וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תפגוש את סלביה פראג, אוניון ברלין ופיינורד בקונפרנס ליג

הגרלה קשה מאוד לאלופה הישראלית, שחוזרת לשלב בתים אירופי אחרי שמונה שנים. הירוקים ישחקו בבית ה' וינסו לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים. המשחק הראשון יתקיים ב-14 בספטמבר

תקציר: מכבי חיפה - נפטצ'י באקו 0:4/ספורט2

הגרלה קשה למכבי חיפה בקונפרנס ליג. שמונה שנים ארוכות אחרי שהעפילו בפעם האחרונה לשלב בתים של מפעל אירופי, הירוקים עשו זאת שוב, אבל כעת מצפים להם מאבקים קשים על אחד משני המקומות הראשונים בבית ה'. ברק בכר ושחקניו למדו היום (שישי) שהם ישחקו נגד סלביה פראג הצ'כית, אוניון ברלין הגרמנית ופיינורד ההולנדית.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם מוחמד אבו פאני. דני מרון
ועכשיו לדבר האמיתי. מכבי חיפה/דני מרון

סלביה פראג

סלביה פראג אמנם הפסידה בשנה שעברה להפועל באר שבע במושבה, אבל מדובר ביריבה מאוד חזקה שגם באותו משחק הייתה עדיפה על הקבוצה מבירת הנגב. סלביה התאוששה במהרה מאותו איבוד נקודות בישראל, עלתה משלב הבתים, חלפה על פני לסטר סיטי וריינג'רס ונעצרה רק על ידי ארסנל ברבע גמר הליגה האירופית. בזירה המקומית היא זכתה באליפות קלילה וביססה את עצמה כקבוצה הבכירה בצ'כיה כיום.

בסגל של יינדריך טרפישובסקי ניתן למצוא שחקנים מנבחרת צ'כיה דוגמת יאן בורז'יל, פטר שבצ'יק, אונדז'יי קולארז', תומאס הולש, דויד זימה ולוקאש מאסופוסט, וזרים מצטיינים כמו אוסקר דורלי הליברי ועבדאללה סימה הסנגלי. הסגל של אלופת צ'כיה עמוק וחזק, אבל השחקן שמצטייר כאיום הגדול ביותר על מכבי חיפה הוא מיכאל קרמנצ'יק, שהושאל מקלאב ברוז' ושלבלמים הירוקים יהיה מאוד קשה להתמודד עם הפיזיות שלו.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הביסה 0:4 את נפטצ'י באקו ועלתה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג

לכתבה המלאה
עבדאללה סימה שחקן סלביה פראג. רויטרס
קבוצה חזקה שהדיחה את לסטר סיטי מהליגה האירופית בעונה שעברה. סלביה פראג/רויטרס

אוניון ברלין

הקבוצה הגרמנית חזרה לאירופה אחרי 20 שנה ואם היא תתייחס ברצינות למפעל האירופי, היא בהחלט פייבוריטית ברורה לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית. הסגל של המאמן השוויצרי אורס פישר, עמוס בכל טוב ולא לחינם הקבוצה מבירת גרמניה סיימה את העונה שעברה במקום השביעי.

טאיוו אווני הניגרי נרכש מליברפול תמורת 6.5 מיליון יורו וכבש התחיל לפרוע שטרות עם 4 שערים ב-5 משחקים בכל המסגרות. שרלדו בקר המסוכן התאושש מפציעה וישמח לפגוש את חברו לנבחרת סורינאם, צ'ארון שרי ובחלק האחורי השמות הגדול הם צמד הבלמים רובין קנוכה ומרווין פרידריך. שמות בולטים נוספים: הקשרים רני חדירה (אחיו של סמי חדירה) וגרישה פרומל והמגן השמאלי הפולני טימותאוש פוחאז. אולי גם נזכה לראות את הבלם מאתיס ברונס, שבגיל 17 כבר הפך לחלק מהסגל הבוגר של אוניון ונחשב לאחד מבלמי העתיד של גרמניה.

צפו ב-2:2 של אוניון ברלין נגד הופנהיים השבוע

תקציר: הופנהיים - אוניון ברלין 2:2/ספורט1

פיינורד

פיינורד היא כבר לא אותה קבוצה חזקה מפעם, אבל את העוצמות שלה כמועדון מכבי חיפה בוודאי תרגיש היטב. אופיר מרציאנו שותף עד עכשיו רק במפעל האירופי ולא מן הנמנע שהוא יעמוד בין הקורות גם בכרמל ובדה קאופ הפנטסטי.

מעבר לפינה כבר ממתינה מיני סערה פוליטית, עם כותרות סביב ההיעדרויות הצפויות של עלירזה ג'הנבאחש משני המשחקים. האיראני כבר הבריז בהסכמה משני המשחקים של אלקמאר נגד מכבי תל אביב ב-2016 ושאף אחד לא יחשוב שהפעם זה יהיה אחרת.

לפיינורד כמה שחקנים איכותיים כמו הקשר הטורקי-הולנדי אורקון קוקצ'ו, החלוץ בריאן לינסן ושחקן הכנף הקולומביאני לואיס סיניסטרה, אבל השם הגדול מכולם הוא מרקוס סנסי. הבלם הארגנטינאי הגיע לרוטרדם לפני שנתיים לתחנה הראשונה שלו באירופה, אבל בוודאי לא האחרונה ופיינורד היה למעשה תחנת מעבר לא רק לליגה גדולה, אלא כנראה גם לקבוצה גדולה בעתיד הלא רחוק.

אופיר מרציאנו, אורקון קוקצ'ו. ANP Sport, GettyImages
יפתח נגד הירוקים? מרציאנו ליד קוקצ'ו/GettyImages, ANP Sport

תאריכי הקונפרנס ליג

מחזור 1: 16 בספטמבר (משחקי הישראליות יוקדמו בשל יום כיפור)
מחזור 2: 30 בספטמבר
מחזור 3: 21 באוקטובר
מחזור 4: 4 בנובמבר
מחזור 5: 25 בנובמבר
מחזור 6: 9 בדצמבר

32 האחרונות: 17/24 בפברואר
שמינית הגמר: 10/17 במרץ
רבע הגמר: 7/14 באפריל
חצי הגמר: 28 באפריל/5 במאי
גמר: 25 במאי (טיראנה, אלבניה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully