וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הציעה 5.5 מיליון שקל על זרגרי. באר שבע התקררה

14.9.2021 / 9:00

מחזיקת הגביע שמחזרת אחרי הקשר כבר זמן רב, מוכנה להשאיר בידי בית"ר ירושלים אחוזים ממכירה עתידית. הפועל באר שבע העבירה מסר לפיו בסכומים הללו, אין אפשרות להתקדם ובבירת הנגב מעריכים שהוא לא יגיע אליהם

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב הציעה לבית"ר ירושלים 5.5 מיליון שקל תמורת אביאל זרגרי ומוכנה להשאיר אחוזים ממכירה עתידית אצל המועדון של משה חוגג. במכבי תל אביב מאמינים בשחקן הצעיר וכבר לפני שלושה חודשים רצו לרכוש אותו, כפי שדווח כאן לראשונה. במכבי תל אביב לא שילמו הקיץ סכום כה גבוה על שחקן, אבל לאור העובדה ששרן ייני לא נהיה צעיר יותר ובשל עזיבת דור פרץ, הוחלט כבר בתחילת עונת המלפפונים שזרגרי הוא יעד שכדאי ללכת עליו.

שחקן בית"ר ירושלים אביאל זרגרי. דני מרון
יספיק לעבור לפני סגירת חלון ההעברות? זרגרי/דני מרון

בגזרת הפועל באר שבע העניינים קצת פחות חמים נכון ליום האחרון של חלון ההעברות. במועדון הבהירו לבית"ר ירושלים שבסכומים עליהם היא מדברת, הם לא תהיה בעניין של הקשר. בבאר שבע טענו הבוקר כי צריך לקרות משהו יוצא דופן בצורה קיצונית כדי שזרגרי יעבור אליהם עד סגירת חלון ההעברות הערב.

אגב, בסביבתו של הקשר אמרו הבוקר כי הינחו את חוגג לא לסגור עם שום קבוצה בטרם תנאי השחקן יסוכמו במקביל. סוכנו של זרגרי הוא אבי נמני ובכל מקרה הצדדים צריכים לזוז היום בזריזות כדי שהעסקה תצא לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully