הנוכחי, ג'ורדי קרויף. "אם קומאן יפוטר, קרויף בהחלט יהיה אחד המועמדים להחליפו", נכתב.

החבורה של רונאלד קומאן ניסתה בכל כוחה להתמודד מול הבווארים, אך הבדלי הרמות במשחק אמש היו נראים כה עצומים, והכנסת ארבעת השחקנים הצעירים (מינגסה, גבי, בלדה ודמיר) לא רק שלא הכניסה רוח חדשה בקבוצה, אלא רק גרמה לפערים בין שתי הקבוצות להראות גדולים יותר.

אם זה לא מספיק, זהו היה הפסדה הראשון של בארסה במשחק פתיחה בשלב הבתים בליגת האלופות לראשונה מזה 22 שנה, כשהיא רושמת תבוסה ביתית שלישית ברציפות במפעל (3:0 מול יובנטוס במחזור האחרון של שלב הבתים בעונה שעברה, 4:1 מול פריז סן ז'רמן בשמינית הגמר בעונה שעברה והתבוסה אמש), ונראה שיקח זמן רב עד שנראה את ברצלונה שוב בימיה היפים. בנוסף, סרג'י רוברטו ספג שריקות בוז מאוהדי המארחת.

מן העבר השני, בבאיירן מינכן לא הצליחו להסתיר את החיוכים בתום ה-0:3 הגדול אמש (שלישי) על ברצלונה במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. הקבוצה של יוליאן נאגלסמן הראתה עליונות על הקטלאנים האומללים מהפתיחה, כאשר תומאס מולר (34) ורוברט לבנדובסקי (56 ו-85) האריכו רצפים ושיאים אישיים על גבם של השחקנים של רונאלד קומאן, במשחק שהבדלי הרמות בו הזכירו במעט את ה-2:8 המפורסם שהנחילו הבווארים לבארסה לפני 13 חודשים.

מולר, כובש השער הראשון, העמיד את מאזנו מול ברצלונה על שבעה שערים בשישה משחקים - הכי הרבה שכבש שחקן בליגת האלופות מול הקטלאנים. רוברט לבנדובסקי לעומת זאת, האריך את שיאו העולמי כאשר כבש זה המשחק ה-18 ברציפות. מעבר לכך, באיירן שומרת על רצף הניצחונות במשחקי הפתיחה, זו השנה ה-18 ברציפות!

עוד בוואלה! ספורט

באיירן מינכן הביסה 0:3 את ברצלונה במחזור הפתיחה של ליגת האלופות

לכתבה המלאה
שחקני ברצלונה מאוכזבים. רויטרס
הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות נראו עצומים. שחקני ברצלונה בסיום התבוסה לבאיירן מינכן/רויטרס

התגובות

ג'רארד פיקה אמר בסיום: "אני לא חושב שה-8:2 במפגש הקודם השפיע עלינו היום. לדעתי נתנו להם פייט לא רע, אבל זו קבוצה עם המון ניסיון, ולנו יש קבוצה חדשה. עבור חלק מהשחקנים שלנו זו הייתה הפעם הראשונה בליגת האלופות, כך שאני לא מופתע. אלה לא תירוצים, זו המציאות. ככל שיעובר הזמן אנחנו נשתפר וניראה טוב יותר. אנחנו רחוקים מלהיות פייבוריטים בצ'מפיונס השנה, אבל יכול להיות שכלום לא קרה. תראו את צ'לסי של העונה שעברה - גם היא פתחה את הקמפיין רע מאוד וסיימה אותו כאלופת אירופה".

פיקה ביקר את שריקות הבוז שנשמעו כלפי סרג'י רוברטו ואמר: "הוא אדם יוצא מהכלל ואוהב את המועדון יותר מכל אחד אחר. צריך להזכיר לאנשים שהוא לא שחקן הגנה טבעי, הוא שיחק כקשר כל הקריירה. הוא עושה את ההקרבה הזאת בשבילנו ומנסה ללמוד עמדה חדשה".

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן ניתח את המשחק ותירץ: "היו לנו רק שלושה חלוצים כשירים. ברור שהיינו רוצים לשחק טוב יותר, אבל זה מה שיש לנו, זו מצבת השחקנים כרגע. יש פה שחקנים עם עתיד גדול לפניהם, שחקנים בני 18-20 שמעולם לא שיחקו מול קבוצה כמו באיירן. בעוד כמה שנים הם ידביקו את הפער. אני מעריך בעוד שנתיים-שלוש, השחקנים האלה יוכלו להתחרות ברמות האלה. אבל נכון לעכשיו יש פערים גדולים בינינו לבין באיירן, גם בהרכב וגם על הספסל. חייבים להיות ריאליים".

שחקן באיירן מינכן תומאס מולר. רויטרס
אוהב לשחק מול ברצלונה. מולר/רויטרס

המספרים

* תומאס מולר עם שבעה שערים בשישה משחקים מול ברצלונה. הכי הרבה ששחקן כבש נגד הקטלאנים בליגת האלופות.

* רוברט לבנדובסקי ממשיך להגדיל את רצף הכיבושים שלו ואת שיאו כאשר כבש במשחקו ה-18 ברציפות.

* באיירן מינכן ממשיכה עם הרצף המדהים של ניצחונות במשחקי הפתיחה של ליגת האלופות שעומד כעת על 18.

* הבווארים עדיין בלתי מנוצחים ב-19 משחקי החוץ האחרונים שלהם בליגת האלופות (15 ניצחונות).

* ברצלונה הפסידה לראשונה במשחק פתיחה בליגת האלופות לאחר 22 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully