וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הביסה 0:3 את ברצלונה במחזור הפתיחה של ליגת האלופות

לא כוחות: האורחת שלטה ללא עוררין בקאמפ נואו והשפילו הקטלאנים החלשים. מולר (34) ולבנדובסקי (56 ו-85) כבשו לבווארים, שניצחו משחק פתיחה מספר 19 ברציפות במפעל הבכיר באירופה. צ'לסי גברה 0:1 על זניט, יובנטוס הביסה 0:3 את מאלמו. 2:2 בין ויאריאל לאטאלנטה

תקציר: כל שערי המחזור ה-4 בפרמיירליג/ספורט1

אחרי שני משחקי הפתיחה המוקדמים, המחזור הראשון של ליגת האלופות בבתים ה'-ח' נמשך הערב (שלישי) כשבמוקד הניצחון הגדול של באיירן מינכן, 0:3 על ברצלונה, 13 חודשים אחרי ה-2:8 המפורסם. אלופת אירופה צ'לסי גברה 0:1 על זניט, בעוד יובנטוס הלחוצה השיגה 0:3 קליל בחוץ על מאלמו. ויאריאל ואטאלנטה נפרדו ב-2:2 מהנה.

רוברט לבנדובסקי עם אלפונסו דייויס שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
באיירן עם ניצחון גדול בקאמפ נואו. לבנדובסקי עם דייויס/רויטרס

ברצלונה - באיירן מינכן 3:0

אחד המפגשים היוקרתיים ביותר שיש לליגת האלופות להציע התנהל במעמד צד אחד, כאשר אלופת גרמניה לפרקים השתעשעה במארחת, שנראתה רחוקה שנות אור מהקבוצות הגדולות של העשור הקודם. באיירן מינכן שלטה מהפתיחה, כאשר טר סטגן עצר בצורה נהדרת את לירוי סאנה ומנע באופן זמני יתרון מהאורחת (19).

בדקה ה-34 נעשה צדק בקאמפ נואו, כאשר בעיטה של תומאס מולר פגעה בלואיס גרסיה וחדרה פנימה. זהו שערו השביעי של החלוץ מול הקטלאנים בשישה משחקים - הכי הרבה ששחקן כבש נגד ברצלונה בליגת האלופות אי פעם.

במחצית השנייה הכניס קומאן את יוסוף דמיר, גבי, מינגסה ואלחנדרו באלדה הצעירים, אך גם הם לא הצליחו להביא את השינוי המיוחל, כאשר הבווארים רק הגדילו את יתרונם. רוברט לבנדובסקי הנפלא כבש צמד (56 ו-85) והאריך את הרצף המדהים שלו כאשר כבש במשחקו ה-18 ברציפות. באיירן סוגרת ניצחון גדול וממשיכה להיות בלתי מנוצחת כבר 19 שנה במשחקי הפתיחה של המפעל, כאשר ברצלונה רושמת הפסד ראשון במחזור הראשון של שלב הבתים מזה 22 שנה.

דקה 33: גול! באיירן מינכן עולה ל-0:1. תומאס מולר ניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה, שפגעה בגבו של אריק גרסיה, הטעתה את טר סטגן וחדרה פנימה.

דקה 56: גול! באיירן מינכן עולה ל-0:2. ג'מאל מוסיאלה הצעיר בעט כדור שננעץ בקורה, אך רוברט לבנדובסקי היה שם כדי לדחוק מקרוב את השני של הבווארים.

דקה 85: גול! באיירן מינכן עולה ל-0:3. בעיטה של סרג' גנאברי ננעצה בקורה, ושוב לבנדובסקי, בהעתק של השער הראשון היה שם כדי לכבוש את השלישי של האורחת, שמתעללת ביריבתה.

שחקן ברצלונה ממפיס דפאי. רויטרס
השפלה לברצלונה במשחק הפתיחה של שלב הבתים. ממפיס/רויטרס

דינמו קייב - בנפיקה 0:0

שתי הקבוצות שצפויות לסיים בשני המקומות האחרונים בבית סיפקו משחק לא רע, אך אף קבוצה לא הצליחה לנצל את המצבים אליהם הגיעה. לאחר 93 דקות מאופסות, חגג מיקולה שפארנקו עם חבריו את מה שחשב שהיה כשער הניצחון, אך השער נפסל בדרמה גדולה על ידי ה-VAR ואלופת אוקראינה נאלצת להסתפק בנקודה בלבד במשחק הבית.

שחקן בנפיקה ליסבון יוליאן וייגל מול שחקן דינמו קייב סרגיי סידורצ'וק. רויטרס
תיקו מאופס בקייב. וייגל מול סידורצ'וק/רויטרס

ויאריאל - אטאלנטה 2:2

מחזיקת הליגה האירופית והלהיט של ליגת האלופות בשנתיים האחרונות סיפקו משחק מהנה, ונפרדו בתיקו משקף. האיטלקים עלו ליתרון משער מוקדם של רמו פרוילר, לאחר שזה קיבל כדור מדובאן ספאטה, שמצא אותו בתוך הרחבה. המארחת לא אמרה נואש והצליחה להשוות בדקה ה-39, כאשר מאנו טריגרוס כבש מקרוב.

הצוללת הצהובה השיגה את המהפך בדקה ה-74 לאחר איבוד של כובש השער לאורחת, רמו פרוילר, וארנאוט דנג'ומה אמר תודה וכבש את השני של ויאריאל. רובין גוזנס השווה בדקה ה-83, פרנסיס קונסלין ספג שני כרטיסים צהובים תוך שמונה דקות, ושתי הקבוצות חלקו נקודה במחזור הפתיחה.

דקה 6: גול! אטאלנטה עולה ל-0:1. דובאן ספאטה מצא עם גבו לשער את רמו פרוילר שבעט מתוך הרחבה לקורה ופנימה.

דקה 39: גול! ויאריאל משווה ל-1:1: הגנת האורחת לא הצליחה להרחיק כדור פשוט ואיפשרה למאנו טריגרוס לדחוק מקרוב את שער השוויון.

דקה 74: גול! ויאריאל עולה ל-1:2: איבוד של כובש השער לאורחת פרוילר, איפשר לארנאוט דנג'ומה לקבוע מהפך לזכות הצוללת הצהובה.

דקה 83: גול! אטאלנטה משווה ל-2:2. רובין גוזנס כבש מקרוב והשווה עבור האיטלקים.

שחקני אטאלנטה חוגגים. רויטרס
אטאלנטה יצאה עם נקודה מספרד. פרוילר חוגג עם חבריו/רויטרס

ליל - וולפסבורג 0:0

אלופת צרפת שמאכזבת עד כה בזירה המקומית שלטה ללא עוררין במשחק, בעוד הזאבים שמוליכים את הבונדסליגה יצאו בשן ועין ממשחק החוץ. ג'ונתן דייויד כבש לליל בדקה ה-48 לאחר מבצע קבוצתי נאה, אך ה-VAR לקח את השער מהמארחת לאחר שהתגלה כי הכדור עבר את קו החוץ במהלך. שבע דקות בתוך תוספת הזמן קיבלה ליל פנדל, אך גם הוא נלקח ממנה בחסות ה-VAR, ואלופת צרפת מסיימת משחק טוב שלה רק עם נקודה.

דקה 63: כרטיס אדום! ג'ון ברוקס מוולפסבורג נגע בכדור בידו וראה כרטיס צהוב שני מהשופט. הגרמנים נותרים בעשרה שחקנים.

רומלו לוקאקו שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
אלופת אירופה פותחת עונה עם ניצחון. לוקאקו/רויטרס

צ'לסי - זניט סנט פטרסבורג 0:1

אלופת אירופה פתחה ברגיל ימין את מסע ההגנה על התואר, גם אם בצורה מעט דחוקה. הרוסים הקשו מאוד על המארחת והחזיקו מעמד 69 דקות מבלי לספוג. לצערם, לרומלו לוקאקו נמאס לחכות כל כך הרבה זמן מבלי לכבוש, והוא עלה נהדר לכדור גובה של ססאר אספיליקואטה, ונגח אותו פנימה. זניט הצליחה להגיע למצבים בודדים, אך לא הצליחה לכבוש ואמנם יוצאת מסטמפורד ברידג' עם המחמאות, אך בסופו של דבר את המחזור הראשון של שלב הבתים היא מסיימת ללא נקודות.

דקה 69: גול! צ'לסי עולה ל-0:1. ססאר אספיליקואטה הגביה כדור לרחבת האורחת, ורומלו לוקאקו היה שם כדי לנגוח פנימה את הראשון של האנגלים.

אלברו מוראטה שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
הגברת הזקנה מטיילת בשבדיה. מוראטה/רויטרס

מאלמו - יובנטוס 3:0

אחרי שצברה נקודת אחת בלבד בתום שלושה מחזורים באיטליה, הגברת הזקנה צברה לא מעט ביטחון בזכות ניצחון החוץ הקליל בשבדיה. אלכס סנדרו ניצל בישול של רודריגו בנטנקור בדקה ה-23 ופתח את הסכר מבחינת האורחת. פאולו דיבאלה הכפיל מהנקודה הלבנה (43) ואלברו מוראטה הוציא סופית את הרוח מהמפרשים של מאלמו עם שער שלישי, דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. במחצית השנייה המשחק היה לפרוטוקל בלבד, ויובנטוס יוצאת עם שלוש נקודות שאולי יחזירו מעט את הצבע ללחיים של מאסימיליאנו אלגרי.

דקה 23: גול! יובנטוס עולה ל-0:1. אלכס סנדרו ניצל בישול של רודריגו בנטנקור וכבש מתוך הרחבה את הראשון של האורחת.

דקה 43: גול! יובנטוס עולה ל-0:2. האורחת קיבלה פנדל שנוי במחלוקת, אך את פאולו דיבאלה זה לא עניין והוא שלח אותו פנימה והכפיל את היתרון.

דקה 45+1: גול! יובנטוס עולה ל-0:3. פאולו דיבאלה עזב כדור עומק שנשלח לעברו לאלברו מוראטה שהקפיץ מעל השוער וכבש את השלישי של הגברת הזקנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully