וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה שוקלים לנסות שוב לצרף את רועי משפתי. החלטה סופית בימים הקרובים

15.8.2021 / 16:53

בקבוצה מאוכזבים מהיכולת של איתמר ישראלי והעלו שוב את אופציית השוער של אשדוד. דוניו לא יהיה כשיר, אך החלטה אם ייצא עם הקבוצה לבאקו תתקבל בשני. נפטצ'י החלה את הליגה עם 2:2 מול גבאלה

תקציר: טורשאבן - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה בודקת מחדש את האפשרות לצרף את שוערה של מ.ס. אשדוד רועי משפתי. כזכור, עוד לפני שהחתימו את איתמר ישראלי, בחיפה הציבו את משפתי כמועמד המוביל להצטרף, אלא שאז לא הגיעו להסכמות עם מ.ס אשדוד והביאו את השוער מהפועל כפר סבא.

בחיפה לא מרוצים עד כה מיכולתו של ישראלי וזאת למרות שבמועדון מעריכים מאוד את המקצוענות ואת אופיו, וחושבים שיש להחתים שוער מחליף אחר, כששוב במועמד המוביל הוא משפתי. כבר אחרי מחנה האימונים הייתה מחשבה בנוגע לשינוי בעמדה זו, אך אז הוסכם להשאיר את ישראלי וכעת העניין שוב עולה על הפרק. בקבוצה יקבלו החלטה סופית האם לנסות ולערוך שינוי בעמדת השוער המחליף כבר ביומיים הקרובים, ואם יוחלט ללכת על משפתי ינסו לקיים משא ומתן מהיר כדי להחתימו.

אתמול (שבת) פרסמנו שמכבי תל אביב עשויה לפנות לאשדוד כדי לצרף את רועי משפתי, אבל ייתכן כי זה יהיה מאוחר אם מכבי חיפה אכן תחזור לתמונה.

שוער מ.ס. אשדוד רועי משפתי. קובי אליהו
בכל זאת לחיפה? רועי משפתי/קובי אליהו

ללא קשר לעמדת השוער, בחיפה ממשיכים בהכנות למשחק נגד נפטצ'י באקו בפלייאוף הקונפרנס ליג. דוניו לא יהיה כשיר למשחק הראשון, אבל החלטה אם ייצא עם הקבוצה תתקבל מחר. אותם ההדברים אמורים גם לגבי עופרי ארד ונטע לביא.

נפטצ'י באקו פתחה הערב את הליגה האזרית עם 2:2 ביתי מול גבאלה. אלופת אזרבייג'אן הובילה פעמיים משערים של פאחמין מוראדבאילי (55) והסרבי וויסלאב סטנקוביץ' (76) אבל הסתפקה בסופו של דבר רק בנקודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully