וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר בישראל: מוחמד עוואד הושאל למכבי פתח תקוה

אחרי שלא נכלל בתכניות של ברק בכר במכבי חיפה ולא הצליח למצוא קבוצה מעבר לים, הסכים החלוץ לעבור למלאבס. על אף שהוצג, חוזה בין המועדונים טרם נחתם

תקציר: מכבי פתח תקוה - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט 1

עתידו של מוחמד עוואד העסיק רבים במכבי חיפה וניסיונותיו לשוב לחו"ל אחרי הפרק הקצר בלך פוזנן הפולנית לא נשאו פרי, אבל הבוקר (שישי) מצא החלוץ קבוצה חדשה כשחתם על חוזה עד תום העונה במכבי פתח תקוה. עם זאת, יש לציין כי טרם נחתם הסכם ההשאלה בין המועדונים.

מוחמד עוואד כדורגלן מכבי פתח תקוה. מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
עבר לכחול של מכבי פתח תקווה. מוחמד עוואד עם אבי לוזון/אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

עוואד בן ה-24, שגדל במכבי חיפה ועלה לקבוצת הבוגרים שלה ב-2016, עבר בשנה שעברה לפולין תמורת הארכת חוזהו בכרמל בשלוש שנים נוספות, אולם חזר בפברואר לאחר שמיעט לשחק ולאור הצורך של הירוקים בחיזוק ההתקפה. עם זאת, הוא התקשה להשתלב מחדש בקבוצה והקיץ לא נכלל בתכניות של ברק בכר.

מי שניצל את המצב כדי לחזק את התקפת קבוצתו הוא המאמן גיא לוזון, שכידוע תלה תקוות רבות בדור ג'אן, אלא שהחלוץ ששב בהשאלה מפורטוגל קרע את הרצועה הצולבת במהלך האימון, לאחר משחק אחד בקבוצה וגם הוא כמחליף במסגרת גביע הטוטו. עוואד כעת צפוי למלא את חסרונם של ג'אן וגם את של ליאל עבדה ותאי בריבו שעזבו הקיץ. בכך, עם החתמת עוואד, הצליחה מכבי פתח תקוה לשים את ידה על חלוץ בתום חיפוש שנמשך לאורך כל הקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. דני מרון
הושאל למלאבס אחרי שלא מצא קבוצה בחו"ל. מוחמד עוואד/דני מרון

בעונה שעברה רשם עוואד 10 הופעות בליגת העל וכבש שער אחד בלבד, מספרים דומים לאלו שרשם בחצי העונה בפולין - שם הבקיע פעם אחת בתשעה משחקי ליגה. עם זאת, הוא גם הבקיע צמד במשחק גביע המדינה נגד הפועל עפולה ובפולין רשם חמש הופעות בשלב הבתים של הליגה האירופית.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully