וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העומס, הפצועים ואבו פאני: מכבי חיפה מודה שהיא זקוקה לפגרה

30.8.2021 / 6:45

מכבי חיפה מודאגת מחוסר היציבות ("קורה יותר מדי העונה"), ההגנה החדירה והמאזן במשחקי חוץ, אבל כעת תקווה שהפגרה תוריד מהעומס ותחזיר את הפצועים. ניסיון אחרון להציע את אבו פאני לטורקיה ורוסיה, משפתי סיכם עקרונית

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

1. אכזבה קשה במכבי חיפה אחרי התיקו המאופס מול הפועל חדרה. בקבוצה העבירו ביקורת על היכולת בעיקר במחצית השנייה, ומודאגים בעיקר מהעליות וירידות בין משחקים מתחילת העונה - מה שהתבטא גם במשחקים באירופה. "שיחקנו לא טוב וזה קורה לנו יותר מדי העונה שאחרי משחק מצוין שלנו אנחנו נראים רע", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו חייבים לעבוד על זה. בעונה שעברה לקחנו אליפות בזכות היציבות שהראינו, ואנחנו חייבים להפוך לכאלה ומהר".

בקבוצה היו מאוכזבים מטבע הדברים בעיקר מאיך שהדברים התפתחו בחלק ההתקפי. עומר אצילי זכה למחמאות על יכולתו אך בקבוצה הודו שמלבדו לא היה ניתן לציין אף שחקן אחר שבלט בחלק ההתקפי. "יש גם משחקים כאלה שלא הולך", אמר גורם בקבוצה, "היו לנו חצאי מצבים שיכולנו לכבוש מהם והמשחק היה מתפתח אחרת אבל בשורה התחתונה לא הגיע לנו לנצח". דבר נוסף שמעלה חשש בקבוצה היא היכולת במשחקי החוץ עד כה. הירוקים בכל המסגרות רשמו חמישה משחקי חוץ וירדו מנצחים רק במשחק החוץ בגיאורגיה מול דינמו טבילסי. "אין איזה משהו מיוחד שאנחנו יכולים להצביע עליו אבל זו עובדה", טען גורם במועדון, "בטוח שזה יתאזן ונחזור לנצח במשחקי החוץ. יש פה קבוצה טובה מאוד ואסור לאבד פופורציות בכל משחק מחדש".

בן שהר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בחיפה הודו: "קורה לנו יותר מדי העונה שאחרי משחק מצוין שלנו אנחנו נראים רע"/ברני ארדוב

2. אם יש משהו שבמכבי חיפה יכולים להתעודד ממנו הוא היציאה לפגרת הנבחרת. הירוקים אחרי תקופה מאסיבית של משחקים מכריעים בזמן קצר ובמועדון אמרו שגם עבור השחקנים הפגרה היא זמן טוב להתרעננות. "ראינו גם במשחק אתמול שהצפיפות במשחקים השפיעה", הודה שחקן בקבוצה, "הרבה מאיתנו בנבחרות אבל בסך הכל זו תקופה שכולנו צריכים". בחיפה מקווים לנסות להכשיר את השחקנים הפצועים בראשם הקפטן נטע לביא. הקשר עדיין סובל מכאבים חזקים לאחר שנפצע שוב באימון המסכם לפני המשחק מול נאפטצ'י באקו באזרביג'אן. בחיפה מקווים שלביא יהיה כשיר ישר למשחקים אחרי פגרת הנבחרת אך ההערכה שיש סיכויים לא מבוטלים שההחלמה של לביא תיקח זמן רב יותר והשחקן עדיין בספק לפחות למשחקים נגד בני סכנין ופיינורד.

מלבד לביא בקבוצה רוצים לתת מנוחה גם לבוגדאן פלאניץ'. הבלם חזר מפציעה וכן חש עומס לפני כחודש ובקבוצה מקווים שהפגרה תביא לכך שהעומס יירד והשחקן יחזור לכושרו המלא. עופרי ארד, שגם הוא עדיין לא כשיר לתשעים דקות, ייצא עם הנבחרת ובחיפה מאמינים שימשיך בהתקדמות שלו לקראת המפגשים במחזור השני של הליגה ובמחזור הראשון של שלב הבתים בקונפרנס ליג. מי שעוד ייצאו עם נבחרותיהם הם ריאן סטריין ועלי מוחמד.

ג'וש כהן, בוגדן פלאניץ', ריאן סטריין שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. ברני ארדוב
זמן טוב להתאושש. פלאניץ'/ברני ארדוב

3. עוד דבר שבו יתעסקו בחיפה בזמן הפגרה בת השבוע וחצי הוא סיפור מוחמד אבו פאני. הקשר לא נכלל בסגל למשחק אמש אך נכח באיצטדיון ואף ירד לעודד את חבריו בסיום המשחק. אבו פאני, כך הרגישו רבים, היה חסר מאוד לירוקים במשחק אתמול אך בחיפה לא יהיו מוכנים לחזור אחורה והבהירו לאבו פאני שעד שלא יחתום על ההארכת החוזה או לחילופין יצליח להשיג הצעה רשמית בזמן הקצר שנותר בחלון ההעברות במרבית מדינות אירופה - הוא יישאר מחוץ לסגל. למרות שהחלון נגמר ביום רביעי, גורמים המעורים בפרטים אמרו שבסביבת אבו פאני צפויים להציעו לקבוצות בליגה הרוסית ובליגה הטורקית, שם החלון ממשיך כמה ימים נוספים. במקביל בחיפה ימשיכו בשיחות עם הקשר וזה כאמור לא צפוי להיכלל בסגל עד אשר יחתום על הארכת חוזה. אבו פאני עצמו ייצא עם הנבחרת למשחקי מוקדמות המונדיאל אך במועדון ינהלו שיחות איתו ועם סוכניו. "ברור לכולם שמועדון כמו מכבי חיפה לא יכול לתת לשחקן מוביל להמשיך לשחק כשאין לו חוזה והוא לא מעוניין לחתום על הארכת חוזה", אמר גורם בחיפה, "למרות כל הרעש שזה עושה יש באמת אווירה טובה בין הצדדים בשיחות ואנחנו מקווים ומאמינים שהכל יסתדר".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה מקבל כרטיס צהוב. ברני ארדוב
החילופים שעשה לא הועילו בדקות האחרונות. בכר/ברני ארדוב
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
היחיד בהתקפה שבלט לטובה. אצילי/ברני ארדוב

4. בניגוד לפערים ולחוסר ההבנות עם אבו פאני בחיפה סיכמו עם רועי משפתי וזה צפוי לחתום כבר בימים הקרובים. השוער של מ.ס אשדוד צפוי להצטרף אלא אם יקרה משהו דרמטי במיוחד כשהשאיפה במועדון היא שמשפתי יתמודד עם ג'וש כהן על המקום בהרכב. מי שישוחרר הוא איתמר ישראלי. השוער שהגיע רק העונה יוכל למצוא לו קבוצה ולקבל שחרור כאשר לא מעט קבוצות מהליגה הלאומית כבר לוטשות עיניים לעבר ישראלי.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully