וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון אוהדי מכבי חיפה לקהל: המתינו עם רכישת המנויים לאירופה

עודכן לאחרונה: 4.9.2021 / 17:25

ארגון האוהדים של מכבי חיפה הוציא הודעה בה הוא מבקש להמתין עד יום ראשון בתקווה להורדת מחירים. לביא ודהן בספק לסכנין

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

במכבי חיפה אמנם מתנהלים בסגל חסר מאוד ללא שחקני הנבחרות השונות, אך במקביל בקבוצה עסוקים בניסיונות להכשיר את אורי דהן ואת נטע לביא למשחקים שאחרי הפגרה. הבלם לא חש בטוב ובקבוצה מקווים שעד חזרת הליגה הוא יוכל לעמוד לרשות ברק בכר. בנוגע לקפטן ישנה פסימיות לגבי כשירותו למשחק מול בני סכנין, אך הדבר יתברר רק בסמוך למשחק. מי שייעדר כמעט בוודאות הוא ריאן סטריין, שנפצע בשריר הירך האחורי באימון נבחרת אוסטרליה.

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בספק גדול לחידוש הליגה. נטע לביא/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, ראשי ארגוני האוהדים של מכבי חיפה הוציאו הודעה בה הם קוראים לאוהדי הקבוצה להמתין לכל הפחות עד יום ראשון ולא לקנות מנויים למשחקי הבית בקונפרנס ליג. כזכור, האוהדים מחו ברשתות החברתיות על מחירי המנויים לקונפרנס ובין ראשי הארגונים לאנשי הנהלת המועדון אף התקיימו שיחות בנושא.

אמש הוציאו ראשי ארגון האוהדים הודעה לפיה מסתמן שהנהלת מכבי חיפה תעניק כרטיס חינם לגמר גביע הטוטו למי שירכוש מנוי לקונפרנס ליג, אלא שלאחר מכן המועדון הוציא הודעה שבה הוא הודיע על הטבה לרוכשי המנויים בדמות כרטיס בודד לאחד משלושת המשחקים. בקרב ארגוני האוהדים לא אהבו בלשון המעטה את ההטבה של המועדון, ודורשים להורדה משמעותית של מחירי הכרטיסים או להטבה אחרת, כאשר לפי גורמים בקרב אנשי הארגון, צפויה שיחה נוספת עם ראשי המועדון בניסיון להגיע להבנות.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הודיעה: מי שירכוש מנוי יקבל כרטיס בודד נוסף בחינם

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
יחזרו לקנות מנויים לקונפרנס ליג? אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

לפיכך, ביקשו בארגון לא לקנות כרטיסים עד יום ראשון כשהאמונה בקרב האוהדים היא שביום ראשון הם יקבלו תשובות סופיות מהמועדון ויגבשו החלטה האם הם קוראים לקהל לא לקנות מנויים, או שמא מתכוונים להגיע בעצמם, מה שעתיד להביא לגל של רכישת מנויים למשחקי הבית בקונפרנס ליג.

בהודעה ארגון האוהדים נכתב בין היתר: "אנחנו קוראים לקהל להמתין ולא לעשות מנויים לקונפרנס ליג. עד מחר בשעות הערב אנחנו נפרסם את החחלטתנו הסופית לגבי הזלזול בקהל הנאמן של מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully