וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "שיחקנו לידיים של חדרה. עשינו דברים בצורה לא חכמה"

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-0:0 המאכזב: "העמסנו המון שחקנים קדימה ויכול להיות שזו הייתה טעות". קורצקי: "זו נקודה שכמעט לא באה בחשבון"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

מכבי חיפה קיוותה להביא את המומנטום מאירופה גם לפתיחת ליגת העל, אבל החלה את העונה עם 0:0 מאכזב הערב (ראשון) מול הפועל חדרה באצטדיון בנתניה. מוחמד אבו פאני נותר ביציע, בשל אי ההסכמות עם ההנהלה בנוגע לחוזהו, וראה את חבריו מחמיצים במחצית הראשונה ומתקשים לפתח משחק בשנייה. שחקני הפועל חדרה חגגו בסיום את הנקודה המחמיאה מבחינתם.

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה ביציע. ברני ארדוב
בכר מאמן שהכול יסתדר בקרוב. מוחמד אבו פאני/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר אחרי המשחק: "אנחנו משחקים נגד יריבה וצריך לכבד אותה. היא עשתה הגנה טובה ואחר כך בזבזה זמן וזה בסדר. היא לקחה נקודה טובה מבחינתה ולא מבחינתנו. היינו צריכים לנצל את המצבים, העמסנו המון שחקנים קדימה ויכול להיות שזו הייתה טעות. לא הגענו למצבים ב-20 הדקות האחרונות. החבר'ה נתנו מאמץ גדול אחרי תקופה עמוסה. זה מהמשחקים שלא הולך והכדור לא נכנס, גם יכולנו לספוג לפחות שער אחד. בסדר, נמשיך קדימה. אולי שיחקנו קצת לידיים של חדרה, זה חלק מהמשחק וכשהדברים לא הולכים אז לפעמים יש עצבים וכעס ותסכול, זה קורה וזה בסדר".

על המעברים מאירופה לליגה אמר המאמן הירוק: "זה משהו שיקרה בתקופה הקרובה, אבל אני חושב שבאנו טוב למשחק ויכולנו להוביל בהתחלה. ככל שהזמן עבר הסתבכנו ועשינו את הדברים בצורה לא חכמה. בסדר, ננוח ונתכונן להמשך העונה".

על אבו פאני והעובדה שלא שיחק בשל סוגיית החוזה שלו, אמר בכר: "זו החלטת מועדון וזה בסדר גמור. יש רצון של שני הצדדים לסדר את הדברים ואני מאמין שזה יסתדר בקרוב".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה איבדה נקודות כבר במחזור הפתיחה עם 0:0 מול הפועל חדרה

לכתבה המלאה
בן שהר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"זו לא מכבי חיפה שאנחנו רוצים לראות". בן שהר/ברני ארדוב

חלוץ מכבי חיפה בן שהר אמר: "זו לא מכבי חיפה שאנחנו רוצים לראות, אבל הצגנו יכולת טובה מאוד בחודש האחרון ועלינו לבתים של הקונפרנס ליג. הגענו למצבים וברגע שאתה לא כובש נגד קבוצה שמשחקת הגנתי מאוד, אז הזמן עובר וכשאתה לא כובש נוצר לחץ. זה לא צריך לקרות, אבל הוצאנו נקודה ונמשיך הלאה, אין מה לעשות. יהיו קבוצות שיקשו עלינו מאוד כמו חדרה, זו קבוצה שעמדה מצוין והיינו צריכים למצוא פתרונות. אנחנו צריכים לדעת לעשות את זה, יש לנו שחקנים איכותיים. תוצאה מאכזבת, אבל אנחנו קבוצה חזקה שנראית טוב. מכבי חיפה תמיד שואפת לזכות בכל התארים. יש לנו הרבה מפעלים. זאת מעידה בדרך, אבל אני בטוח שנחזור לעצמנו מהר מאוד".

שחקני הפועל חדרה חוגגים, תמיר גלזר במרכז. ברני ארדוב
"פלייאוף עליון יהיה בונוס אדיר". שחקני הפועל חדרה מרוצים בסיום/ברני ארדוב

מנחם קורצקי, מאמנה של הפועל חדרה: "להוציא נקודה ממכבי חיפה זה כמעט לא בא בחשבון מבחינתנו, אבל התכוננו כמו שצריך למשחק, למדנו את מכבי חיפה. ידענו שהיא משנה שיטות ולמדנו אותה לעומק. השחקנים שלי נתנו משחק יוצא מן הכלל וזה לא קשור לנקודה, הייתי אומר את זה גם אם היינו מפסידים. יש לנו קבוצה חזקה ובריאה. אני האמנתי מאוד וגם השחקנים שלי האמינו. פגשנו קבוצה עם המון שחקנים טובים והמאמן הכי טוב בארץ, אבל ידענו שנגיע למצבים שלנו. חבל שלא כבשנו כי זה הפריע לנו אולי לנצח. זו הקבוצה שאנחנו רוצים לראות והקהל נהנה לראות. הכול פתוח לכל הקבוצה. אנחנו מקווים לעשות עונה שקטה ורגועה. אם נביא פלייאוף עליון, זה יהיה בונוס אדיר, אבל אם לא, אנחנו רוצים עונה שקטה ורגועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully