וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמסו מארה חתם בבית"ר ירושלים, קומאן עודכן לגבי מכירת זרגרי

13.9.2021 / 22:25

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר בן ה-26 הגיע מסלובן ליברץ וחתם לעונה אחת. הצוות המקצועי שמע לאחר הדרבי: זרגרי יימכר ככל הנראה עד סגירת החלון בשלישי

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

בית"ר ירושלים החתימה זר חדש. לאחר שפורסם בימים האחרונים בוואלה! ספורט על הכוונה להחתים את הקשר קמסו מארה, קבוצתו סלובן ליברץ חתמה על השחרור ולאחריו השחקן בן ה-26 חתם לעונה אחת בקבוצה של ארווין קומאן. בבית"ר ניהלו במשך תקופה מגעים עם השחקן, שהודיע לסלובן ליברץ על רצונו לעזוב עוד לפני כן.

בשלוש העונות שלו בליברץ שותף מארה ב-102 משחקים בכל המסגרות ולזכותו 13 שערים וארבעה בישולים. העונה הוא כלל לא שיחק ואף הורד לקבוצת המילואים. הקשר החל את דרכו באירופה בקבוצה מהליגה הרביעית בצרפת ואת הפריצה רשם בצ'כיה, כשבקיץ 2017 הצטרף לוולאסים, כעבור חצי שנה הושאל לוויסוצינה שצירפה אותו בחוזה קבוע ומשם השתדרג לליגה הבכירה כשחתם בליברץ ביוני 2018. לזכותו גם תשע הופעות בנבחרת גינאה, האחרונה שבהן באוקטובר 2020.

קמסו מארה שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
רצה מאוד להגיע. קמסו מארה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בצוות הניהולי והמקצועי מנסים למזער נזקים בכל הקשור לסגל הקבוצה עד לתום חלון ההעברות מחר. השליטה בעניינים היא בעיקר של הבעלים משה חוגג והנאמן עו"ד יצחק יונגר, שמנהלים מו"מ למכירת אביאל זרגרי, והצוות המקצועי של בית"ר עודכן בסיום הדרבי כי זרגרי ככל הנראה יימכר עד לתום החלון מחר. בשלב הזה מתקיים מו"מ מול שתי קבוצות.

מה שמעכב כרגע את המכירה זהו רצונו של השחקן להישאר בבית"ר ירושלים. השחקן נמצא כרגע בשיקום מבעיה ממנה הוא סובל בגבו ורוצה להישאר בבירה לפחות בעונה הנוכחית, אך מופעלים עליו ועל סוכנו אבי נמני לחצים גדולים כדי לבצע את המעבר. השניים התנתקו אתמול מהשיחות ולא החזירו תשובה. בבית"ר אמרו על כך: "זה קצת מזכיר את מה שקרה עם קלטינס בעסקת מיכאל אוחנה, מחליטים בשביל השחקן".

למעשה, משה חוגג רוצה להחזיר חלק מהערבויות שהפקיד עבור העונה הנוכחית בבקרת התקציבים ולהקטין את השקעתו למינימום האפשרי. כזכור, הבעלים כבר השלים את עסקת השאלתו של מתאוסיניו לאשדוד וכעת פועל כדי להעביר גם את המגן סנטיאגו אוקמפוס לבני יהודה, מולה הגיע לסיכום.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע הצטרפה למחזרות אחרי אביאל זרגרי

לכתבה המלאה
אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
התנתק מהשיחות ולא החזיר תשובה. זרגרי/דני מרון

באשר לשיחות עם בני יהודה, נכון לאתמול סנטיאגו אוקמפוס וסוכניו מסרבים לעבור לליגה הלאומית, לאחר שסוכמו תנאי העברתו לבני יהודה. היום ינסו לשכנע את השחקן למהלך, אחרת האפשרות היחידה תהיה להקפיאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully