וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן דווקא מרוצה מבית"ר ירושלים, אוראל דגני לשופט: "אני אתבע אותך"

29.8.2021 / 22:54

מאמן בית"ר בסיום ה-2:0 מול באר שבע: "שיחקנו את הכדורגל הכי טוב שלנו עד כה ב-55 הדקות הראשונות". הבלם שהורחק השתולל. רוני לוי: "אנחנו לא מסתנוורים"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

לא כך רצתה בית"ר ירושלים לפתוח את עונת 2021/22 בליגת העל. הקבוצה של ארווין קומאן נכנעה 2:0 בביתה להפועל באר שבע במחזור הפתיחה, והציגה יכולת מוגבלת לאורך מרבית 90 הדקות. איתי שכטר דחק מקרוב את שער היתרון של באר שבע בדקה ה-55 לאחר בישול של רמזי ספורי. החלוץ הוותיק סחט גם פנדל לאחר עבירה של אוראל דגני עליו, וסידר גם לספורי כיבוש במשחק, לאחר שדייק מהנקודה הלבנה (72).

אוראל דגני התקשה לשלוט בעצביו והורחק בצהוב שני על ידי השופט לירן ליאני (73). לטענת צוות השופטים, דגני אמר לשופט: "אני אתבע אותך".

באר שבע מצדה רשמה פתיחתה מעודדת לליגה, זאת לאחר ההדחה המאכזבת מהקונפרנס ליג בחמישי האחרון. הדרומיים המשיכו את המאזן הנפלא שלהם במשחקי החוץ מול בית"ר ירושלים, וסופרים כבר 14 משחקי חוץ רצופים בהם הם לא מפסידים לקבוצה מהבירה.

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי. דני מרון
רוני לוי/דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים ארווין קומאן אמר: "אני חושב ששיחקנו את הכדורגל הכי טוב שלנו עד כה ב-55 הדקות הראשונות. היו לנו הרבה בעיות בהכנה, הרבה פציעות ובידודים. זה לא תירוץ, אלא הבדל. שיחקנו טוב מאוד. אבל אז הגיע הכרטיס האדום, שאני לא יודע אם היה ראוי. אוראל אמר שהוא לא נגע בו, אבל אני צריך לראות את זה. לאחר מכן היה קשה יותר כי לבאר שבע יש קבוצה טובה מאוד שמשחקת כדורגל טכני. במחצית הראשונה היינו יכולים לכבוש עם החלטה נכונה יותר באחד המהלכים. אנחנו צריכים להתקדם וזה מה שנעשה. זה הכדורגל ואלה החיים. זו לא פעם ראשונה שזה קורה. השחקנים היו ממושמעים ב-100%. עם עשרה שחקנים זה היה קשה יותר. אוראל דגני נתן לשופט הזדמנות לשלוף כרטיס, אבל הוא אמר לי שהוא לא אמר שום דבר טיפשי. אנחנו מחפשים שחקנים כדי לחזק את הסגל. אחרי הדקה ה-55 חלק מהשחקנים שלנו איבדו את הראש, אבל זה לא טוב. אנחנו צריכים לעבוד על זה ואני צריך להגיד להם שזה משהו שלא צריך לקרות".

על האווירה באצטדיון: "לא היו הרבה צופים, אבל האווירה הייתה טובה והאוהדים היו מאחורינו, אבל בסוף הפסדנו. בסופו של דבר זו תוצאה מאכזבת". על הקשר שלו עם אחיו: "אנחנו מדברים אחרי משחקים כבר 30 שנה, כן. הוא ניצח ואנחנו לא, זה פשוט וזה כדורגל. אולי בפעם הבאה זה אחרת".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי: "במחצית השנייה זה השתפר, הנענו את הכדור מהר יותר, שיחקנו לעומק וניצחנו בצדק. אם סוגרים עכשיו את הליגה המצב שלנו מצוין, אבל זה רק מחזור ראשון. הליגה ארוכה, זה מרתון ארוך ואנחנו לא מסתנוורים אחרי משחק אחד. נעבוד קשה ויש עוד ליקויים. נעבוד על הכול. גם מבחינה טקטית לא אהבתי את האינטנסיביות שלנו וגם מבחינת משחק העומק זה לא היה מספיק טוב. יש לנו שחקנים מוכשרים שיודעים לעשות את זה טוב יותר".

על הטעויות שהקבוצה שלו עשתה, אמר לוי: "בית"ר צופפה עם הרבה שחקנים והיינו צריכים לשחק יותר מהצדדים, אנחנו צריכים לעבוד על הדברים האלה ולדעת לשחק בסבלנות ולבוא מהצדדים כמו שצריך". על ההדחה מאירופה לעומת העלייה של מכבי תל אביב ומכבי חיפה: "זה מאכזב שהפסדנו בקפריסין, אבל נתרכז בליגה ולפעמים זה סוג של פחות עומס ולחץ מקצועית. נעשה את העבודה כמו שצריך ואני מקווה לעונה מוצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully