וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל הסחבת במו"מ: אבו פאני מחוץ לסגל מכבי חיפה למשחק נגד הפועל חדרה

29.8.2021 / 14:01

האלופה הודיעה שהקשר שמסרב לחתום על חוזה חדש, לא ישחק הערב במחזור הפתיחה של העונה (20:30, ספורט2). במועדון אמרו עוד לפני כן: "הוא חייב לחתום על חוזה חדש או שיהיו השלכות". דהן החולה ייעדר, משפתי על סף חתימה

תקציר: מכבי חיפה - נפטצ'י באקו 0:4/ספורט2

במכבי חיפה עסוקים מאוד בסאגת מוחמד אבו פאני, שעדיין לא חתם על חוזה חדש ולא יכלל בסגל למשחק הערב נגד הפועל חדרה (ראשון, 20:30, ספורט2). בהודעה של המועדון נכתב: "בפגישה שנערכה הבוקר בין מוחמד אבו פאני לראשי המועדון בנוגע לעתידו של הקשר, טרם הושג סיכום, על אף הרצון החיובי מצד שני הצדדים. השחקן יהיה מחוץ לסגל במשחק הערב מול הפועל חדרה".

כזכור, כבר בסיום העונה שעברה אבו פאני העביר מסר שאין לו רצון להישאר במועדון בשל מתיחות שנוצרה על רקע השכר שלו וסוכניו ניסו למצוא לו קבוצה בחו"ל לאורך כל הקיץ. האלופה לא קיבלה כל הצעה רשמית על אבו פאני וכעת, כשחלון ההעברות באירופה מתקרב לסיום, לקשר הועבר מסר מהמועדון לפיו הוא צריך לחתום מידית על החוזה שהוצע לו לשלוש שנים. יחד עם זאת, בין הצדדים ישנם פערים ובחיפה לא מתכוונים להמשיך במתכונת הנוכחית.

"כבר חווינו בעבר לא מעט מקרים של שחקנים שבשיאם נותרו בלי חוזה ויצאו לאירופה בלי תמורה", אמר גורם במועדון, "לא ניתן למצב כזה לחזור. אבו פאני קיבל ממכבי חיפה הכול. גם הצעה לחוזה משודרג וגבוה, גם את הבמה המקצועית וגם את התמיכה של הצוות המקצועי. חיכינו להצעה ונתנו לו את כל התמיכה, אבל ברגע שאין הוא צריך להבין שהוא חייב לחתום או שיהיו השלכות".

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה בחימום. דני מרון
בחיפה לא מוכנים לאבד אותו ללא תמורה, כפי שקרה עם שחקנים אחרים בעבר. אבו פאני/דני מרון

האזינו: שלמה וייס על מצבו של אבו פאני

מלבד אבו פאני, מי שלא יהיה בסגל הערב הוא אורי דהן, שלא חש בטוב ובגלל זה גם נופה מסגל נבחרת ישראל.

אם לא יקרה משהו דרמטי, מי שכן יחתום בימים הקרובים הוא שוער מ.ס. אשדוד רועי משפתי, שנמצא על סף סיכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully