וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: מי שירכוש מנוי יקבל כרטיס בודד נוסף בחינם

3.9.2021 / 16:06

אחרי הכעס של האוהדים, הירוקים הוציאו הודעה על הטבה. כל רוכש מנוי לקונפרנס ליג יקבל כרטיס בודד חינם לאחד משלושת המשחקים על בסיס מקום פנוי. הקהל יתרצה?

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

ארגון "הקופים הירוקים" פרסם היום (שישי) הודעה לאוהדי מכבי חיפה, לפיה מסתמנת פשרה בין המועדון לארגוני האוהדים בנוגע למחירי המנויים בקונפרנס ליג. כזכור המחירים שפרסמה חיפה הכעיסו את האוהדים שטענו שמדובר בסכומים מופרזים, אבל כעת מסתמן פתרון יצירתי. כפי המסתמן, כל מי שירכוש מנוי לקונפרנס ליג יקבל כרטיס חינם לגמר גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע.

בהודעה שהוציאו בארגון לאוהדים נכתב: "הנהלת מכבי התנצלה לפני חודש על מחיריה הגבוהים והבטיחה להשתפר ולהתחשב במנויים, ובדיוק כמוכם, הופתענו ממחירי המנויים לקונפרנס ליג.

"לכן, יזמנו פגישה עם הנהלת המועדון, שבה הבהרנו שהגזל על מחירי הכרטיסים חייב להפסק, אנחנו שתקנו תקופה ארוכה מדי מתוך התחשבות במצב הקבוצה ובעקבות משבר הקורונה שהביא הפסדים למועדון (לדבריהם), אך היחסים הם לא חד צדדיים, צריך להתחשב באוהדים ולא לראות אותם כארנק שיפתח בכל רגע שרק יבקשו".

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
המחאה עבדה. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

"דרשנו הורדת מחירים והשוואתם למחיר משחק באופן יחסי בעלות המנוי, לאור יציאת המכירה והקניה של חלק מהאוהדים, הבנו שלוגיסטית זה מעט בעייתי הפתרון למצב הוא - כל מנוי שיקנה מנוי לקונפרנס ליג יקבל כרטיס לגמר גביע הטוטו בחינם, כל מנוי יקבל את הכרטיס לפי היציע שלו הוא שייך, קרי, מנוי זהב יקבל כרטיס זהב ומנוי צפוני יקבל מאחורי השער וכן הלאה. בקיזוז המחיר של משחק הגמר, אנחנו מקבלים 4 כרטיסים בעלות סבירה ונכונה לכל אוהד. בקרוב המועדון יוציא הודעה מסודרת ובו יסביר איך תוכלו לממש את זכותכם.

מכאן אנחנו מבקשים מהאוהדים - לא לרוץ לקנות כרטיסים, אנחנו נדאג לעמוד מול כל גוף שינסה לגזול את אוהדינו. אוהדי מכבי חיפה הם לא כספומט". יצויין שהמתווה עדיין לא סוכם רשמי, אך זו הפשרה המסתמנת.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully