וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבוא אל ההר? הדילמה של מוחמד עוואד אחרי האכזבה במכבי חיפה

31.8.2021 / 11:00

דוניו עקף אותו, בכר לא בנה עליו גם כשהתפנה מקום, ומה שהחל כקמאבק מבטיח למכבי חיפה התברר כצעד אחורה, כשגם שחקני האלופה מופתעים. בין אם יפתיע במעבר לחו"ל או יתפשר על אחת ההצעות בישראל, מוחמד עוואד "חייב להתחיל להוכיח". מה יהיה הצעד הבא שלו?

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

בינואר האחרון חיזרה מכבי חיפה אחרי מוחמד עוואד בצורה כמעט נואשת. הירוקים שלחו כמעט את כל מי שאפשר כדי לדבר על ליבו של החלוץ ולשכנע אותו לסיים את החוויה האירופית בלך פוזנן ולשוב הביתה. עוואד היה אז על תקן מושאל אצל הפולנים וממילא לא קיבל יותר מדי קרדיט.

בזמנו, חיפה ניסתה למצוא פתרונות אחרי פציעה של ניקיטה רוקאביציה. גודסוויי דוניו יובש על הספסל, ולא היה מוערך במיוחד. אחרי מסע שכנועים לא פשוט, עוואד הסכים ונחת חזרה בכפר גלים אחרי חצי שנה.

"עוואד היה משוכנע שהוא חוזר על תקן החלוץ הבכיר כשניקי היה בחוץ. הוא חשב שסוף סוף יקבל את מה שמגיע לו. בפועל זה היה רחוק מזה, וזה אכזב אותו מאוד", אומר גורם המעורה בפרטים.

מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. דני מרון
חשב שהוא מגיע לסיטואציה אחרת לגמרי. עוואד/דני מרון

האופציות של עוואד מרובות יחסית: מכבי פתח תקוה ובני סכנין מעוניינות מאוד ושוחחו איתו ישירות פעמים רבות. בעירוני קרית שמונה כבר סיכמו עם הפועל באר שבע ועם איתמר שבירו על הגעתו, אך עד כה החתימה הרשמית עדיין מתעכבת כשבבאר שבע עדיין מושכים את העסקה. אם העסקה הזו לא תצא לפועל, הקבוצה של איזי שרצקי תנסה לצרף את עוואד במהלך בזק. גם מ.ס אשדוד החלה לגשש לגבי האפשרות שעוואד ימלא את החלל שהותיר דין דוד. "אין ספק שיש לעוואד אופציות טובות. הוא מאוד רוצה לשחק באירופה והסוכן שלו הציע אותו ללא מעט קבוצות בעיקר בטורקיה, אוסטריה ושוויץ. אל תופתעו אם ביום האחרון או בימים שנותרו עד לסגירה המדינות אחרות, עוואד פתאום יפתיע ויחתום באירופה", טוענים בסביבתו. "אם לא, אז הוא ישקול את כל האופציות בליגת העל וכבר אחרי הפגרה בטח יתחיל פרק חדש בקבוצה אחרת".

אם יישאר בישראל, עוואד צפוי לקבל במה נרחבת. בסכנין הוא יקבל מעמד של מלך ועשוי להיות החלק האחרון בפאזל שיהפוך את סכנין להפתעת העונה; הלוזונים כבר טענו בפניו שהוא יכול לככב במכבי פתח תקוה ולהיות אחד ממלכי השערים של הקבוצה; וגם אם מעבר לקרית שמונה או אשדוד במתכונת הנוכחית נראה כמו סימן שאלה, הוא יכול להפוך להברקה.

מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יחזור לחייך? עוואד/מאור אלקסלסי

"לא משנה מה הוא יבחר, עוואד חייב להתחיל לקרוע רשתות", אומרים במכבי חיפה. "הוא כבר הרבה שנים בגדר הבטחה, אבל אם ייצא לקבוצה אחרת בליגת העל הוא כבר יצטרך להוכיח, אחרת המעמד שלו בליגה ידעך מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully