וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפגוש את לאסק לינץ, אלשקרט והלסינקי

אחרי שדילגו בקלות לבתים, הצהובים קיבלו הגרלה נוחה בקונפרנס ליג. האוסטרים, הפינים והארמנים מחכים לוואן לוון ושחקניו: "יריבות ברמה שלנו"

תקציר: מכבי תל אביב - שחטיור קרגנדי 0:2/ספורט1

הגרלה קלילה למכבי תל אביב בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. הצהובים ששובצו בקבוצת הדירוג השנייה, הוגרלו לבית א' של המפעל האירופי השלישי בחשיבותו והם יפגשו בו את לאסק לינץ האוסטרית, אלשקרט הארמנית וה.י.ק הלסינקי הפינית. החבורה של פטריק ואן לוון אמנם לא סיפקה עד כה הצגות משכנעות, אבל פייבוריטית ברורה לסיים באחד משני המקומות הראשונים.

המאמן פטריק ואן לוון אמר לאחר ההגרלה: "אני חושב שמכבי תל אביב הוגרלה לבית מעניין מאוד. קיבלנו יריבות ממדינות שונות מאלו ששיחקנו בעונה שעברה באירופה וגם יריבות שהן ברמה של מכבי תל אביב, כך שיהיה מאוד מעניין לפגוש אותן בחודשים הקרובים. יהיה מעניין לשחק נגד היריבות האלה וגם לבקר במדינות שלהן. אם נסתכל על היריבות שהעפילו לשלב הבתים, הן הוכיחו שמקומן שם. נעשה את הכל כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר בכל משחק וכעת נתחיל להתכונן למפגשים".

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לעוד קמפיין אירופי מוצלח? מכבי תל אביב/ברני ארדוב

היריבות על קצה המזלג

לאסק לינץ

הקבוצה האוסטרית חזרה לימיה הגדולים אחרי שנות מדבר ארוכות בליגות הנמוכות, ובשנים האחרונות הפכה לחברה קבועה בשלב הבתים של הליגה האירופית. על הנייר היא היריבה המסוכנת ביותר למכבי תל אביב. הקבוצה עברה טלטלה ניהולית אדירה בקיץ ובינתיים נראית חסרת יציבות. הכוח העיקרי של לאסק הוא בכך שמרבית שחקני הסגל שלה רצים ביחד כבר הרבה שנים. השם הבולט הוא של שחקן הכנף הסילוני חוסיין באליץ', ולבלמים יהיה כדאי מאוד להיזהר מהחלוץ גבה הקומה, מרקו ראגוז'.

אלשקרט

הקבוצה הצנועה מירבאן התכבדה להפוך לנציגה הראשונה של ארמניה אי פעם בשלב בתים אירופי, אבל כאן ההפתעה אמורה להסתיים. הקבוצה של אלכסנדר גריגוריאן הרוסי-ארמני איבדה את הכוכב דויד דוידיאן לחימקי הרוסית ומקווה ששחקנים אחרים ימלאו את החסר. הסגל של אלופת ארמניה עמוס בזרים מברזיל, חוף השנהב, ניגריה והבלקן.

ה.י.ק הלסינקי

אם יש קבוצה שתאיים להפתיע, זו דווקא אלופת פינלנד. הלסינקי כבר עברה השנה את בודוצ'נוסט ונפטצ'י באקו במפעלים האחרים ולפני שנה גם עשתה צרות גדולות לכוכב האדום בלגרד. השחקן המוביל הוא החלוץ רופה ריסק, שמשתף פעולה בקבוצה עם אחיו הגדול ריקו ריסקי. הקשר הסלובני פיליפ ואלנצ'יץ' מספק מספרים יפים ובחלק האחורי מתבלט שחקן נבחרת פינלנד, דניאל או'שונסי.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב תנסה לרשום את קניקובסקי וצ'יבוטה לאירופה

לכתבה המלאה
שחקן לאסק לינץ, חוסיין באליץ'. Guenther Iby, GettyImages
סילון בכנף. באליץ'/GettyImages, Guenther Iby

תאריכי הקונפרנס ליג

מחזור 1: 16 בספטמבר (משחקי הישראליות יוקדמו בשל יום כיפור)
מחזור 2: 30 בספטמבר
מחזור 3: 21 באוקטובר
מחזור 4: 4 בנובמבר
מחזור 5: 25 בנובמבר
מחזור 6: 9 בדצמבר

32 האחרונות: 17/24 בפברואר
שמינית הגמר: 10/17 במרץ
רבע הגמר: 7/14 באפריל
חצי הגמר: 28 באפריל/5 במאי
גמר: 25 במאי (טיראנה, אלבניה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully