וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי משפתי חתם במכבי חיפה, איתמר ישראלי יעבור לרמת השרון?

השוער שמגיע ממ.ס. אשדוד, יגבה את ג'וש כהן בסגל האלופה: "גאה להצטרף". יחליף את איתמר ישראלי שעשוי לשחק בקבוצה מהלאומית. איקוום אוטין עבר לקרואטיה

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

רועי משפתי מצטרף למכבי חיפה, ויגבה את ג'וש כהן בין הקורות של האלופה. השוער בן ה-28 שעל מועמדותו לקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם הבוקר (שלישי) לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בקבוצה, ויגיע ממ.ס. אשדוד שהסכימה לשחררו ולהשאיר את סהר חסון, שיהיה השוער השני אחרי יואב ג'רפי למרות שכבר היה בדרך לעבור לרמת השרון מהלאומית.

משפתי היה מועמד לחזק את האלופה כבר בתום העונה שעברה, כשנסגרה העברתו של עומרי גלזר להפועל באר שבע, אך הדבר לא הסתייע בשל קשיים במגעים עם אשדוד. לפני שבועיים השם שלו עלה שוב על הפרק והפעם הצדדים הגיעו לסיכום. מי שצפוי לעזוב הוא איתמר ישראלי שהצטרף רק בקיץ האחרון מהפועל כפר סבא. הפועל ניר רמת השרון מהליגה הלאומית מתעניינת בישראלי ותנסה להאיץ את המגעים איתו בימים הקרובים.

משפתי אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "גאה ונרגש להצטרף למועדון גדול כמו מכבי חיפה. מחכה לרגע לעלות על הדשא בסמי עופר לפגוש ולשמח את הקהל הענק".

רועי משפתי, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
הגיבוי של ג'וש כהן. משפתי/אתר רשמי, מכבי חיפה

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים להודיע על צירופו של רועי משפתי ומאחלים לו הצלחה רבה בירוק".

השאיפה במכבי חיפה היא שמשפתי יתחרה עם ג'וש כהן על אפודת השוער הראשון. במועדון החליטו להגביר את המאמצים לצירופו לאחר מחנה האימונים בהולנד, שם התאכזבו מהיכולת שהציג ישראלי.

משפתי בילה את מרבית הקריירה שלו באשדוד, מלבד עונתו הראשונה בבוגרים שהייתה בהפועל ראשון לציון ב-2010/11, ועונה נוספת כמושאל בקבוצה מעיר היין ב-2017/18. שתי עונות לפני כן, משפתי הפך לשוער הראשון של אשדוד כשזו שיחקה בליגה הלאומית, וגם בעונת 2019/20 הוא החזיק בתפקיד, לפני שיואב ג'ראפי הגיע והשתלט עליו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
איקוום אוטין שחקן מכבי חיפה לפני עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נפרד ממכבי חיפה. אוטין/ברני ארדוב

ועוד במכבי חיפה, היום נפרדה הקבוצה מהמגן השמאלי איקוום אוטין, שהצטרף לקבוצה לפני כשנתיים ובשנה החולפת הושאל לבני סכנין, אך לא הצליח להרשים וכעת נסללה העברתו לסלאבן בלופו הקרואטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully