וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו ירוויח את השכר הגבוה בתולדות הפרמיירליג: "זה חיזוק או טריק שיווקי?"

הפורטוגלי יעקוף את אלכסיס סאנצ'ס עם משכורת שבועית של למעלה מ-560 אלף ליש"ט. מכונת היח"צ כבר פועלת, אבל הפרשנים קוטלים: "החתמה שתשתיק את המחאה נגד ההנהלה, אבל לא תביא אליפות". ב-18:30 (חי בספורט 1): יונייטד ללא רונאלדו מתארחת אצל וולבס

תקציר: סאות'המפטון - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

הקאמבק של כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד ממשיך לעורר רגשות עזים בכדורגל האנגלי. הכוכב הפורטוגלי אמנם עדיין לא יהיה בסגל השדים האדומים למשחק הערב (ראשון, 18:30, ספורט 1) מול וולבס, אבל הנוכחות שלו כבר מורגשת היטב בקרב אוהדי המועדון ברחבי העולם. פוסט האינסטגרם של המועדון שבישר על חזרתו של רונאלדו למועדון קיבל למעלה מ-12.5 מיליון לייקים - הכי הרבה אי פעם לפוסט של קבוצת ספורט כלשהי. בטוויטר קיבל הציוץ החגיגי של החשבון הרשמי של המועדון 1.9 מיליון לייקים, עוד שיא כל הזמנים.

אבל בזמן שמכונת היח"צ של רונאלדו כבר פועלת היטב, חלק מהפרשנים באנגליה משוכנעים שהחתמתו היא רק מס שפתיים של ההנהלה, ושתרומתו המקצועית לא באמת תהיה מכרעת.

"הגלייזרים בסך הכל עשו את מה שהם תמיד עושים כשהם נדחקים לפינה ונמצאים תחת לחץ - שתיים-שלוש החתמות, האוהדים שותקים, ואפשר להמשיך לטייח את המצב האמיתי של המועדון", אמר גארי נוויל. "האמת היא שמבחינה תדמיתית, הם לא היו מסוגלים בשום אופן לאפשר לרונאלדו לעבור למנצ'סטר סיטי. אבל מבחינה מקצועית, רונאלדו לא משנה שום דבר. הוא לא מקרב את מנצ'סטר יונייטד לזכייה באליפות, הוא לא משפיע על הסיכויים של צ'לסי ומנצ'סטר סיטי. ההחתמה הזו נועדה אך ורק להשתיק את הקהל".

כריסטיאנו רונאלדו חוזר למנצ'סטר יונייטד. ., אתר רשמי
לא יותר מתעלול שיווקי? רונאלדו/אתר רשמי, .
אוהדי מנצ'סטר יונייטד נגד משפחת גלייזר. Christopher Furlong, GettyImages
כך משתיקים את האוהדים? המחאה נגד הגלייזרים/GettyImages, Christopher Furlong

גם הפרשן הבכיר של "דיילי מייל" אוליבר הולט, השמיע דברים ברוח דומה וכתב הבוקר: "ההחתמה של כריסטיאנו רונאלדו במנצ'סטר יונייטד מרגישה כמו הודעה בכישלון. החתמה גדולה תמיד קונה בקלות את האמון מהקהל, אבל יונייטד הייתה זקוקה למשהו אחר. המועדון היה כל כך קרוב לבנות קבוצה מנצחת ולהתחיל עידן חדש, ועכשיו מגיע אליו שחקן שנמצא בירידה תלולה. רונאלדו אמנם אחד הכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים, אבל ברור ששיאו מאחוריו. אז יונייטד אולי הרוויחה בפן השיווקי - מכל העולם יבואו לראות את רונאלדו משחק באולד טראפורד - אבל בפן המקצועי היא לא הרוויחה יותר מדי. אם יונייטד באמת הייתה רוצה להוכיח שהיא צועדת בדרך חדשה, היא הייתה צריכה להחתים את אחד היורשים של רונאלדו - קיליאן אמבפה, ארלינג הולאנד או הארי קיין".

במקביל, נחשפים גם ממדי ההשקעה של יונייטד. לפי ה"טלגרף", רונאלדו ירוויח למעלה מ-560 אלף ליש"ט בשבוע, ובכך יעקוף את אלכסיס סאנצ'ס בתור שיאן השכר בכל הזמנים בפרמיירליג. רונאלדו אמנם התפשר מעט על השכר שאמור היה להרוויח ביובנטוס (כ-31 מיליון יורו לעונה), אבל עדיין יהיה בכיר המשתכרים בקבוצה בפער עצום. יחד עם זאת, הוא ירוויח פחות מהשכר השבועי של ליאו מסי בפריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully