וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתובת הייתה על הקיר, ומכבי תל אביב לא ראתה אותה: "ממש חרפה"

30.8.2021 / 6:30

ואן לוון ניסה לתרץ את ההפסד לבני סכנין בסמיכות למשחק מול קראגנדי, אך בסביבת המועדון לא עשו לו הנחות: "מדובר בקבוצה עייפה ושבעה שבטעות חשבה שהיא טובה". שחקן: "אסור להיראות ככה בהגנה. זה בלתי נתפס. ממש חרפה". האם זה יקדם הגעת רכש?

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

תחושות קשות במכבי תל אביב אחרי התבוסה אמש לבני סכנין במחזור הפתיחה של ליגת העל. המאמן פטריק ואן לוון ניסה לתרץ את המשחק הגרוע של הקבוצה בסמיכות למשחק מול שחטיור קראגנדי, אבל גורמים אחרים בסביבת המועדון לא עשו הנחות לשחקנים והאשימו אותם בגישה איתה הגיעו למשחק. "לא יכול להיות שניראה כך. פשוט יכולת מבזה מצד כל השחקנים. סכנין באו בהתלהבות לטרוף את הדשא. הם היו ראשונים לכל כדור ולא נתנו לשחקני ההתקפה שלנו לנשום ואצלנו חשבו שהניצחון יגיע בקלות בלי להתאמץ. כבשנו בפנדל ונכנסנו לתרדמת עמוקה".

שחקן בקבוצה הוסיף אמש: "גם אם כרגע החלק ההתקפי שלנו לא בשיאו, אסור להיראות ככה בהגנה והם עוד החמיצו פנדל. היינו צריכים לצאת כאן עם רביעייה. זה בלתי נתפס. ממש חרפה".

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
לא יצא נקי. פטריק ואן לוון/מאור אלקסלסי

גם המאמן פטריק ואן לוון לא יצא נקי. "אם פטריק חשש מעייפות, הוא היה צריך לרענן את ההרכב", אמר גורם המקורב למועדון. "ואם פטריק חושב שאנחנו מספיק טובים ככה כדי לזכות באליפות, אז זו לא המציאות. מדובר בקבוצה עייפה ושבעה שבטעות חשבה שהיא טובה כשניצחה יריבות כל כך חלשות באירופה".

האחרונים שהופתעו אמש מאיך שהקבוצה נראתה היו אוהדי מכבי תל אביב שכל הקיץ כותבים ומביעים את החשש מהעומד להתרחש בשל בנייה מאוחרת של הסגל וצירוף שחקנים בינוניים.

עוד בוואלה! ספורט

פטריק ואן לוון: "שיחקנו הרבה מתחת לרמה שלנו, אבל אני אופטימי"

לכתבה המלאה
דן גלזר שחקן מכבי תל אביב מול בירם כיאל שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
בלט בחולשתו. דן גלזר/מאור אלקסלסי

בנוסף לכך הודו אמש גורמים בסביבת מכבי תל אביב שיש למועדון בעיה גדולה עקב היעדרותו הארוכה של מיטש גולדהאר מישראל. בעלי מכבי תל אביב לא הראה את עצמו בישראל כבר תקופה ארוכה ואם בעבר ידע למנות מנכ"ל זר ומנהל מקצועי זר, המציאות הנוכחית היא שחסרים למכבי תל אביב שני אנשי ניהול זרים עם סמכויות ויכולת לסייע למאמן שצריך להתמודד כמעט לבד עם המצב.

מי שבלטו אמש בחולשתם היו שחקני הקו האחורי ודן גלזר לפניהם. בעוד שממתן בלטקסה יש פחות ציפיות, שלושת הזרים בקו ההגנה חייבים להיות בכמה דרגות יותר טובים וכשהם באים כל כך רכים ולא מחוייבים למשחק, מכבי תל אביב תחטוף. "לחטוף שלושה שערים מסכנין? לאן הגענו?", תהו בקבוצה אמש. "הבסיס של הקבוצה הנוכחית זו משמעת והגנה ושום דבר מזה לא היה במשחק".

היום ינסו במועדון לסיים את הסאגה הארוכה של צירוף גבי קניקובסקי. אחרי התבוסה אמש מבינים במכבי תל אביב עד כמה הם צריכים לעבות את הסגל ולצרף שחקנים איכותיים לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully