וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו לאוהדי יונייטד אחרי הקאמבק: "נעשה שוב היסטוריה, מילה שלי"

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 13:00

האדומים הודיעו רשמית על ההחתמה, הפורטוגלי פרסם פוסט נרגש: "פרגוסון, זה בשבילך". יובנטוס הודיעה כי הפסידה 14 מיליון יורו עקב העסקה

תקציר: יובנטוס - אטאלנטה 1:3/ספורט1

כבר חלפו מספר ימים מאז חזר כריסטיאנו רונאלדו מיובנטוס למנצ'סטר יונייטד בהעברה שטלטלה את הכדורגל העולמי, אך היום (שלישי), אחרי שהכוכב השלים את הבדיקות הרפואיות, קבוצתו החדשה הכריזה על צירופו.

רונאלדו, שחזר לקבוצה בה שיחק בין 2003 ל-2009, התייחס לראשונה למעבר במסגרת ההודעה הרשמית של המועדון: "מנצ'סטר יונייטד זה מועדון שתמיד היה לו מקום בלבי. התרגשתי מכל ההודעות שקיבלתי מאז ההודעה שאני חוזר. אני לא יכול לחכות לשחק בפני אולד טראפורד מלא ולראות שוב את כל האוהדים. אני מצפה להצטרף לסגל אחרי משחקי הנבחרות, ואני מקווה שעונה מוצלחת לפנינו".

לאחר מכן פרסם רונאלדו פוסט אינסטגרם הרחיב על תחושותיו בעקבות הקאמבק, כולל מסר לאלכס פרגוסון שלקח חלק פעיל במאמצי הגיוס שלו לקדנציה שנייה במועדון.

"כולם מכירים אותי, כולם יודעים שיש לי סיפור אהבה בלתי נגמר עם מנצ'סטר יונייטד. השנים שהעברתי במועדון היו מדהימות והמסע שעברנו יחד נכתב באותיות זהב בהיסטוריה של המועדון. לחזור לכאן זו חלום שהתגשם. אפילו כשחזרתי לאולד טראפורד בתור יריב ושיחקתי נגד יונייטד, תמיד חשתי את האהבה והגאה שאני מקבל מהאוהדים.

"כאן זכיתי באליפות הראשונה שלי, בגביע הראשון, כאן נולד הזימון הראשון שלי לנבחרת פורטוגל, כדור הזהב הראשון. הכל החל כאן, בקשר המיוחד הזה. עשינו היסטוריה בעבר ונעשה היסטוריה גם בעתיד, אני מבטיח! אני כאן, חוזר למקום שאני שייך אליו! בואו נעשה זאת שוב. נ.ב, אלכס פרגוסון, זה בשבילך", כתב.

אלכס פרגוסון עם כריסטיאנו רונאלדו ב-2008. Alex Livesey, GettyImages
חוזר לבית האנגלי שלו. כריסטיאנו רונאלדו עם אלכס פרגוסון/GettyImages, Alex Livesey

מאמן הקבוצה, אולה גונאר סולשיאר, שכידוע שיתף פעולה עם רונאלדו כשחקן בקדנציה הקודמת, גם כן בירך על ההחתמה הנוצצת: "נגמרות המילים כדי לתאר את כריסטיאנו. הוא לא רק שחקן מדהים, אלא גם בן אדם נהדר. צריך להיות אדם מיוחד כדי שתהיה לך את התשוקה ואת היכולת לשחק ברמה הכי גבוהה שיש למשך כל כך הרבה שנים. אין לי ספק שהוא ימשיך להרשים אותנו וכל הניסיון שלו יהיה חיוני לשחקנים הצעירים בסגל. החזרה של רונאלדו מראה את הקסם הייחודי שיש למועדון הזה ואני מאושר שהוא מגיע לבית בו הכל התחיל".

ובמעבר אל הקבוצה אותה עזב,יובנטוס פרסמה הופעת פרידה מכוכב הקבוצה בשלוש העונות האחרונות, ואף חשפה כי במסגרת העסקה היא הפסידה לא מעט כסף.

עוד בוואלה!

הטנגו האחרון: כריסטיאנו רונאלדו ודמות האב של אלכס פרגוסון שוב ביחד

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס מאוכזב. רויטרס
הפעם האחרונה בה לבש את מדי יובנטוס. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

יובנטוס אישרה את הדיווחים מהימים האחרונים בדבר סכום ההעברה, כאשר השדים האדומים שילמו תמורת רונאלדו 15 מיליון יורו, לצד 8 מיליון נוספים בבונוסים עתידיים בהתאם להישגיו של הפורטוגלי עם קבוצתו החדשה-ישנה. לאחר מכן, הביאנקונרי חשפו כי העסקה ייצרה הפסדים של כ-14 מיליון יורו למאזנים של עונת 2020/21

כאמור, הביאנקונרי פרסמו הודעת פרידה מרונאלדו, בה הם הציגו את שלל המספרים וההישגים של השחקן בשלוש העונות האחרונות והוסיפו: "חווינו המון רגעים בלתי נשכחים ביחד. אנחנו יכולים לדקלם אותם ולהיזכר בהם, אך זה לא יעזור כי לכל אחד יש זיכרון מיוחד הקשור לרונאלדו. הקשר שנוצר ביולי 2018 הסתיים היום, אך מה שנכתב בפרק הזמן הזה יישאר לנצח. זה היה מסע מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully