וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר שמרה על זרגרי: "הקשבנו לרחשי האוהדים". גם שועה נשאר

החלון נסגר: בית"ר הבהירה כי דחתה את כל ההצעות על הקשר הצעיר. איזוצ'וקוו אנתוני חתם בהפועל חיפה, סירושטיין נשאר

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 על הפועל ירושלים/ספורט1

חלון ההעברות של ליגת העל והליגה הלאומית לקיץ הנוכחי נסגר הערב (שלישי) ללא דרמות מיוחדות, כאשר בית"ר ירושלים השאירה בסופו של דבר את אביאל זרגרי.

נזכיר: לקבוצות עדיין יש אפשרות לבצע החתמות, אבל רק של שחקנים חופשיים - כאלה שלא רשומים כרגע בסגל של קבוצה אחרת. זה יהיה המצב עד פתיחת חלון החורף ב-4 בינואר 2022 והוא יימשך עד 3 בפברואר.

18:57: בני יהודה מנסה לצרף ברגע האחרון את רועי פדידה מבית"ר ירושלים, שהקפיאה בינתיים את המגן סנטיאגו אוקמפוס כדי לאפשר את רישומו של הזר החדש קמסו מארה. (אופיר סער)

18:15: הפועל חיפה החליטה להשאיר את הבלם מיקי סירושטיין, לפי סיכום בינו לבין ראשי המועדון כי ישוב לאימונים ואולי אף יחזוק לסגל במשחקים רשמיים. כזכור, בחיפה רצו להקפיא את הבלם, אבל שיחה בין הצדדים הובילה להחלטה לפתוח דף חדש. סירושטיין היה מבוקש בכמה קבוצות, אך החליט לסרב להצעות ולאחר שגם במועדון הבינו שהבלם לא מתכוון לעבור ורוצה להישאר, נתנו לו להבין שמעתה יהיה חלק אינטגרלי מהסגל. (שלמה וייס)

18:13: בני יהודה הבהירה כי מבחינתה עסקת ירדן שועה ירדה מהפרק והוא לא יחזור לקבוצה כרגע. (רענן ברנובסקי)

אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
רצה להישאר. אביאל זרגרי/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

18:07: הבלם הניגרי איזוצ'וקוו אנתוני חתם רשמית בהפועל חיפה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, לאחר שכבר סיכם בשבוע שעבר. הבעלים יואב כץ אמר: "אנתוני יוסיף איכות ועומק לחוליית ההגנה שלנו". במועדון קיוו לצרף גם את הקשר עמנואל סמדיה מאום אל פאחם כזר החמישי, אבל הוא לא יגיע. (שלמה וייס)

17:25: בית"ר ירושלים הודיעה שאביאל זרגרי יישאר במועדון, למרות ההצעה ממכבי תל אביב וההתעניינות ממכבי חיפה והפועל באר שבע. "למרות שהצהרנו לא פעם שלכל שחקן יש תג מחיר, החליטה הנהלת בית"ר ירושלים לדחות את כל ההצעות שהתקבלו עד כה עבור אביאל זרגרי", נכתב מטעם המועדון. "בנוסף לעובדה כי השחקן עצמו רצה להישאר במועדון בו התחיל את דרכו בגיל 4 הקשבנו לרחשי האוהדים ולצרכים המקצועיים של הקבוצה. בימים האחרונים התנהל משא ומתן עם מספר קבוצות שהביעו עניין אמיתי באביאל, אך כאמור הוחלט שמספר 6 שלנו יישאר במועדון. כעת נתפנה לדאוג לחזרתו הקרובה למגרשים ולמאבקים בליגה". (אופיר סער)

16:30: רועי זיקרי, שהצטרף בקיץ להפועל חדרה ושוחרר ממנה, חתם לשנתיים בהפועל פתח תקוה. החלוץ בן ה-28 כבר שיחק בקבוצה בעונת 2012/13 וכבש אז שישה שערים בלאומית. עוד חלוץ שחוזר ללאומית הוא מיקו ממן, שהחל את העונה הזו במכבי פתח תקוה וכעת שב להפועל רמת גן במדיה הצטיין בעונה הקודמת.

15:32: הפועל תל אביב הודיעה שבני טרידובסקי חתם לשנתיים. המגן השמאלי גדל במחלקת הנוער של הפועל - ועבר את כל קבוצות המחלקה, והוא יתחרה בדורון ליידנר על המקום בהרכב. טרידובסקי אמר: "אני שמח לחתום במועדון בו גדלתי והתחנכתי כאדם וכשחקן. רוצה להודות להנהלה והצוות המקצועי על האמון בי ומצפה בקוצר רוח למשחק הראשון. אני מבטיח לתת הכל למען הקהל ועבור כל מי שקשור למועדון". (אופיר סער)

בני טרידובסקי, שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
ממשיך בקבוצה בה הוא גדל. בני טרידובסקי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

14:49: מתאוסיניו ערך אימון בכורה במ.ס. אשדוד ואמר: "אני שמח מאוד להגיע, זו השנה השנייה שלי בישראל ואני מרגיש כאן טוב. אתן הכל על המגרש ואעשה הכל כדי לעזור לקבוצה לעמוד במטרות העונה". (יניב טוכמן)

14:37: המו"מ להעברת אביאל זרגרי מבית"ר ירושלים למכבי תל אביב תקוע וישנם פערים בין הצדדים הן בנוגע למחיר והם בנוגע לאחוזים ממכירה עתידית. אם זרגרי יישאר, בית"ר תנסה לשחרר לפחות שחקן אחד בחלק הקדמי כדי להקל על התקציב. אחת האפשרויות שנבדקות הן השאלת ירדן שועה למ.ס. אשדוד, שנחושה לצרף חלוץ. אם לא יימצא פתרון לשועה, יכול להיות שלירן רוטמן או חלאופילו פלייטר יושאלו. (אופיר סער)

14:04: המגן יובל לוין עבר מעירוני קרית שמונה לסקציה נס ציונה מהלאומית. לוין בן ה-21 מקווה להפוך לשחקן מפתח בקבוצה של ניר ברקוביץ'.

12:49: בית"ר ירושלים הודיעה להפועל חדרה: לירן רוטמן לא ישוחרר. שחקן הכנף צפוי להישאר בבית וגן לפחות עד ינואר, אלא אם יחולו התפתחויות בלתי צפויות בשעות שנותרו עד סגירת החלון. (רענן ברנובסקי)

שחקן הפועל חדרה לירן רוטמן. דני מרון
בית"ר לא משחררת. לירן רוטמן/דני מרון

11:22: הפועל חדרה מנסה לצרף את לירן רוטמן שהצטיין בשורותיה בעונה שעברה, וממתינה לשחרורו מבית"ר ירושלים. במידה הוא יוחתם, תרד הקבוצה מצירופו של אנז' פרדי פלומן. החלוץ רועי זיקרי על סף סיכום בהפועל פתח תקוה. (רענן ברנובסקי)

11:10: בר כהן חתם בהפועל נוף הגליל כמושאל ממכבי תל אביב וכבר הספיק לערוך אימון בכורה בקבוצה. הקשר בן ה-20 אמר: "מודה להפועל נוף הגליל על ההזדמנות שנתנו לי, מקווה שאחזיר על המגרש ושהקבוצה תעמוד במטרות שלה העונה". (רענן ברנובסקי)

10:20: הפועל כפר סבא תנסה לצרף שוער ביום האחרון של ההעברות. העדיפות של הצוות המקצועי היא לגד עמוס, אלא שבשלב זה בסכנין מסרבים לשחררו. בנוסף מתקיימות שיחות גם עם שוערה של מכבי חיפה, איתמר ישראלי, ששיחק בכפר סבא בשלוש השנים האחרונות. (שלמה וייס)

10:04: פדרו קמפוס, ששוחרר לאחרונה מבני יהודה אחרי שהספיק לשחק איתה בגביע הטוטו של הליגה הלאומית, חתם באברטון הצ'יליאנית. גם מרטין ראינוב ששוחרר ממ.ס. אשדוד לפני כ-10 ימים, מצא קבוצה חדשה ואפילו הספיק לרשום בה הופעת בכורה שלשום: ארג'ש הרומנית.

בר כהן, שחקן הפועל נוף הגליל. הפועל נוף הגליל, אתר רשמי
הספיק לערוך אימון בכורה. בר כהן במדי נוף הגליל/אתר רשמי, הפועל נוף הגליל

09:34: הפועל תל אביב צפויה להחזיר לסגל את בני טרידובסקי, שגדל במועדון ואמור לשמש גיבוי לדורון ליידנר בעמדת המגן השמאלי. טרידובסקי בן ה-23 שיחק בשנים האחרונות כמושאל במכבי הרצליה, ירמיהו חולון וסקציה נס ציונה. (אופיר סער)

09:28: בהפועל חיפה עדיין מנסים להחתים את שחקן הפועל אום אל פאחם, עמנואל סמדיה, שהתאמן עם הקבוצה בקיץ. במקביל יבדקו הבוקר במועדון את האפשרות לשאול את אילון אלמוג ממכבי תל אביב, אבל מעריכים שהסיכויים לכך לא גבוהים. (שלמה וייס)

09:23: מ.ס. אשדוד ממשיכה להשאיל שחקנים צעירים ללאומית כדי שיצברו דקות משחק וניסיון. הקבוצה מעיר הנמל שלחה את סתיו טוריאל להפועל כפר סבא ובהמשך היום צפויות להיסגר גם ההשאלות של עידן דהן ויוני סיסאי לאדומים אשדוד. (יניב טוכמן)

09:17: בר כהן צפוי לחתום היום בהפועל נוף הגליל, אליה הוא יושאל ממכבי תל אביב. הקשר ההתקפי שיחק בעונה שעברה בבית"ר תל אביב בת ים. (רענן ברנובסקי)

מיקי סירושטיין שחקן הפועל חיפה עם עדן בן בסט. מאור אלקסלסי
נשאר בהפועל חיפה. מיקי סירושטיין/מאור אלקסלסי

09:14: בני יהודה רוצה לצרף את סנטיאגו אוקמפוס מבית"ר ירושלים בהשאלה. כל הפרטים כבר סוכמו והפרגוואי וסוכניו יחזירו תשובה עד הצהריים הוא הוא מוכן לרדת לליגה הלאומית. אם הוא יסרב, בית"ר כנראה תקפיא אותו. הזהובים בבני יהודה ביקשו לצרף גם את חלאופילו פלייטר, אבל בשלב זה ארווין קומאן מתנגד (אופיר סער)

09:01: מכבי תל אביב הציעה 5.5 מיליון שקל על אביאל זרגרי, הפועל באר שבע מתחילה לסגת מקשר בית"ר ירושלים. לידיעה המלאה (יניב טוכמן)

07:59: הפועל עפולה פנתה למיקי סירושטיין שהבהיר שהוא מעדיף למצות לפני כן אופציות בליגת העל. בהפועל חיפה הבהירו שיקפיאו את סירושטיין אם הוא לא יעבור, אך הבלם אמר למקורביו שהוא מאמין שהוא לא יוקפא. עפולה פנתה גם לירין חסן ושחר הירש ותנסה לסגור עם אחד מהשניים לפחות. (שלמה וייס)

06:30: השם החם של היום האחרון הוא אביאל זרגרי, עליו בית"ר ירושלים מנהלת משא ומתן עם שתי קבוצות בכירות. הצוות המקצועי של המועדון עודכן אמש לאחר הניצחון בדרבי כי הקשר הצעיר עשוי להימכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully