וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחלוקות עם מכבי חיפה ייפתרו בסוף הפגרה? מקורבי אבו פאני פסימיים

5.9.2021 / 6:40

האלופה רוצה להגיע להסכמות עם הקשר על חוזה חדש לפני המשחק מול סכנין, אבל הפערים סביב סעיף השחרור, השכר והמענקים נותרו בעינם. בקבוצה החמיאו למנחם וחזיזה על היכולת בנבחרת

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

פסימיות בסביבתו של מוחמד אבו פאני בכל הנוגע לסיום הסאגה עם מכבי חיפה עד המשחק מול בני סכנין אחרי החזרה מפגרת הנבחרות.

כידוע, אבו פאני לא הסכים להצעה של מכבי חיפה להארכת חוזהו ובשל כך נותר מחוץ לסגל למשחק פתיחת העונה מול הפועל חדרה. בסביבתו של הקשר טוענים שמאז יום ראשון לא נוצר קשר בינו לבין הנהלת המועדון, כשהוא מרוכז במטרות עם נבחרת ישראל. אתמול (שבת) זכה אבו פאני למחמאות על יכולתו בתור מחליף מול אוסטריה, והוא עשוי לקבל דקות גם במשחק ביום שלישי מול דנמרק. אחרי החזרה של הנבחרת מקופנהאגן, צפויה מכבי חיפה לנסות להגיע לפשרה איתו.

בשלב זה הפערים בין הצדדים מתמקדים בעיקר בשלושה נושאים חשובים. הראשון הוא הדרישה של הקשר לסעיף שחרור לחו"ל בגובה של כמיליון יורו, אליו המועדון מתנגד. בחיפה לא רוצים לקבוע תג מחיר כבר מעכשיו והבטיחו שידונו בכל הצעה שתגיע לשחקן, אם יבקש לעזוב לחו"ל.

מחלוקת נוספת נוגעת לעניין השכר. האלופה אמנם הציעה לאבו פאני שכר כולל גבוה, אבל הקשר דורש שדרוג החל מהעונה הראשונה בחוזה החדש, בעוד חיפה מציעה עלייה מדורגת בשכר מדי עונה. גם סוגיית המענקים עדיין לא נפתרה, ויש פערים בכל הנוגע לגובה מענק החתימה ולמענקים שאבו פאני רוצה שייכללו בחוזה. למרות הפערים, גורמים המעורים בפרטים אמרו שכל הצדדים מעוניינים לחתום על החוזה ולהמשיך ולכן ישנה אופטימיות זהירה שהעניין יוכל להיסגר בשבועות הקרובים.

עוד במכבי חיפה: בקבוצה החמיאו לנציגי הקבוצה בנבחרת על היכולת שהם מציגים. סאן מנחם רשם משחק טוב מאוד מול אוסטריה אך חש עומס ולכן הוחלף על ידי אופיר דוידזאדה, וגם דולב חזיזה כשנכנס כמחליף בעשר הדקות האחרונות רשם כמה מהלכים מרשימים כולל בישול לערן זהבי. בחיפה היו מאוכזבים עבור עומר אצילי ששוב לא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully