וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של דור פרץ? מכבי תל אביב מעוניינת באביאל זרגרי

מחזיקת הגביע איבדה את דור פרץ, אבל כבר סימנה מחליף ורוצה לרכוש את הכוכב הצעיר של בית"ר בעסקה שתכלול כסף ושחקנים. משה חוגג בתגובה: "כל הקבוצות רוצות אותו, הוא לא למכירה"

יונתן כהן בחגיגות הזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה/צילום גולשים

האם מכבי תל אביב מצאה מחליף לדור פרץ? בקרית שלום מבינים שאיבדו את השחקן הכי טוב בליגה, בטח בעמדה שלו, וכבר רוצים לצרף במקומו את קשר בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל אביאל זרגרי.

לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים מנסים גורמים הקשורים לשני הצדדים לנסות ולקדם עסקה שתכלול סכום כסף גדול ושחקנים שיעברו תמורת זרגרי. עד עתה נעשו רק שיחות ראשוניות בעניין, אך מאחורי הקלעים מנסים לרקום מתווה שירצה את בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג.

אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
בית"ר זקוקה לכסף. אביאל זרגרי/דני מרון

זרגרי בן ה-18 היה לאחת מתגליות העונה הנוכחית ואף הוזמן לסגל הנבחרת, במדיה ערך שתי הופעות בכורה בתחילת החודש מול מונטנגרו ופורטוגל. הקשר חתם רק לאחרונה על חוזה חדש בבית"ר ירושלים לארבע שנים עד סיום עונת 2025\2024, אך משה חוגג כבר הצהיר בעבר כי לכל שחקן יש מחיר.

למרות השיחות, עדיין לא ברור מה תהיה החלטתו של בעלי בית"ר ירושלים ברגע האמת. מצד אחד המועדון זקוק מאוד לכסף וגם לשחקנים, אך מנגד, לא כל יום גדל בבית"ר ירושלים שחקן מקומי עם איכויות כמו של זרגרי וזה עשוי לייצר לו בעיות מול האוהדים, שגם כך בתקופה זאת מאוד מתוסכלים מהמצב.

עוד בוואלה!

תם פרק מכבי תל אביב: דור פרץ חתם לשלוש שנים בוונציה

לכתבה המלאה

חוגג צייץ בתגובה לידיעה וכתב: "לפני שזה יוצא מכלל שליטה, בואו נבהיר שני דברים: 1. כל קבוצות ליגת העל, ללא יוצא מן הכלל, רוצות את זרגרי. 2. זרגרי לא למכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully