וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל סירובו של קארצב: בר כהן עשוי לעבור למכבי נתניה

29.8.2021 / 14:00

היהלומים ומכבי תל אביב בוחנים אופציה שלפיה שחקן ההתקפה יעבור ביחד עם גיאגון, במקום הקשר שלא הביע הסכמה בינתיים. אפשרות נוספת: לחוזהו של קארצב יוכנס סעיף יציאה נוח לחו"ל

תקציר: הפועל חיפה - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

במכבי נתניה מקווים לסגור במהלך היום (ראשון) את סוגיית עדן קארצב, שאמור להגיע לקבוצה ממכבי תל אביב במסגרת עסקת מכירתו של הקשר גבי קניקובסקי. על פי מתווה העסקה שסוכם ביום שישי, תקבל נתניה חצי מיליון יורו, את קארצב בהעברה ואת פארפה גיאגון בהשאלה לעונה אחת עם אופציה ראשונית לעונה נוספת וללא אופציית רכישה. קניקובסקי כזכור לא נכלל בסגל של נתניה אמש מול הפועל חיפה, כאשר בין שני המועדונים, הדברים כבר סוכמו ונסגרו.

מה שעיכב את החתימה הרשמית במהלך סוף השבוע, היא העובדה שקארצב טרם נתן את הסכמתו הסופית למהלך. הקשר הביע תחילה נכונות להגיע בשיחה שקיים עם מאמן נתניה ריימונד אטפלד שהבהיר לו שהוא מאוד רוצה לראות אותו בקבוצתו, אולם במהלך סוף השבוע לקח קארצב צעד אחורה וסירב לתת אור ירוק באופן סופי למהלך. קארצב שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה במכבי תל אביב, סירב לאחרונה להאריך חוזה במדי קבוצתו הנוכחית, במטרה להיות חופשי בסיום העונה הקרובה ולנסות את מזלו בחו"ל.

כחלק מעסקת קניקובסקי הסכימה מחזיקת הגביע להיענות להצעתה של נתניה ולהעביר לשורותיה את קארצב, אולם בשל סירובו של האחרון לעבור למכבי נתניה, שני המועדונים בוחנים אופציה חדשה, במסגרתה, תמורת קניקובסקי יעברו פארפה גיאגון בהעברה או בהשאלה לעונה, ובנוסף בר כהן יגיע יועבר לנתניה.

מוקדם יותר, כחלק מהניסיונות למצוא את הנוסחה כדי לסגור עם קארצב את פרטי החוזה לעונה הקרובה. אחת האופציות שעלו היא להכניס בחוזהו סעיף יציאה נמוך יחסית, שיאפשר לו לצאת מנתניה לחו"ל אם תגיע הצעה ראויה.

עדן קארצב, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
ישתכנע? קארצב/אריאל שלום

האזינו: יניב טוכמן על עסקת גבי קניקובסקי

אמש פתחה נתניה את משחקי הליגה ב-0:0 מאכזב ואנמי נגד הפועל חיפה. במועדון הביעו אכזבה רבה מהתוצאה וגם מהיכולת שהציגו השחקנים. במחזור הבא, שיערך אחרי פגרת הנבחרות, תארח נתניה את העולה החדשה הפועל נוף הגליל ומי שאמור לחזור להרכב, הוא השוער דני עמוס, שריצה אמש עונש הרחקה ולא שיחק.

"לא התחלנו את העונה כפי שציפינו. אני חושב שהייתה לנו אפשרות לקחת את המשחק, אבל בשביל זה אנחנו צריכים לנצל טוב יותר, את ההזדמנויות שהיו לנו לכיבוש", אמר המאמן ריימונד אטפלד בסיום המשחק. "הדבר המעודד הוא ששמרנו על רשת נקייה משחק שני רצוף, וכשאתה לוקח נקודה במשחק חוץ, זה לא כל כך נורא, למרות שאני בהחלט חושב שהיינו ראויים ליותר".

אטפלד התייחס לכך שביום שישי הוא נאלץ להוציא מהסגל את גבי קניקובסקי, בשל המעבר הנרקם למכבי תל אביב ואמר: "הופענו במשחק הזה בהרכב מסוים בגלל סיטואציה של עסקת העברה, שבה אנו נמצאים כעת. היינו צריכים להיערך במהירות למה שקרה, הגבנו מהר, זה היה לא פשוט, אבל זה הכדורגל. תהיה לנו פגרת נבחרת ויהיה לנו את הזמן להכניס לעניינים את השחקנים החדשים שיגיעו ולהשתפר לקראת המשחק הבא".

"רצינו מאוד לנצח", הוסיף הקפטן אלמוג כהן, "זה מאוד מאכזב וציפינו מעצמנו לנצח את המשחק הזה. אנחנו מאוכזבים ואנחנו רוצים לשחק הרבה יותר טוב, אנחנו גם רוצים לכבוש בכל משחק, כמו במשחקים האחרונים. נבוא למשחק הבא ונלמד מהטעויות שעשינו במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully