וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן דנמרק: "זהבי מהחמים באירופה". ברייתוויט ודולברג ייעדרו

עודכן לאחרונה: 6.9.2021 / 17:36

קספר יולמאנד מתכונן להתקפה של ישראל לקראת המפגש בשלישי: "זהבי, דאבור וסולומון איכותיים מאוד". אנדראס קורנליוס זומן

תקציר: ישראל - דנמרק 2:0/ספורט 1

ההגנה של נבחרת ישראל התקשתה מאוד מול אוסטריה, אבל לקראת המשחק מול דנמרק מחר (שלישי, 21:45, כאן 11) יש לה שתי דאגות פחות. מרטין ברייתווייט שכבש במפגש הקודם בין השתיים בבלומפילד וקספר דולברג, לא התאוששו ויישארו מחוץ לסגל של הדנים.

"בתחילת השבוע חשבתי שהם יהיו כשירים, אבל זה לא נראה ככה באימונים האחרונים", אמר מאמן דנמרק קספר יולמאנד. מי שהוקפץ לסגל הנבחרת הוא אנדראס קורנליוס, חלוץ טרבזונספור הטורקית, שבעצמו מתאושש מפציעה. קורנליוס שנחשב לחלוץ פיזי ועוצמתי לא צפוי לפתוח, אבל יולמאנד מקווה לשלב אותו מהספסל "בתור ג'וקר".

שחקן נבחרת דנמרק, מרטין ברייתווייט מול שוער נבחרת ישראל, אופיר מרציאנו. דני מרון
כאב ראש אחד פחות. ברייתווייט מול מרציאנו בבלומפילד/דני מרון

"אנדראס יצטרף לאימונים ונראה כמה הוא כשיר למשחק", אמר המאמן. "הסימנים נראים חיוביים, אבל צריך לבדוק באופן סופי. תמיד טוב שיש לך כלי נשק כמוהו על המגרש. כנראה שהוא לא יפתח, אבל נשתמש בו אם יהיה צורך בכך".

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, יולמאנד התייחס לעובדה שבמשחק מול איי פארו מרבית שחקני ההרכב הבכיר שלו נחו, בעוד השחקנים הבכירים של ישראל פתחו בשני המשחקים: "אני לא בטוח שזה יהיה פקטור, כי רוב השחקנים מסוגלים לשחק שלוש פעמים בשבוע, אך אנו מקווים שזה יעזור לנו, נוכל לגלות רק בסוף המשחק".

על האורחת אמר המאמן הדני: "זו נבחרת שצמחה, נעשתה שם עבודת אימון טובה. זו נבחרת התקפית, ניצחון 2:5 על אוסטריה מראה שזו נבחרת חזקה מאוד. מצד שני, אנחנו יודעים שאם אנחנו משחקים ברמה המקסימלית שלנו, קשה מאוד לנצח אותנו בפארקן".

יולמאנד הכביר במחמאות על ערן זהבי וההתקפה של הכחולים-לבנים. "ישראל נבחרת טובה מאוד שאסור להקל בה ראש. שלושת השחקנים הכי טובים שלה הם מונס דאבור, ערן זהבי ומנור סולומון, ושלושתם איכותיים מאוד. זהבי בכושר מסחרר, הוא אחד החלוצים החמים באירופה עכשיו", אמר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן נבחרת דנמרק, קספר יולמאנד. רויטרס
החמיא לנבחרת ישראל. יולמאנד/רויטרס

יולמאנד הוסיף: "ההתקפה של ישראל חזקה ומסוכנת. גם במשחק בתל אביב הם הפעילו עלינו לחץ מאסיבי למשך 10-12 דקות בכל מחצית, ככה שלא יהיו לנו חיים קלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully