וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי מודאג: "היכולת לא קרובה למה שאני רוצה לראות"

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 7:56

מאמן הפועל חדרה הודה לאחר ההפסד 2:0 למכבי נתניה ושבוע לפני מחזור הפתיחה בליגה נגד מכבי חיפה: "אם לא נשפר את האגרסיביות, אין לנו סיכוי לשום דבר". פדידה סובל ממכה יבשה בלבד

תקציר: הפועל חדרה - הפועל נוף הגליל 2:3/ספורט 1

הפועל חדרה סיימה את גביע הטוטו במקום ה-10 וקיבלה מענק כספי על סך 170 אלף שקלים, אחרי שאתמול (שבת) נכנעה 2:0 למכבי נתניה. במועדון מודאגים מהיכולת שהציגה הקבוצה שבוע לפני פתיחת ליגת העל וסיפרו על לא מעט נורות אדומות שנדלקו וגורמות לחששות אצל המאמן מנחם קורצקי וצוותו.

הפועל חדרה הציגה משחק נרפה בחלק ההגנתי וגם מבחינה התקפית כמעט שלא איימה על שערה של מכבי נתניה ועל כך אמר קורצקי בסיום: "יש לנו הרבה מאוד על מה לעבוד והרבה מה לשפר, נצטרך לשפר הרבה פרמטרים. קודם כל באגרסיביות, זה היה משחק גביע הטוטו ולא קיבלנו אפילו כרטיס צהוב אחד, זה מאוד מאכזב. אם לא נשפר את האגרסיביות והעוצמות שלנו, אין לנו סיכוי לשום דבר".

קורצקי התייחס גם למשחק הליגה הראשון של הקבוצה, ביום ראשון הבא נגד מכבי חיפה: "הרצונות שלנו מאוד גבוהים לגבי היכולת, אבל כרגע זה לא מסתדר ונצטרך למצוא את הפתרונות. יש לנו משחק לא קל נגד מכבי חיפה, אנחנו מתכוננים למשחק הזה כבר כמה שבועות, אבל כמו שנראינו במשחק, זה לא קרוב למה שאני רוצה לראות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עומרי גנדלמן שחקן מכבי נתניה לפני עידו לוי שחקן הפועל חדרה. ברני ארדוב
שחקני הפועל חדרה. היכולת מטרידה את קורצקי/ברני ארדוב

במחצית השנייה היו לאנשי חדרה לא מעט רגעי דאגה, אחרי שהקשר עומר פדידה ספג מכה חזקה בפניו, כתוצאה מתיקול של בוריס אינו הנתנייתי. פדידה הוחלף בדקה ה-61 כשהוא נאנק מכאבים והיה חשש לשבר בלסת, אך בסופו של דבר, בתום סדרת בדיקות, התברר כי הוא סובל ממכה יבשה בלבד. בחדרה ינסו להכשיר בימים הקרובים גם את הקשר מקסים פלקושצ'נקו, שסובל ממתיחה ברגלו ולא שותף גם אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully