וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: סכנין סיימה במקום ה-7, מכבי נתניה גברה על הפועל חדרה

מאבקי מיקום בגביע הטוטו: החבורה של מימר ניצחה את מ.ס. אשדוד בפנדלים. 0:2 לנתניה בדרבי השרון, מכבי פתח תקוה הביסה את קרית שמונה 0:3 וסיימה במקום ה-11

שלושה משחקי דירוג בגביע הטוטו נערכו הערב (שבת). בראשון ביניהo, מכבי פתח תקוה הביסה את עירוני קרית שמונה 0:3 בחוץ והיא סיימה את המפעל במקום ה-11. בני סכנין ניצחה מאוחר יותר את מ.ס. אשדוד בפנדלים וסיימה במקום השביעי ולבסוף מכבי נתניה גברה על הפועל חדרה 0:2 וסיימה במקום התשיעי.

המיקום הסופי:

7. בני סכנין
8. מ.ס. אשדוד
9. מכבי נתניה
10. הפועל חדרה
11. מכבי פתח תקוה
12. עירוני קרית שמונה

ביצוע יפה שקבע 0:1. בר (צילום: מאור אלקסלסי)/מאור אלקסלסי

עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה 3:0

שבוע לפני שהן נפגשות בליגה - הפעם באצטדיון המושבה - שתי הקבוצות ערכו חזרה גנרלית ומכבי פתח תקוה הייתה המנצחת הגדולה. הקבוצה התוססת של גיא לוזון הייתה יותר טובה ובעיקר יותר קלינית וניצלה את החולשה של הקבוצה מהצפון בדרך לניצחון.

אחרי 2-3 הזדמנויות בשני הצדדים והצלות של ברטקוס וינקו, מכבי פתח תקוה פתחה את הסכר. ארד בר אסף את הכדור כ-30 מטר מהשער, התקדם בנחישות ושלח בעיטה שטוחה ומדויקת לפינה התחתונה. שער יפה מאוד ו-0:1 לאורחת. בדקה ה-44 אדניי הכפיל, אחרי שברטקוס הסתבך עם כדור שהוחזר אליו והניגרי חטף לו וגלגל לרשת החשופה.

בדקה ה-47 זה כבר 0:3. בנדה שנכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה, נע משמאל לימין ומסר לרייכרט, שהחזיר לו בעקב והזמבי בעט חזק מ-17 מטר לרשת העליונה. יופי של שער וזו גם הייתה תוצאת הסיום.

הרכב עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, עלא ג'אפר (ניר דרורי, 56), איתי בן שבת, סטפן אקה (רון פרץ, 74), יובל לוין, נדב נידם (ידין לוגסי, 56), אובידיו ביק (אריאל שרצקי, 65), רועי קהת, מוחמד שכר, מורגן פרייר (שלו דסטה, 65), סטפן מילושביץ'.

הרכב מכבי פתח תקוה: אריק ינקו, ינון אליהו, מרכוס דיניז (דניאל פלשר, 66), אור בלוריאן, מוחמד הינדי, בן רייכרט (איתן אזולאי, 66), ניקו אולסק, ארד בר (עמית מאיר, 75), אלסאן דומביה (מיקו ממן, 61), רוי רונן (לאמק בנדה, 46), ג'יימס אדניי.

סכנין חתמה קמפיין חיובי בגביע הטוטו (צילום: לירון מולדובן)/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד - בני סכנין 0:0, 5:4 בפנדלים

אחרי שהייתה הפתעת העונה שעברה, מ.ס. אשדוד ממשיכה לגמגם בפתיחת העונה הזו והערב היא נותרה עם ניצחון אחד בלבד בשבעה משחקים העונה. המשחק היה מאוזן ולא התעלה לרמה גבוהה. שתי הקבוצות הגיעו לכמה מצבים והחמיצו, אבל בעיקר שיחקו בקצב לא מספיק גבוה ואיבדו הרבה כדורים. אחרי 0:0 בתום 90 דקות, הקבוצות התייצבו לדו קרב מהנקודה הלבנה. טימותי אוואני הרעיד את המשקוף בפנדל השני של אשדוד, כל הבועטים של סכנין כבשו ובסיום 4:5.

הרכב מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, זוהר זסנו, ננאד צבטקוביץ', גיל כהן, מונטארי קמאהני (בר נתנאל, 69), פיראס אבו עקל (שלו הרוש, 69), נאור סבג (טימותי אוואני, 69), מרטין ראינוב (ניר חסון, 78), מוסא בגאיוקו, נואף בזיע (יוני סיסאי, 58), פאהד באיו.

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, ניקולה טרקוביץ' (חגי גולדנברג, 90), אנטה פוליץ', מארון גנטוס, עבדאללה ג'אבר, איהאב גנאים (מופלח שלעאטה, 68), בירם כיאל, מרואן קבהא, מוטי ברשצקי (מוחמד חלאיילה, 89), ארי מורה (איברהימה קונטה, 67), רז שטיין (פדיל זבידאת, 78).

איזה בינגו של מכבי נתניה. זלאטנוביץ' מימין (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

הפועל חדרה - מכבי נתניה 2:0

שבוע לפני שהיא מתארחת אצל הפועל חיפה במחזור הפתיחה של הליגה, מכבי נתניה סיימה את גביע הטוטו בטעם טוב עם ניצחון שלישי במפעל ומקום תשיעי. החדשה הפחות נעימה היא שדני עמוס הורחק בצהוב שני בגלל בזבוז זמן (90+1) וייחסר בשבוע הבא. הפועל חדרה לא שכנעה לאורך שלושת השבועות האחרונים ותצטרך שיפור משמעותי, בטח לאור העובדה שבשני המשחקים הראשונים היא תשחק נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע.

האורחת הייתה יותר מסוכנת ובדקה ה-28 היא גם עלתה ליתרון. אבו אלשיך מצא את זלאטנוביץ' והסרבי שלח כדור מדויק מ-13 מטר, לפינה ופנימה. 0:1 למכבי נתניה וזה השער הרביעי של זלאטנוביץ' בגביע הטוטו. ג'אבר עוד פגע במשקוף לפני שהקבוצות ירדו להפסקה ובמחצית השנייה דווקא חדרה הייתה יותר מסוכנת, אבל לא מצאה את השער. בדקה ה-88 קניקובסקי חתם, אחרי שהקדים את לבקוביץ' לכדור ארוך, ניצל כיסוי לא טוב של לבאבידי וגלגל לרשת החשופה.

דני עמוס כאמור הורחק בדקה ה-91 וכרם ג'אבר נשלח לעמוד בין הקורות בגלל שלמכבי נתניה לא נותרו חילופים. למרות זאת, חדרה לא הצליחה לסכן את היריבה שלה בתוספת הזמן הארוכה (8 דקות) ובסיום 0:2 לנתניה.


הרכב הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, איבאילו מרקוב, עומר דנינו, גלעד אברמוב (אווג'ו אספה, 78) מוחמד אוסמן (רועי זיקרי, 57), עומר פדידה (אביאל בן חמו, 61), גוסטבו מרמנטיני, מוחמד גדיר (שובל גוזלן, 61).

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס (הורחק / 91), כרם ג'אבר, אלמוג כהן (שיר צדק, 67), רז שלמה, זלאטן שחוביץ', בוריס אנו, עומרי גנדלמן, אביב אברהם (אבובקאר דומביה, 57), גבי קניקובסקי, איהאב אבו אלשיך (חן עזרא, 60), איגור זלאטנוביץ' (יניב מזרחי, 76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully