וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מנסה לצרף שני שחקני התקפה, מוחמד עוואד שוב מועמד

המלאבסים סימנו גם את גיא מלמד ועוקבים במקביל אחרי מועמדים זרים. ארד בר מעודד מהמחצית השנייה מול קרית שמונה: "שמח שהתאוששנו"

תקציר: מכבי פתח תקוה - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט 1

מכבי פתח תקוה פתחה אמש (שבת) את העונה בליגת העל בתיקו 1:1 מאכזב נגד עירוני קרית שמונה. רק לפני שבוע ניצחו שחקניו של המאמן גיא לוזון 0:3 את קרית שמונה בגביע הטוטו, אולם הפעם התקשו המלאבסים לכבוש למעט הפנדל המוצלח של שלו דניאל, למרות לא מעט הזדמנויות טובות, במיוחד במחצית השנייה.

במועדון עושים מאמצים כבירים כדי לצרף עד סיום חלון ההעברות לפחות חלוץ טבעי אחד ואם הדבר יתאפשר, אפילו שניים. שמותיהם של גיא מלמד ומוחמד עוואד שוב נמצאים על הפרק, כאשר בצוות המקצועי עוקבים גם אחרי מספר מועמדים זרים. במחזור הבא אחרי פגרת הנבחרת, תתארח הקבוצה בבלומפילד אצל מחזיקת הגביע מכבי תל אביב.

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון. אודי ציטיאט
משווע לחלוץ. גיא לוזון/אודי ציטיאט

המאמן גיא לוזון לא חסך בדברי ביקורת על שחקניו ואמר בסיום המשחק: "המחצית הראשונה שלנו היתה רעה מאוד, היינו כבדים, מהוססים, מבולגנים התקפית והגנתית, לא רגועים ולא שקטים, כולם כולל כולם, כקבוצה".

עוד הוסיף לוזון: "אני שמח שידענו לעשות את ההתאמות הנכונות, גם בצד הפרסונלי וגם בצד הקבוצתי-הטקטי ולהפוך את הקערה על פיה. במחצית השנייה היתה שליטה מוחלטת שלנו, כבשנו שער ויכולנו לכבוש עוד ובעצם היינו אמורים לנצח את המחצית השנייה בהפרש של יותר משער אחד, אבל בגדול זו תוצאה שמשקפת את מה שהיה על המגרש".

הקשר ארד בר התייחס למשחק ואמר: "במחצית הראשונה פתחנו לא טוב וגם ספגנו שער, אבל אני שמח שידענו להתאושש והראינו יכולת טובה יותר במחצית השנייה. נתקדם הלאה, נעבוד ונסתכל מה עשינו לא טוב במחצית הראשונה, כדי לשמר את היכולת שלנו במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully