וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקפה את אוסטריה: ישראל מועמדת בכירה לסיים שנייה בבית ו'

עודכן לאחרונה: 6.9.2021 / 15:01

מניה בעלייה: אחרי ה-2:5 בסמי עופר, חברת הסטטיסטיקה Gracenote הציבה את הנבחרת הלאומית כבעלת הסיכוי הגבוה ביותר לעלות לפלייאוף מבין המתמודדות בבית

תקציר ה-2:5 של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

עוד חזון למועד והחלום עדיין רחוק מלהיות מציאות, אך התוצאות האחרונות של נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2022 נותנות את אותותיהן ושחקניו של וילי רוטנשטיינר בהחלט נמצאים במרוץ להשגת המקום השני בבית ו'. כידוע, עשר הסגניות בבתים באירופה יעלו לפלייאוף, שם יצטרפו אליהן שתי העולות מליגת האומות.

שון וייסמן, נבחרת ישראל בכדורגל. ברני ארדוב
יש תקווה לעלות לפלייאוף. שון וייסמן/ברני ארדוב

לאחר שניצחה בשלושת משחקיה האחרונים וחגגה 2:5 גדול על אוסטריה במוצאי השבת האחרונה, חברת הסטטיסטיקה "Gracenote" הציבה את ישראל כנבחרת בעלת הסיכויים הגבוהים ביותר לסיים שנייה בבית ו', עם סבירות של 50%. מבין המועמדות לסיים במקום השני, ישראל מדורגת שביעית מבחינת אחוזי הסבירות. בכך עקפו הכחולים-לבנים את אוסטריה, שעד השלב הנוכחי במוקדמות נחשבה למועמדת המובילה לתפוס את המקום השני.

המועמדות לסיים במקום השני בכל בית על פי Gracenote

כאמור, הדרך לפלייאוף עדיין רחוקה וגם הגעה לשם לא תבטיח לנבחרת ישראל את הכרטיס המיוחל לגביע העולם. רק מחצית הדרך מאחורינו ומעבר למשחק החוץ הקשה נגד מוליכת הבית דנמרק מחר (שלישי, 21:45), נותרו גם משחקי חוץ לא פשוטים נגד סקוטלנד ב-9 באוקטובר ומול אוסטריה ב-12 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully