וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתערבות של פרגוסון והביקורות באיטליה: התגובות לעסקת רונאלדו

עודכן לאחרונה: 28.8.2021 / 11:05

המנג'ר האגדי סומן כמי שגרם לחלוץ לוותר על מעבר לסיטי: "עדיין מושך בחוטים". בארץ המגף תקפו: "פיתה את יובנטוס וזרק אותה. המורשת שלו - חובות". וגם: הזינוק באינסטגרם של יונייטד

תקציר: סאות'המפטון - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו טלטל אתמול (שישי) את עולם הכדורגל. זה התחיל בדיווחים נחרצים על כך שהוא בדרך למנצ'סטר סיטי ושעות ספורות אחר כך, הייתה זו קבוצתו הישנה-חדשה, מנצ'סטר יונייטד, שהכריזה חגיגית על קאמבק מרגש של הפורטוגלי לאולד טראפורד. ההודעה הביאה לזינוק אדיר במספר העוקבים באינסטגרם הרשמי של המועדון: יותר ממיליון איש החלו לעקוב אחר מנצ'סטר יונייטד בשעתיים שאחרי ההכרזה על חזרתו.

לאחר ההחתמה המרעישה של השדים האדומים, באנגליה סימנו שניים מהאקסים של המועדון כמי ששיחקו תפקיד מפתח בהחלטה של רונאלדו. "נכון לבוקר יום שישי, מנצ'סטר סיטי הייתה הקבוצה היחידה שהתעניינה ברונאלדו, אבל אז הוא דיבר עם סר אלכס פרגוסון. הוא בפנסיה כבר מעל שמונה שנים, אבל עדיין מעורב ומושך בחוטים במנצ'סטר יונייטד", נכתב ב'מנצ'סטר איבנינג ניוז', שם סימנו את המנג'ר האגדי לשעבר כמי שהאדומים צריכים להודות לו על התפנית בעלילה.

במקביל, ב'אתלטיק' נתנו קרדיט דווקא לריו פרדיננד, בלם מנצ'סטר יונייטד מ-2002 ועד 2014, ששיתף פעולה כמובן עם הפנומן הפורטוגלי. לפי הדיווח, פרדיננד פנה למנכ"ל אד וודוורד עוד בלילה שבין חמישי לשישי כדי לשכנע אותו לבצע מחטף כששמע שמנצ'סטר סיטי מתקרבת לצירופו של רונאלדו. בהמשך, האנגלי קיים "שיחה מלאת רגש" עם החלוץ והפציר בו שלא לקלקל את המוניטין שלו בהצטרפות ליריבה העירונית של האקסית המיתולוגית.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג זכייה בליגת האלופות עם מנצ'סטר יונייטד. MICHAEL STEELE, GettyImages
מעבר שטלטל את אירופה. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, MICHAEL STEELE

מי ש"הוריש" לכריסטיאנו את החולצה מספר 7 בזמנו, דייויד בקהאם, היה גם הראשון לברך את רונאלדו על חזרתו כשהגיב באינסטגרם לפוסט שבו מנצ'סטר יונייטד הודיעה על ההחתמה: "וואו! ברוך השב הביתה", כתב בקהאם. מסקרן יהיה לראות האם מספר 7 הנוכחי באולד טראפורד, אדינסון קבאני, יחליט לנהוג באדיבות ולאפשר לרכש הנוצץ לשחק עם המספר שמלווה אותו במשך כמעט כל הקריירה.

בינתיים, גם באיטליה הגיבו לעזיבה של החלוץ את טורינו, כאשר חלק מהעיתונים בחרו בגישה ביקורתית כלפי המהלך. ב'קוריירה דלו ספורט' נכתב: "רונאלדו עוזב אחרי שלוש שנים בהן יובנטוס נכשלה במשימה - זכייה בליגת האלופות". ב'איל מטינו' היו יותר תקיפים: "רונאלדו פיתה את יובה ואז זרק אותה. המורשת שלו - חובות", ביקרו בעיתון אחרי שמחזיקת הגביע האיטלקי נותרה במצב כלכלי בעייתי.

ניתן לעקוב אחרי כריסטיאנו רונאלדו בערוץ מנצ'סטר יונייטד (אפיק 66), שנמנה עם ערוצי ספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully