וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "שיחקנו הרבה מתחת לרמה שלנו, אבל אני אופטימי"

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 23:40

מאמן מכבי תל אביב מאוכזב אחרי ההפסד בסכנין. שמיר: "לא כך רצינו לפתוח את העונה". מימר: "אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלי"

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

דאגה גדולה במכבי תל אביב בעקבות ההפסד 3:1 לבני סכנין במחזור הפתיחה בליגת העל הערב (ראשון). הצהובים נראו רע מאוד ויוצאים לפגרת הנבחרות עם לא מעט כאבי ראש ומחשבות אפשריות על חיזוק.

שרון מימר מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלו. מימר/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון: "כן, אפשר להגיד (שהייתה תצוגה רעה). שיחקנו הרבה מתחת לרמה שלנו, ואסור שזה יקרה בקבוצה כמו מכבי תל אביב. התחלנו טוב, היינו מאורגננים, קיבלנו פנדל וכבשנו, ואחרי זה הייתה נפילה. היינו חייבים להישאר מאורגנים, אין תירוצים".

כשנשאל האם הפעולות של הקבוצה בחלון ההעברות פגעו בקבוצה אמר ההולנדי: "אני לא רואה את זה כך. עם הסגל שהיה פה היום ובמשחקים הקודמים היינו יכולים וצריכים לנצח היום. אני אופטימי עם הסגל הזה לקראת העתיד, למה לא? כן, אני אופטימי. המשחק היום היה צמוד למשחק באירופה וזה לא היה יתרון בשבילנו. למרות זאת אנחנו צריכים להיראות טוב יותר ממה שנראינו היום".

קשר מכבי תל אביב עדן שמיר: "לא ככה רצינו וקיווינו לפתוח את העונה. אני חושב שעשינו את כל ההכנה הדרושה והצוות הכין אותנו מצוין, אבל לא הצלחנו לעשות את זה ולהביא את זה לידי ביטוי במגרש. נחזור אחרי הפגרה חזקים וטובים יותר, אני בטוח. לא תפקידי להתעסק במה לא טוב, התפקיד שלי זה רק ליישם את הדברים במגרש. קודם כל אני באתי כדי להיות אני, אני מכבד מאוד את דור פרץ, שעשה פה דברים נהדרים, אבל אני באתי לתרום את שלי ואני בטוח שבעזרת השם אתרום הרבה. זה רק מחזור ראשון ומוקדם לדבר על מסקנות כלשהן".

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
הקבוצה שלו נראתה רע. ואן לוון/מאור אלקסלסי

מאמן סכנין שרון מימר: "מבחינה טקטית זה היה משחק טוב מאוד שלנו, מול יריבה ברמה מאוד גבוהה. הצלחנו לנטרל אותם, הגענו למצבים, כבשנו. ידענו שיש לנו קבוצה טובה, חיכינו לראות איך זה מתפתח, והתוצאה טובה, אבל זו רק ההתחלה. מכבי תל אביב זו אחת הקבוצות האיכותיות בליגה, ולא התבטלנו מולם, שיחקנו כדורגל, יצאנו קדימה, זה נותן הרבה תקווה לעתיד.

"צריך להחמיא להנהלה, יש פה סגל עמוק, לא רק עם השחקנים שנכנסו וכבשו, גם בן הרוש עזר, רצינו הרבה שחקנים טובים שירימו את הרמה פה. יש ציפיות בסכנין, תמיד היו פה ציפיות, כאן זה סקנדל או פסטיבל, אבל השנה ההנהלה נותנת תמיכה ושקט, ואם זה ימשיך ככה, תהיה לנו קבוצה חזקה".

על השוער קנדיל ובזבוזי הזמן המביכים: "זה באמת נראה רע מהצד, אבל מאז שאני פה זה לא קרה. בוא לא ניתמם. מכבי תל אביב שכבו עלינו ורצו להשוות. אנחנו לא נאיבים, זה חלק מהכדורגל".

רז שטיין, שכבש ובישל עבור סכנין, אמר: "אני שמח שיצא לי לכבוש ולבשל ולעזור לקבוצה. כולנו עשינו משחק טוב, כל הקבוצה נלחמה והראתה כדורגל טוב. זה רק מחזור ראשון, יש עוד הרבה עבודה. אנחנו מרגישים טוב ויש פה קבוצה טובה, אני שמח שניצחנו. אנחנו מרגישים טוב, היו לנו הרבה משחקים טובים גם בגביע הטוטו. שרון הכין אותנו מצוין וכלום לא סתם. יש לנו הרבה עבודה גם בהמשך. אנחנו לא מסתכלים על מכבי תל אביב, היא קבוצה מצוינת ואני בטוח שהיא תהיה בצמרת. אנחנו חולמים להגיע הכי גבוה שאפשר, אבל בפה לא נגיע לשום מקום".

גם יריבותיה של מכבי תל אביב בקונפרנס ליג לא ניצחו הערב. לאסק לינץ הפסידה 1:0 בחוץ לריד ונותרה עם ניצחון בודד אחרי שישה מחזורים בליגה האוסטרית, ואילו ה.י.ק הלסינקי נחלצה מהפסד עם 1:1 ביתי מול קופס המדורגת שנייה בזכות שוויון של ז'איר בדקה ה-86. יתרונה בפסגה עדיין גדול ועומד על תשע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully