וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסיוס כבש צמד והציל את ריאל מדריד, שהסתפקה ב-3:3 משוגע מול לבנטה

הבלאנקוס עלו ליתרון משער מוקדם של גארת' בייל (5), רוג'ר מרטי (46) וחוסה קמפאניה (57) הפכו, ויניסיוס נכנס והשווה (73), רובר החזיר את היתרון למארחת (78), וניסיוס שוב הציל (85). אתלטיקו מדריד גברה 0:1 על אלצ'ה

תקציר: פיינורד - אתלטיקו מדריד 1:2 (מחצית לאופיר מרציאנו)/ספורט1

המחזור השני בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם שתי הקבוצות של מדריד, כאשר אתלטיקו מדריד שמרה על מאזן מושלם עם 0:1 דחוק על אלצ'ה, כאשר ריאל מדריד הסתפקה ב-3:3 דרמטי מול לבנטה. ריאל סוסיאדד גברה 0:1 על ראיו וייקאנו.

ויניסיוס חוגג שער, ריאל מדריד. רויטרס
צמד נפלא. ויניסיוס/רויטרס
שחקן לבנטה רוג'ר מרטי. Aitor Alcalde, GettyImages
הביכו את ריאל. מרטי חוגג/GettyImages, Aitor Alcalde

לבנטה - ריאל מדריד 3:3

ריאל מדריד מאבדת נקודות ראשונות כבר במחזור השני, וכמו שההגנה שלה נראתה היום, היא תאבד העונה עוד הרבה נקודות. אחרי שאיבדה את סרחיו ראמוס ורפאל וראן, ריאל הציגה מרכז הגנה פרוץ וספגה שלושה שערים. מה שינחם אותה זו העובדה שהצליחה לחזור מפיגור פעמיים והראתה אופי, ועדיין זה נגמר בצורה מתסכלת.

ריאל הוליכה 0:1 מוקדם ונראתה בשליטה מוחלטת, אבל בפתיחת המחצית השנייה לבנטה הפכה עם צמד מהיר. ויניסיוס עלה מהספסל והשווה, דויד אלאבה שגה ואיפשר ללבנטה שוב לכבוש ולעלות ל-2:3, אבל ויניסיוס השלים צמד והציל נקודה. בדקות האחרונות לבנטה שיחקה ב-10 שחקנים ובלי שוער, ועדיין ריאל לא כבשה שער ניצחון, בסיומו של משחק סוער ומשוגע.

שחקן ריאל מדריד איסקו מול שחקן לבנטה חוסה קמפאניה. Aitor Alcalde, GettyImages
עוד ערב מקרטע. איסקו מול קמפאניה/GettyImages, Aitor Alcalde

מהלך המשחק

דקה 5: גול! ריאל מדריד עולה ל-0:1: קארים בנזמה קיבל כדור עומק נהדר ומצא את גארת' בייל במסירת נהדרת בתוך הרחבה כדי לגלגל את הראשון של הבלאנקוס.

דקה 20: פדריקו ואלוורדה ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק, אך הכדור שלו לא פגע במסגרת.

דקה 38: בעיטה חופשית של גארת' בייל מרחוק הלכה טוב ופספסה רק במעט את המסגרת.

דקה 40: הכדור הגיע לאיסקו בתוך הרחבה וממרחק של כ-14 מטרים מהשער ניסה להקפיץ מעל השוער, והכדור שלו הלך החוצה.

דקה 46: גול! לבנטה משווה ל-1:1: רוג'ר מרטי קיבל כדור כשהוא לבדו מול קורטואה וחצי דקה מפתיחת המחצית השנייה גלגל את שער השוויון עבור המארחת.

דקה 57: גול! לבנטה עולה ל-1:2: חוסה קמפאניה ניצל בישול של דה פרוטוס וקבע מהפך לזכות המארחת.

דקה 73 - גול! ריאל השוותה ל-2:2: אחרי לחץ גדול של ריאל, הבלאנקוס כבשו דווקא במתפרצת, כאשר קאסמירו מצא את וניסיוס במסירה נפלאה, הברזילאי דהר לשער, וסיים כמו שצריך כדי לקבוע שוויון.

דקה 78 - גול! לבנטה ניצלה עוד טעות בהגנה ועלתה ל-2:3: כדור חופשי הוגבה לרחבת ריאל, פגע בראש של אלאבה והגיע לרגלי הבלם רובר פייר, שכבש מקרוב בקלילות.

דקה 85 - גול! שוב שוויון, שוב ויניסיוס, ואיזה גול: הברזילאי שלח נגיעת אמן מזווית קשה, והכדור הלך לקורה ופנימה כדי לקבוע 3:3 נהדר. שער שלישי העונה לברזילאי.

דקה 88 - כרטיס אדום! שוער לבנטה יצא הרחק משערו ונגע ביד, וספג כרטיס אדום. ללבנטה לא נותרו חילופים, והבלם רובן וזו קיבל את אפודת השוער.

אנחל קוראה עם רודריגו דה פול שחקני אתלטיקו מדריד. רויטרס
השילוב הארגנטינאי הכריע. אנחל קוראה עם רודריגו דה פול/רויטרס

אתלטיקו מדריד - אלצ'ה 0:1

רודריגו דה פול, הרכש הכי יקר הקיץ בלה ליגה, סיפק בישול ראשון במדי האלופה, שנותרה מושלמת אחרי שני מחזורים. קשר נבחרת ארגנטינה שלח כדור ארוך לבן ארצו אנחל קוראה, שאחרי הצמד במחזור הפתיחה היה חתום גם הפעם על הניצחון עם שער שלישי אחרי טעות של השוער קיקו קסיאה בדקה ה-39. אלצ'ה לא סיכנה את יאן אובלק והשלימה 180 דקות ללא שער בליגה. לואיס סוארס שוב שותף כמחליף והסתפק בכרטיס צהוב.

ריאל סוסיאדד - ראיו וייקאנו 0:1
לסוסיאדד: מיקל אויארסבאל (68 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully