וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף בצרפת: אוהדי ניס פרצו למגרש כדי לתקוף את שחקני מארסיי, המשחק הופסק

בקבוק שנזרק מיציע הקבוצה המארחת פגע בפאייה, שבתגובה השליך אותו בחזרה וגרם לאוהדי ניס להסתער אל הדשא. אחד האוהדים נפצע קשה, סמפאולי הכה אוהד וצפוי לעונש כבד. מארסיי סירבה לחדש את המשחק

מהומה גדולה הערב (ראשון) במשחק שחתם את המחזור השלישי בליגה הצרפתית, הדרבי בין ניס למארסיי, כאשר אוהדי המארחת פרצו למגרש והתעמתו עם אנשי מארסיי. הכאוס על כר הדשא גרם להפסקת המשחק, שלא חודש. מוקדם יותר, ליון שמטה יתרון 3:1 וספגה בתוספת הזמן את ה-3:3 מהעולה המפתיעה קלרמון, בעוד אנז'ה איבדה את המאזן המושלם עם 1:1 בבורדו.

מהומה במהלך המשחק בין מארסיי לבין ניס בליגה הצרפתית. רויטרס
מהומה גדולה בדרבי בין ניס למארסיי/רויטרס
אוהד ניס תוקף את שחקן מארסיי דימיטרי פאייה. רויטרס
אוהד ניס בועט בדימיטרי פאייה/רויטרס

ניס - מארסיי (הופסק)

שבוע שלישי ברציפות שמארסיי מופיעה במשחק שנועל את המחזור והוא מספק אירוע יוצא דופן. אחרי שהמשחק במונפלייה הופסק בגלל השלכת חפץ מהיציע ובשבוע שעבר מול בורדו התמוטט סמואל קאלו ברגע דרמטי, הפעם עמד במוקד דימיטרי פאייה. כוכב הקבוצה האורחת זרק בחזרה לעבר היציע של ניס בקבוק שהושלך לעברו, וגרם לכאוס של ממש בדרבי של הריביירה. אוהדי ניס השתוללו, זרקו חפצים לכיוון שחקני מארסיי ואלה החזירו לכיוונים, ובשלב מסוים גם המאבטחים לא הצליחו לעצור את הקהל שפרץ למגרש במטרה לתקוף את שחקני היריבה.

חורחה סמפאולי, המאמן חם המזג של מארסיי, היה חלק אינטגרלי מהמהומה ויחד עם עוזרו חורחה דסיו הכה אוהד שנכנס למגרש. הוא עלול לספוג עונש כבד בשל מעורבותו בתגרה. אחד מאוהדי ניס נפצע קשה, כך על פי הדיווחים, והוא פונה לבית החולים.

גם חצי שעה לאחר המהומה, ניסו נציגי מנהלת הליגה הצרפתית לחדש את המשחק, אבל במארסיי לא רצו לשוב לכר הדשא ובמנהרה אמר נשיא המועדון פאבלו לונגוריה: "אנחנו לא נחזור לשחק, לא נחזור!". השופט החליט לחדש את המשחק, ושחקני ניס חזרו לכר הדשא במטרה לחדש את המשחק, אבל שחקני מארסיי סירבו לחזור למשחק אחרי שהציגו לתקשורת שריטות ופציעות שלהם מהמהומה - והמשחק לא חודש. על פי החוקים בצרפת, מארסיי צפויה לספוג הפסד טכני 3:0 בעקבות סירובה לחזור.

כוחות האבטחה על כר הדשא לאחר שהמשחק בין ניס לבין מארסיי הופסק. רויטרס
כוחות האבטחה באליאנץ ריביירה/רויטרס

כל הבלגן החל בדקה ה-75, בזמן שניס נראתה בדרך לניצחון נוסף כשהיא מוליכה 0:1. וולטר בניטס הציל את ניס במחצית הראשונה ונותר היחיד שטרם ספג שער בליגה, ובדקה ה-49 קספר דולברג (שכבש צמד בשבוע שעבר) נגח מקרוב לרשת של סטיב מנדנדה אחרי מהלך נפלא בצד ימין של ז'ורדן לוטומבה.

שחקן מארסיי דימיטרי פאייה מותקף על ידי אוהד ניס. רויטרס
בלב העניינים. דימיטרי פאייה/רויטרס

ליון - קלרמון 3:3

כמעט שלושה חודשים לאחר שפטר בוס הוכרז כמאמנה החדש של ליון, גם יתרון 1:3 על העולה החדשה לא הספיק. אחרי 1:1 ביתי נגד ברסט במחזור הפתיחה ותבוסה 3:0 מול אנז'ה בשבוע שעבר, היום היא כבר הציגה יכולת הרבה יותר משכנעת והוליכה 1:3 על קלרמון במחצית, אלא שהעולה החדשה חזרה ל-3:3 נפלא ואמנם מעדה לראשונה העונה, אבל נותרה ללא הפסד.

בימים האחרונים פורסם כי בוס והמנהל המקצועי ז'וניניו בוחנים אפשרות לבצע מהפכה בסגל בעקבות פתיחת העונה הרעה וגישת השחקנים, ואכן מצאו את עצמם מחוץ להרכב ריאן שרקי וטיאגו מנדס, מקסוול קורנה שצפוי להימכר לא נכלל בסגל וכמוהו גם איסלם סלימאני המושעה. בהיעדרם, חוסם עוואר, לוקאס פאקטה ומוסא דמבלה השתלטו על המשחק ורקדו ב-45 הדקות הראשונות, אבל לא מעבר.

לוקאס פאקטה שחקן ליון. GettyImages
פאקטה חוגג. שער מרהיב שלא הספיק/GettyImages

דמבלה העלה את ליון ליתרון מנקודת הפנדל כבר אחרי חמש דקות, אבל קלרמון הצליחה להמם את המקומיים כשהשוותה בדקה ה-12 משער עצמי של סינאלי דיאמונדה. דמבלה עם שערו השני שיב את היתרון למקומיים כבר בדקה ה-21, אבל רגע השיא של המחצית הראשונה הגיע בתוספת הזמן, אז נכבש אחד משערי העונה.

פאקטה הברזילאי לקח את הכדור כמעט ממחצית המגרש, החליף שלושה דאבל-פסים, כולל מסירה שקיבל עם העקב, גלגל לפינה הרחוקה ובמבצע אישי מרהיב קבע 1:3 לליון בהפסקה. זה נראה היה שהמארחת בדרכה הבטוחה לניצחון בכורה העונה, אבל אלבסן רשאני, שחקן הרכש הקוסוברי שהגיע מטורקיה, כבש צמד בדקות 80 ו-90 והימם את הקהל המקומי.

משחקים נוספים

ראן - נאנט 0:1
לראן: מרטן טרייה (58)

מונפלייה - לוריין 1:3
למונפלייה: טז'י סבאנייה (50), סטפי מאבידידי (58), אנדי דלור (83). ללוריין: דימיטרי ברטו (עצמי, 21)

בורדו - אנז'ה 1:1
לבורדו: סקו מארה (10). לאנז'ה: רומן תומא (38)

מץ - ריימס 1:1
למץ: חביב מייגה (14). לריימס: מרשל מונטסי (7)

שטרסבורג - טרואה 1:1
לשטרסבורג: אדריאן תומאסון (77). לטרואה: יואן טוזגאר (19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully