וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם פרק מכבי תל אביב: דור פרץ חתם לשלוש שנים בוונציה

16.6.2021 / 18:14

אחרי הלבטים הארוכים, הקשר בן ה-26 שסיים את חוזהו בשורות הצהובים, עוזב סופית את ישראל ומצטרף רשמית לעולה החדשה לסרייה A. ירוויח 875 אלף יורו בשנה הראשונה, מיליון יורו בשנה השנייה ו-1.1 מיליון בשנה השלישית

הקריירה האירופית של דור פרץ יוצאת לדרך. הקשר שסיים את חוזהו במכבי תל אביב והתלבט האם להמשיך בצהובים, חתם לשלוש שנים בשורות ונציה, העולה החדשה לסרייה A. במסגרת חוזהו בקבוצה האיטלקית, פרץ ירוויח 875 אלף יורו בשנה הראשונה, מיליון יורו בשנה השנייה ו-1.1 מיליון יורו בשנה השלישית. פרץ, שעבר מוקדם יותר בדיקות רפואיות וחווה עונה אישית נהדרת במדי מכבי תל אביב, יהיה הישראלי השלישי בליגה האיטלקית הבכירה אחרי שלפניו עשו זאת טל בנין (ברשיה) וערן זהבי (פאלרמו).

דור פרץ נפרד ממכבי תל אביב ואמר לאתר הרשמי: "בגיל 14 הגעתי למכבי תל אביב, או כפי שאני מרגיש אל הבית השני שלי. מועדון שעיצב את הדמות שהפכתי להיות בחלוף הזמן. מועדון שבנה לי מערכת ערכים עשירה המתוארת במילה אחת 'מכביזם' ומכילה ענווה וצניעות, כבוד לכל אדם וקבוצה, לקיחת אחריות וכח רצון עז לעשות תמיד כל שביכולתי למען הקבוצה, הקהילה, המועדון והקהל שמעודד ללא הפסקה. עכשיו הגיע זמני להמשיך את מסע ההתקדמות שלי אל מעבר לים, לעבר חלומות ושאיפות שהיו שם עוד שהייתי ילד קטן".

דור פרץ שחקן ונציה עם סוכנו אבי נמני. האינסטגרם של אבי נמני, אתר רשמי
פרק חדש. דור פרץ עם סוכנו אבי נמני/אתר רשמי, האינסטגרם של אבי נמני

פרץ בן ה-26 גדל במכבי תל אביב ומלבד חצי עונת השאלה בהפועל חיפה (בעונת 2017/18), הוא שיחק בה כל חייו. הוא עלה לקבוצת הבוגרים בקיץ 2014 וערך הופעת בכורה בליגה באוקטובר באותה שנה, כשנכנס כמחליף בניצחון 1:3 על מכבי חיפה.

אחרי שחזר מתקופת ההשאלה בהפועל חיפה בקיץ 2018, פרץ הפך לבורג חשוב בקבוצה והעונה הגיע לשיאו עם 7 שערי ליגה ו-2 נוספים בגביע - תוך שהוא הופך לשחקן הטוב ביותר של הצהובים. במקביל הקשר הפך לשחקן הרכב כמעט קבוע בנבחרת ישראל, בה הוא צבר עד כה 20 הופעות. הוא זכה עם מכבי תל אביב בשלוש אליפויות, גביע המדינה וארבעה גביעי הטוטו.

ונציה סיימה את העונה החולפת במקום החמישי בליגת המשנה באיטליה, אבל העפילה לסרייה A אחרי שחלפה על פני קייבו, לצ'ה וצ'יטאדלה בפלייאוף. היא חזרה לליגה הבכירה לראשונה מאז עונת 2001/02 ומצויה כעת בעיצומו של תהליך חיזוק של הסגל, מתוך מטרה לתקוע יתד בסרייה A.

את הקבוצה מאמן פאולו זאנטי, ששיחק בין היתר בטורינו ואמפולי והיה חבר בנבחרת הצעירה של איטליה שכללה גם שחקנים כמרקו אמליה, אלברטו גי'לארדינו, דניאלה בונרה, סם דלה בונה, כריסטיאן זקארדו ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully