וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "דני עמוס? מבאס שקיבלנו אדום שלא מחובר למציאות"

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 7:13

מכבי נתניה אמנם ניצחה בגביע הטוטו, אך תחסר את השוער הראשון שלה במחזור הראשון בליגה אחרי שהורחק על בזבוז זמן, הקשר: "אפשר היה להפעיל קצת היגיון"

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

מכבי נתניה סיימה את משחקי גביע הטוטו בתחושות מעורבות. מצד אחד רשמה הקבוצה 0:2 נאה אתמול (שבת) על הפועל חדרה שהעניק לה את המקום התשיעי, בתוספת למענק כספי של 200 אלף שקל, אך מצד שני הרחקתו של השוער דני עמוס על בזבוז זמן בצהוב שני בדקה ה-92, השפיעה על מצב הרוח של הקבוצה בסיום.

עמוס שספג צהוב ראשון על בזבוז זמן בדקה ה-85, ספג את הצהוב השני בתוך תוספת הזמן של המשחק, גם הפעם על בזבוז זמן והורחק בכרטיס אדום. בעקבות ההרחקה יחמיץ עמוס את משחק הליגה הראשון - בשבת הקרובה נגד הפועל חיפה, כאשר שוער המשנה, רז כרמי, צפוי לפתוח.

בנתניה הפנו טענות קשות לשופט דניאל בר נתן ולא רק על האדום של עמוס, אלא גם על כך שגוסטבו מרמנטיני מחדרה לא קיבל בעצמו אדום אחרי עבירה מכוערת על אבובאקר דומבייה.

דני עמוס, שוער מכבי נתניה. שלומי גבאי
ייעדר מהמחזור הראשון. עמוס/שלומי גבאי

הקשר שלום אדרי שחתם ביום חמישי, יצטרף השבוע לאימונים וייתכן שיכלל בסגל כבר בשבת. במקביל ממשיכים בצוות המקצועי לחפש חיזוק נוסף לחוליית הקישור, כאשר בשלב זה הוקפאו הנסיונות להביא ארצה את ג'ון אוגו שנמצא בניגריה ולא מצליח להסדיר את הגעתו לישראל בשל ענייני החיסון השני לנגיף הקורונה.

"אני חושב שהבנו ממשחק למשחק מה אנחנו צריכים ואיפה אנחנו צריכים להשתפר", אמר הקפטן אלמוג כהן. "פתחנו את המשחק לא כל כך טוב, אבל לאט לאט השתפרנו ולקחנו את השליטה במשחק והבקענו שני גולים. שמחים מהנצחון, שמחים שלא קיבלנו גול, אבל אנחנו מאוכזבים מהאדום של עמוס, כי שבוע הבא מתחילה הליגה וזה מבאס שקיבלנו אדום שלא מחובר למציאות. זה מאכזב, כי בסוף יש גם היגיון; דקה 92, 0:2 לנו, משחק בגביע הטוטו, משחק לפני הליגה. אפשר היה להפעיל קצת היגיון. אנחנו יוצאים עם תחושת החמצה בגלל זה, אבל אנחנו בטוחים שרז כרמי יעשה את העבודה בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully