וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי כמקור השראה: על חזרת כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד

מערכת היחסים הרעועה בין אוהדי השדים האדומים למשפחת גלייזר, אלו ש"בגדו במועדון" בעונה שעברה, היא זו שהובילה לחזרת הפנומן. וכן, כמו אצל רוב הבעלים האמריקאים, הפוטבול שיחק תפקיד

תקציר: סאות'המפטון - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

בשנת 2013, כאשר כריסטיאנו רונאלדו וריאל מדריד הוגרלו בשמינית גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר יונייטד, צייץ הכוכב "אני מגיע הביתה". זה היה ארבע שנים לאחר שנמכר לבלאנקוס ועזב את תיאטרון החלומות, מקום אליו הגיע בגיל 18 כיהלום נוצץ מספורטינג ליסבון ובו העביר שש שנים והגיע לשיאים חדשים - מעל כולם זכייה בכדור הזהב הראשון שלו מתוך חמישה וכמובן בליגת האלופות ב-2008, לצד שלוש אליפויות אנגליה.

היום (שישי) כבר נראה היה שהוא בדרכו מיובנטוס דווקא ליריבה העירונית, למנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה, אבל פערים במו"מ ופנייה ראשונה מהאקסית המיתולוגית עשו את שלהם והדרך בחזרה למדי השדים האדומים נסללה. אז כיצד זה קרה? לפי "מנצ'סטר איבנינג ניוז" וכלי התקשורת בממלכה, זו הסיבה לתפנית הגדולה בעלילה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. מתוך האינסטגרם של כריסטיאנו רונאלדו, אתר רשמי
תפנית גדולה בעלילה. כריסטיאנו רונאלדו/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו כלל לא היה בתוכניות של מנצ'סטר יונייטד, שבין השאר רכשה הקיץ בלמעלה מ-100 מיליון ליש"ט את ג'יידון סאנצ'ו ורפאל וראן ולא האמינה שהפורטוגלי יעזוב את יובנטוס, אלא רק עם תום חוזהו בקיץ הבא. ברגע שהפנומן בן ה-36 הודיע שהוא רוצה לעזוב וקשר ראשוני עם ראשי המועדון נוצר, משפחת גלייזר הבינה שזו ההזדמנות שלה.

טום בריידי לאחר שזכה בסופרבול. Patrick Smith, GettyImages
גם הוא קשור לחזרת כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד. טום בריידי/GettyImages, Patrick Smith

מערכת היחסים בין הבעלים משפחת גלייזר לאוהדי מנצ'סטר יונייטד רעועה בלשון המעטה. הקבוצה לא מצליחה להתחרות על האליפות זה שנים ארוכות, באירופה היא מתקשה להטביע חותם (עם כל הכבוד לזכייה בליגה האירופית עם ז'וזה מוריניו ב-2017) והכאוס הגיע לשיאו כאשר הודיע המועדון על הצטרפותו ל"סופר ליג", מהלך שהוציא אלפי אוהדים למחות בעיר וגרם לביטול המשחק נגד ליברפול בעונה שעברה.

לכן, החליטו במשפחת גלייזר לשחזר את סיפור ההצלחה מהפוטבול: כמו שהחתימו את טום בריידי בשנה שעברה בטמפה ביי כדי לזכות בסופרבול לראשונה זה 18 שנה, כך הם מאמינים שגם יעשה CR7 בפרמיירליג.

אוהדי מנצ'סטר יונייטד נגד משפחת גלייזר. Christopher Furlong, GettyImages
היחס אל משפחת גלייזר ישתנה? המחאה בעונה שעברה/GettyImages, Christopher Furlong

במסיבת העיתונאים כשעה לפני ההודעה הרשמית על חזרת מנצ'סטר יונייטד, המאמן אולה גונאר סולשיאר סירב להתייחס לכך בצורה נרחבת, אבל רק אמר שכריסטיאנו הוא "כנראה גדול השחקנים בכל הזמנים" וסיפר שלכל השחקנים ששיחקו איתו יש בלבם פינה חמה עבורו. מאז ההודעה הרשמית, בהחלט היה קשה לפספס את חגיגות השחקנים על שובו - עכשיו רק נשאר לראות אם בשנתיים הקרובות, כאורך אולי החוזה האחרון שלו בקריירה, במנצ'סטר גם יחגגו אליפות ראשונה מאז 2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully