וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.8: שאקירי עובר לצרפת, מסי ובקהאם שוחחו

ליון הודיעה כי הגיעה להסכמות עם ליברפול בנוגע לקשר השוויצרי. הכוכב החדש של פריז סן ז'רמן עשוי לעבור למיאמי ב-2023, הפורטוגלים בוחנים את צירופו של הישראלי. וגם: לבנדובסקי הוצע לקבוצות בפרמיירליג, טרייד מסקרן באיטליה, וולפסבורג רכשה את ואלדשמידט

תקציר 1:4 של פ.ס.וו איינדהובן על קאמבור עם שער של ערן זהבי/ספורט 1

העברות

* וולפסבורג חיזקה את ההתקפה שלה עם רכישתו של לוקה ואלדשמידט מבנפיקה תמורת 12 מיליון יורו. החלוץ בן ה-25, שכבר הספיק לכבוש שני שערים במדי נבחרת גרמניה, חתם לארבע שנים.

* חבר חדש לליאור רפאלוב: אנדרלכט צירפה בהשאלה את החלוץ בן ה-23 כריסטיאן קואמה. פיורנטינה קיבלה תמורתו מיליון יורו כדמי השאלה, כשבלגים אין אופציית רכישה.

* גרנאדה החזירה לשורותיה את הקשר ההתקפי רובן רוצ'ינה. הספרדי בן ה-30 שיחק במדיה בעונות 2014/15 ו-2016/17 וכעת הוא חתם לשתי עונות נוספות.

שמועות

* לאחר הרבה זמן שזה היה באוויר, הודיעה ליון כי היא וליברפול הגיעו להסכמות בנוגע להעברתו של הקשר השוויצרי ג'רדאן שאקירי מהקבוצה של יורגן קלופ לצרפתים. סכום ההעברה הצפוי אותו אמורה הוא 9.5 מיליון יורו.

* ברנרדו סילבה בדרך למילאן? הקשר רשם 90 דקות אתמול ב-0:5 של מנצ'סטר סיטי על נוריץ', אבל פפ גווארדיולה כבר אישר לפני כשבועיים שהוא רוצה לעזוב ושהמועדון לא יעמוד בדרכו. לפי "דיילי סטר", מילאן מוכנה לשלם עבורו 52 מיליון יורו, כסף שיסייע לסיטי לרכוש את הארי קיין.

* תחת הכותרת "בלעדי", בעיתון הבריטי "מירור" פורסם כי ליאונל מסי, הרכש החדש של פריז סן ז'רמן, משוחח בשבועות האחרונים עם דייויד בקהאם על מעבר אפשרי לקבוצתו, אינטר מיאמי. זו לא הפעם הראשונה שמסי מוזכר כמועמד לאינטר מיאמי, אלא שהטענה היא ש"הפרעוש" היה במיאמי בשבועות האחרונים במטרה לרכוש מספר דירות בעיר, כחלק מהיערכותו לקראת מעבר ל-MLS עם תום חוזהו בפריז.

* לא רק צ'לסי: בפולין מדווחים שחלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי, הוצע לשתי קבוצות נוספות מלבד הבלוז: מנצ'סטר יונייטד וליברפול.

* העונה בספרד כבר נפתחה והכל מצביע על כך ששון וייסמן יישאר עם ויאדוליד בליגה השנייה, אך בצרפת לא ממהרים לקבוע סופית ומדווחים כי ספורטינג ליסבון שוקלת להציע עסקה של השאלה עם אופציית רכישה כדי להנחית אצלה את הישראלי.

* על פי "ל'אקיפ", בנפיקה הגיעה לסיכום עם מארסיי על רכישתו של נמניה ראדוניץ'. הקיצוני השמאלי מסרביה יעבור לקבוצה מליסבון בעסקה שמוערכת בכ-8 מיליון יורו.

* מסתמן טרייד באיטליה: אטאלנטה קרובה לצרף את נהיתן נאנדס, הקשר האורוגוואי ששמו נקשר עם טוטנהאם, כאשר החלוץ ההולנדי סם לאמרס יעשה את הדרך לקליארי - כך דווח ב"סקיי ספורט".

* באתר "90min" טוענים שהצטרפותו של רפא מיר לסביליה סוללת את דרכו של לוק דה יונג החוצה, כאשר ווסטהאם הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו וזאת למרות הדיווחים הרבים על כך שהחלוץ בדרך חזרה לפ.ס.וו של ערן זהבי.

* המגן הבוסני סיאד קולאשינץ מתקרב לפנרבחצ'ה. הטורקים במו"מ מתקדם עם ארסנל ונראה שעזיבתו היא רק עניין של זמן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully