וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: יונתן כהן עלה להופעת בכורה, פיזה ניצחה 0:2 את אלסנדריה

שחקן הרכש ממכבי תל אביב עלה מהספסל בדקה ה-67, הסכר נפרץ עם שני שערים מאוחרים. ברומניה, עידן גולן לא שותף בניצחון וולונטאר

תקציר: מכבי תל אביב - שחטיור קרגנדי 0:2/ספורט1

הופעת בכורה מוצלחת ליונתן כהן. כשבועיים לאחר שהשלים את מעברו ממכבי תל אביב לפיזה בעסקה שמוערכת בלמעלה מ-2 מיליון יורו, הערב (שישי) הוא עלה מהספסל ל-23 ראשונות באיטליה והיה שותף לניצחון הביתי 0:2 על אלסנדריה.

יונתן כהן במדי פיזה. מתוך האתר הרשמי של פיזה, אתר רשמי
23 דקות ראשונות בארץ המגף. יונתן כהן/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של פיזה

אחרי שבמחזור פתיחת העונה בליגת המשנה באיטליה ניצחה פיזה 0:1 את ספאל משער בדקה הראשונה, היום היא אירחה את אלסנדריה, שנכנעה 4:3 לבנבנטו במחזור הפתיחה, ולא הצליחה למצוא את הרשת אחרי למעלה משעה של משחק.

בדקה ה-67, המאמן לוקה דיאנג'לו העלה את יונתן כהן מהספסל - ואמנם הישראלי לא כבש או בישל, אבל בהחלט עשה את חלקו וסייע לפיזה להבקיע שני שערים מאוחרים ולנצח. לורנצו לוקה כבש את שני שערי הניצחון בדקות 80 ו-85 ויהיה מעניין לראות אם במשחק הבא הם כבר ישתפו פעולה מדקות הפתיחה, כאשר פיזה תצא למשחק חוץ נגד טרננה עם סיום פגרת הנבחרות.

* בליגה הרומנית ניצחה היום וולונטאר 1:2 את צ'ינדיה במסגרת המחזור השביעי. החלוץ עידן גולן ישב על הספסל ולא שותף, עדיין מחפש את שער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully