וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטריה לא מתאוששת: "לשנות מערך בגלל זהבי ודאבור? זה אבסורד"

התקשורת האוסטרית קוטלת את פרנקו פודה גם יומיים אחרי ה-5:2 בחיפה: "לשנות שיטה בשביל לעצור את ישראל? זה סימן שהכבוד שלנו נרמס". גם רוטנשטיינר הודה: "שיחקתם לידיים שלנו". מחר ב-21:45 בספורט 1: האוסטרים מול סקוטלנד

תקציר ה-2:5 של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

באוסטריה מתקשים להתאושש מהתבוסה 5:2 לישראל שלשום. הנבחרת של פרנקו פודה תחזור לכר הדשא כבר מחר (שלישי, 21:45) למשחק גורלי מול סקוטלנד, אבל התקשורת המקומית ממשיכה לעסוק בכשלים שהובילו להפסד בחיפה.

מי שמסומן כאשם העיקרי הוא המאמן פרנקו פודה, שנמצא כעת תחת לחץ גדול. באתר "קרונה" פורסם היום טור פרשנות בו נמתחה ביקורת חריפה על המערך שהציבה אוסטריה מול ישראל.

"מה הייתה התוכנית? ביורו אוסטריה מצאה מערך קבוע והלכה איתו באש ובמים. ועכשיו? פודה פתח עם שני חלוצים מול מולדובה, ובחיפה לפתע עבר לשלושה בלמים. למה נבחרת כמו אוסטריה צריכה להתאים את עצמה מבחינה טקטית ליריבה ברמה של ישראל? לשנות מערך בשביל שחקנים כמו ערן זהבי ומונס דאבור? הם לא היו צריכים להפחיד אותנו עד כדי כך. זה אבסורד. איפה הכבוד שלנו? איפה הביטחון העצמי? אם משנים את השיטה מול יריבה כמו ישראל, סימן שהכבוד שלנו נרמס", ציינו.

שחקני נבחרת ישראל, ערן זהבי, מונס דאבור. ברני ארדוב
"הם לא טובים עד כדי כך שנשנה מערך כדי לעצור אותם". זהבי ודאבור חוגגים/ברני ארדוב

גם וילי רוטנשטיינר הודה ששיטת המשחק של אוסטריה עזרה לישראל, בעיקר במחצית השנייה. מאמן ישראל אמר לתקשורת המקומית ש"ייתכן שהמערך האוסטרי עזר לנו למצוא שטחים פנויים", וספק העביר מסר לפודה כשאמר: "בישראל מבקרים אותי שאני ממשיך כל הזמן באותה שיטה, אבל אם לא אעשה את זה, איך אני אמור לגבש הרכב קבוע? איך אני אמור ליצור הרגלים? אי אפשר להחליף חמישה שחקנים בכל משחק".

עוד בוואלה!

ברייתווייט ודולברג יחמיצו את ישראל, דנמרק בונה על ג'וקר בחוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully