וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד לא מוותרת: תנסה לצרף את קיליאן אמבפה בינואר

התקשורת הצרפתית משוכנעת שפריז סן ז'רמן תסרב למכירת החלוץ בכל תרחיש, הבלאנקוס הפנימו זאת ויעשו ככל שביכולתם כדי לסכם מולו מיד עם הפיכתו לשחקן חופשי

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

השבועות עוברים והמועד האחרון להעברת שחקנים הולך ומתקרב בצעדי ענק, אבל ריאל מדריד עדיין לא מבצעת מהלכים משמעותיים שמצביעים על ניסיון אפשרי שלה לרכוש את קיליאן אמבפה עד סוף החודש.

כוכב פריז סן ז'רמן משחק כרגיל בפתיחת העונה, אולם סופג שריקות בוז מרבים מאוהדי הקבוצה בשל כך שטרם האריך את חוזהו שיסתיים בקיץ 2022 - וככל הנראה גם לא יאריך אותו, לאור הפרסומים שהוא רוצה לעבור לריאל מדריד לכל המאוחר בקיץ הבא.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. רויטרס
ריאל מדריד שומרת על שקט בגזרתו. אמבפה/רויטרס

למרות זאת, כך לפי "Le10sport" הצרפתי והעיתון "לה פריזיאן", הבלאנקוס שומרים על גזרה שקטה ועל המצב ללא שינוי בשבועות האחרונים מתוך הבנה שפריז סן ז'רמן לא תמכור את אלוף העולם הצעיר בכל מקרה.

בתקשורת הספרדית אמנם נכתב פעמים רבות על כך שריאל מתכוונת לקראת סוף החלון להגיש הצעה שתנוע בין 120 ל-150 מיליון יורו, אלא שכעת בכלי התקשורת בצרפת נכתב כי לריאל מדריד הובהר היטב המסר שאמבפה לא למכירה, ומכאן שהכוונה של פלורנטינו פרס היא לפתוח במו"מ ישיר לצירוף קיליאן אמבפה ולהכריז על צירופו בחודש ינואר, אז הוא למעשה החלוץ יוכל לנהל שיחות רשמיות עם ריאל מדריד או כל קבוצה אחרת גם ללא אישור מפריז סן ז'רמן ואף לחתום על חוזה לעונת 2022/23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully