וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בדקה רשמית לגבי משפתי, גם ג'רפי וצור מועמדים

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 13:56

האלופה סימנה את שוערי מ.ס. אשדוד, כשמשפתי לו חוזה לעונה אחת בלבד, זוכה לעדיפות. אם קבוצתם תסרב, צור עשוי להגיע

מכבי חיפה בדקה רשמית בנוגע לאפשרות צירופו של השוער רועי משפתי ממ.ס. אשדוד. בשורות האלופה רוצים לצרף שוער בכיר שישמש גיבוי לג'וש כהן ואף יתמודד איתו על המקום בהרכב ואחרי עזיבתו של עומרי גלזר להפועל באר שבע, משפתי הוא המועמד המוביל מבחינת הירוקים.

למשפתי יש חוזה לעונה נוספת באשדוד, אבל גם שם לא ברור אם ישמש כשוער הראשון מכיוון שיש לו תחרות קשה מול יואב ג'רפי, לו חוזה לשלוש שנים נוספות. אם צירופו של משפתי לא יתאפשר, בחיפה סימנו גם את ג'רפי עצמו וכן את את אסף צור ששייך להפועל רעננה ושיחק בעונה החולפת כמושאל באנורתוזיס פמגוסטה.

נציגיו של ג'רפי כבר בדקו מול אשדוד בנוגע את האפשרות להעבירו לאלופה, אבל בשלב זה במועדון לא מוכנים לשמוע על כך והבהירו שהוא נשאר. אם אחד מהשוערים של אשדוד לא יצורף, בחיפה מעריכים שניתן יהיה להחתים את צור, שכאמור חוזר אוטומטית לרעננה מהליגה הלאומית.

יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
באשדוד לא מוכנים לשמוע על שחרור שלו. ג'רפי/לירון מולדובן

אוהדים רבים של מכבי חיפה התאזבכו לגלות שאופ"א העבירה לפני כמה שבועות הנחיה עם איסור על אוהדי קבוצות חוץ להגיע למשחקי מוקדמות במפעלים באירופה. הרבה מאוד אוהדים ירוקים תכננו להמריא לקזחסטן למשחק נגד אסטנה באמצע יולי, והתאכזבו כשלמדו על ההנחיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully