וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "החזרה למנצ'סטר יונייטד זו ההחלטה הכי טובה שקיבלתי"

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 15:10

הפורטוגלי התראיין לאתר הרשמי והודה: "פרגוסון היה המפתח לכך שחתמתי. הוא כמו אבא שלי בכדורגל". וגם: היחסים עם סולשיאר ועם האוהדים והמטרות לעונה

וולבס - מנצ'סטר יונייטד 1:0/ספורט1

אחרי שפרץ לגדולה במדי ויצא לסיבוב מוצלח ביותר שארך 12 שנים בריאל מדריד וביובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו חזר הביתה. הרכש הנוצץ של מנצ'סטר יונייטד בחלון ההעברות שנסגר הלילה (בין שלישי לרביעי) התראיין לאתר הרשמי של המועדון החדש-ישן שלו ודיבר על היחסים שלו עם מאמניו בהווה ובעבר ועם האוהדים באולד טראפורד.

"כמו שכולם יודעים, יש לי היסטוריה פנטסטית עם המועדון המדהים הזה, אז כמובן שאני שמח להיות שוב בבית אחרי 12 שנים ומצפה כבר למשחק הראשון שלי", סיפר רונאלדו על תחושותיו בעקבות הקאמבק.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג זכייה בליגת האלופות עם מנצ'סטר יונייטד. MICHAEL STEELE, GettyImages
חזר הביתה אחרי 12 שנים. רונאלדו/GettyImages, MICHAEL STEELE

כפי שדווח באנגליה לאחר שהשדים האדומים אישרו את הצטרפותו, סר אלכס פרגוסון, המנג'ר שהביא אותו למנצ'סטר יונייטד ב-2003 והפך אותו לאחד השחקנים הטובים בעולם, השפיע על ההחלטה של הפורטוגלי לחזור לקבוצה הקיץ.

"כידוע לכולם, סר אלכס פרגוסון שיחק תפקיד מפתח כשחתמתי כאן בגיל 18. הוא כמו אבא שלי בכדורגל", אמר רונאלדו. "הוא עזר לי המון ולימד אותי הרבה דברים. כמובן שהיה לו חלק חשוב בגלל היחסים בינינו. אנחנו שומרים על קשר כל הזמן והוא בן אדם מדהים. הוא המפתח לכך שחתמתי במנצ'סטר יונייטד".

החלוץ המשיך והתייחס לשובו לאולד טראפורד: "אני חושב שזו ההחלטה הכי טובה שקיבלתי. זה בדיוק במקום. זה פרק חדש, אני שמח ורוצה להמשיך לעשות היסטוריה, לעזור למנצ'סטר להשיג תוצאות גדולות, לזכות בגביעים ובדברים גדולים".

עוד בוואלה!

רונאלדו לאוהדי יונייטד אחרי הקאמבק: "נעשה שוב היסטוריה, מילה שלי"

לכתבה המלאה
אלכס פרגוסון עם כריסטיאנו רונאלדו ב-2008. Alex Livesey, GettyImages
"פרגוסון הוא כמו אבא שלי בכדורגל". כריסטיאנו עם המנג'ר/GettyImages, Alex Livesey

על הקשר שלו עם המאמן אולה גונאר סולשיאר: "שיחקתי איתו כאן שנתיים או שלוש, כך שאנחנו בקשר טוב אבל עכשיו הוא בתפקיד שונה. בכל אופן, אני כאן כדי לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה והמאמן יכול לסמוך עליי בכל מה שהוא רוצה. אני זמין לכל דבר".

לסיום, רונאלדו מסר לאוהדי מנצ'סטר יונייטד: "אוהדי הם המפתח בכדורגל. אני זוכר היטב שאוהדי מנצ'סטר יונייטד מיוחדים ואני יודע שהם עדיין שרים את השיר שלי, מה ששימח אותי עוד יותר וגורם לי להרגיש מחויב לתת הכל על המגרש, כמו שאני עושה תמיד. אני מקווה לפגוש אותם בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully