וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטים יוכלו לעצור את המשחק במקרה של הפרת הנחיות הקורונה

כניסת האוהדים שוב בסכנה? במנהלת נועדו עם משרד הבריאות ומשרד ראש הממשלה על רקע התמונות בהן נראו אוהדים ללא מסיכות

תקציר: מכבי חיפה - נפטצ'י באקו 0:4/ספורט2

לקראת מחזור הפתיחה של ליגת העל בכדורגל, התקיימו היום (שישי) שיחות בין אנשי משרד ראש הממשלה ואנשי משרד הספורט לראשי מנהלת הליגות לאור התמונות ממשחקי גביע הטוטו ומשחקי הקבוצות הישראליות במפעלים האירופיים שנערכו בישראל בהן נראו אלפי אוהדים המפרים את ההנחיות ולא עוטים מסיכות. במשרד ראש הממשלה הבהירו כי אם האוהדים ימשיכו בהתנהגותם המשחקים שוב עלולים להיסגר לקהל.

בהתאם לכך סוכם כי במקרה של אי עטיית מסיכות במשחקים שייערכו מחר במחזור פתיחת העונה, יוכל שופט המשחק לעצור את המשחק ולבקש באמצעות הכרוז מהקהל לעטות מסיכות טרם חידושו. במקרה שהאוהדים לא ישתפו פעולה, הממשלה תקדם תקנות שימנעו את הגעתם למשחקים.

אוהדי הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
כניסת האוהדים למשחקים שוב בסכנה? אוהדי הפועל תל אביב/מאור אלקסלסי

המשטרה מתכוננת להיערך בכוחות מתוגברים לחלוקת דוחות לכל מי שיפר את התקנות לקראת מחזור הפתיחה מחר. בנוסף, שחקני כל הקבוצות והשופטים יעלו למגרש לטקס הפתיחה עם מסיכות והקפטנים של שתי הקבוצות יפנו לקהל בבקשה משותפת על מנת שיקפידו על עטיית מסיכות במהלך כל המשחק בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

יו"ר המנהלת ארז כלפון: "אני שב וקורא לקהל לשתף פעולה באופן מלא ולעטות מסיכות. בשיתוף עם משרד הספורט עשינו כל מאמץ על מנת לאפשר לכם, הקהל להגיע למשחקים, אך ללא שיתוף פעולה שלכם ועטיית מסיכות בהתאם לכללי משרד הבריאות, תיאסר כניסת אוהדים למגרשים ויהיה קשה מאד להחזיר את הגלגל. אנא מכם שתפו פעולה ותוכיחו כפי שידענו לעשות בעבר, כי קהילת הכדורגל מאוחדת ועומדת בהנחיות משרד הבריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully