וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש מקרע ברצועה הצולבת של אראל, רוני לוי: "מרוצה מהגישה של השחקנים"

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 22:54

קשר הפועל חיפה נפגע במהלך המשחק מול הפועל באר שבע ומירר בבכי בדרכו החוצה. מאמן באר שבע: "יש פה כבר פאזל חזק"

בשורות רעות להפועל חיפה. גל אראל נפצע הערב (ראשון) בברכו במהלך המשחק מול הפועל באר שבע, בו הפסידה קבוצתו 5:4 בדו קרב פנדלים בחצי גמר גביע הטוטו אחרי 0:0 ב-90 דקות. הקשר, שפתח בהרכב, נפגע במהלך תיקול של תומר יוספי ונאלץ לבקש חילוף כבר בשלב מוקדם. אראל, שסבל מכאבים עזים, עזב את המגרש בעזרתם של שני אנשי צוות כשהוא ממרר בבכי. אראל עדכן את אנשי הפועל חיפה כי הוא מרגיש כאבים חזקים מאוד וכרגע קיים חשש שמדובר בקרע ברצועה הצולבת. הקשר ייבדק במהלך הלילה ויישלח לסדרת בדיקות מקיפות.

גל אראל שחקן הפועל חיפה. דני מרון
נקווה שלא מדובר במשהו חמור. אראל/דני מרון

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי אמר אחרי המשחק: "בכל משחק יש תהפוכות ורגעים בהם אתה מרוצה ופחות מרוצה. בגביע צריך לעבור שלב ועשינו את זה. הקבוצה בהרבה היבטים שינתה את פניה לעומת העונה שעברה. אנחנו מנסים לבנות משהו טוב יותר ממה שהיה, אנחנו עדיין זקוקים לחיזוק אחד או שניים, אבל גם עם השחקנים שפה אפשר לעשות דברים נהדרים. אנחנו מחפשים שחקנים שישלימו את הפאזל שלנו, אבל גם כך הפאזל הוא מספיק טוב. יש לי הרבה שחקנים טובים ואני מרוצה מהגישה שלהם ומשוכנע שהם יביאו את היכולות שלהם לידי ביטוי. אנחנו מרוצים מהעלייה לגמר גביע הטוטו, אבל מסתכלים כבר ליום חמישי ולמשחק החשוב מול יריבה חזקה על כל הקופה. אז נחשוב על המשחק בליגה מול בית"ר ירושלים בחוץ".

קשר באר שבע רועי גורדנה: "הרבה שחקנים חדשים קיבלו הזדמנות היום. היה משחק של הקרבה. אנחנו שמחים על הניצחון וחושבים כבר על המשחק בחמישי. כל ההכנות והרצון שלנו עכשיו הוא על יום חמישי, אני מקווה שנעבור את המשימה הזו ונחשוב על בית"ר. תהיה קבוצה איכותית ותוססת. תהיה פה קבוצה טובה ונשתדל לשמח את המאמן שלנו, את הבעלים ואת האוהדים. יש פה שחקנים שנתנו את הלב שלהם בשנים האחרונות להפועל באר שבע, אשמח להיות גם אחד מחביבי הקהל. יש לי הרבה חלומות להגשים עם הקבוצה הזו".

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי אמר: "מאכזב זו לא מילה. אמנם היה משחק ללא שערים, אבל ראינו משחק אינטנסיבי של שתי קבוצות שרצו לנצח. להפסיד בפנדלים זה מאכזב מאוד, אבל זה חלק מהמשחק". על הפציעות: "אין לי עדכון לגבי המצב שלהם, אבל לפי הניסיון שלי ומה שראיתי זה נראה לא טוב. שניהם נפצעו בברך. נצטרך להמתין לבדיקה של הצוות הרפואי ונראה. אני מקווה מאוד שזה לא רציני. אין קשר למגעים עם שחקנים אחרים. אנחנו מנסים להביא את אותם שחקנים, ברור שחסר לנו עומק. גם אם הם לא היו נפצעים היינו מצרפים את השחקנים. עד עכשיו ניצחנו בכל המשחקים פרט לאחד, היום זה היה מבחן גדול לשחק נגד באר שבע בטרנר. זו קבוצה אינטנסיבית ופיזית ואני חושב ששיחקנו טוב ומאורגן, היינו בטוחים בעצמנו מאוד. בשבוע הבא אני מקווה שנוכל לנצח את נתניה בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully