וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה שכולם רוצים ולא מצליחים לגמור: גבי קניקובסקי יגיע למכבי תל אביב?

29.8.2021 / 6:35

מכבי תל אביב רוצה את גבי קניקובסקי, מכבי נתניה רוצה את עדן קארצב וכסף וקארצב רוצה דקות משחק, מה שאין לו בקרית שלום. איך נתקעה עסקת החליפין ולמה כולם אופטימיים בנוגע לאפשרות שהיא תתרחש בכל זאת? יניב טוכמן עם הפרטים מאחורי הקלעים

תקציר: מכבי תל אביב - שחטיור קרגנדי 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב תהיה חייבת להיות יצירתית ולפעול מהר אם היא רוצה שגבי קניקובסקי יעבור אליה וישחק גם במסגרת הקונפרנס ליג. הזמן דוחק מבחינת מחזיקת הגביע שהבינה אמש (שבת) כי עדן קארצב עדיין לא מוכן להיות חלק בעסקה הזו והוא רוצה לחשוב עוד קצת עם עצמו, האם אכן המעבר למכבי נתניה בעיתוי הזה הוא הנכון עבורו.

קארצב רוצה לעזוב את מכבי תל אביב וחשב על זה אחרי שעדן שמיר הונחת בקרית שלום. הוא הבין שפטריק ואן לוון לא בונה עליו ושכדאי לו לצאת מהבית. החוזה שלו גם כך מסתיים עוד שנה ואין לו רצון לחדשו ולכן התאים לו מעבר לקבוצה אחרת. במכבי תל אביב מיהרו אחרי העלייה לקונפרנס ליג לרוץ לעבר עסקת גבי קניקובסקי והתאים להם להעביר את קארצב לנתניה פלוס 500 אלף יורו. העסקה היתה נראית כמו בינגו מבחינת ברק יצחקי, אלא שקארצב התעורר אתמול וכבר דיבר אחרת. הוא מבחינתו לא קשור לעסקת קניקובסקי, כך שאם מכבי תל אביב לחוצה היא יכולה לרכוש את הקשר מנתניה ולא לקחת אותו כמובן מאליו בעסקה.

עדן קארצב שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
האינטרסים ייפגשו? קארצב/דני מרון
גבי קניקובסקי, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
שתי הקבוצות עדיין אופטימיות. קניקובסקי/ברני ארדוב

גם במכבי נתניה וגם במכבי תל אביב דיברו אמש על כך שעסקה בסוף תקרה. בנתניה משוכנעים שקארצב רוצה לבוא אליהם כי הוא לא נפגע בשכרו וגם יקבל במה מושלמת להתקדם ובהמשך לצאת לאירופה. היום ינסו כל הצדדים לפתור את המחלוקות ולקדם את התהליך שכבר היה סגור עקרונית לפני כניסת השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully