וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה: "נדיר לזכות 4 פעמים באלופות, מאמין שנעשה עוד דברים גדולים"

החלוץ התראיין לאתר הרשמי לאחר הארכת חוזהו עד 2023: "לזכות פעם אחת בליגת האלופות זה קשה מאוד, אז לעשות את זה שלוש פעמים ברציפות? ריאל מדריד תמיד תהיה הקבוצה הכי טובה בעולם"

תקציר: ריאל מדריד - מילאן 0:0/ספורט1

יממה לאחר שחתם רשמית על הארכת חוזהו בריאל מדריד עד 2023, קארים בנזמה התייצב לריאיון ובו סיפר על 12 שנותיו במועדון - שנים שבהחלט נחשבות לזוהרות ומוצלחות בתולדות הבלאנקוס.

מאז שנחת בבירת ספרד ב-2009, בנזמה בן ה-33 זכה בשלוש אליפויות, ארבע פעמים בליגת האלופות ובין השאר גם נבחר לשחקן העונה בספרד ב-2019/20 - את תואר מלך השערים עדיין אין לו, אבל אחרי חמש שנים רצופות שעשה זאת ליאו מסי שכעת עזב לפריז סן ז'רמן, אולי זו העונה של בנזמה.

"ריאל מדריד תמיד תהיה הקבוצה הכי טובה בעולם. אני חושב שבעידן הנוכחי לזכות ארבע פעמים בליגת האלופות זה דבר נדיר - לא אומר שהיינו בלתי מנוצחים, אבל זה בהחלט הישג מיוחד", אמר לאתר הרשמי של המועדון.

"לזכות פעם אחת בליגת האלופות זה קשה מאוד, אז לעשות את זה שלוש פעמים ברציפות...הטבענו את חותמנו עם הקבוצה הזו ובעתיד נטביע חותם פעם נוספת".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. אתר ריאל מדריד, אתר רשמי
בנזמה ופלורנטינו פרס במעמד חתימת החוזה החדש/אתר רשמי, אתר ריאל מדריד

בנזמה נרכש על ידי ריאל מדריד מליון תמורת 40 מיליון יורו ועל הבחירה שלו בבלאנקוס סיפר: "זה קרה לפני המון זמן, אבל כמובן שאני זוכר את זה. ההורים שלי והסוכן שלי התקשרו אליי ואמרו לי ללכת הביתה. אני לא רציתי, אבל כשהגעתי הביתה ראיתי את פלורנטינו פרס - האיש שצירף לריאל מדריד את זינדין זידאן, כריסטיאנו רונאלדו, בנה גלאקטיקוס...הסתכלתי עליו ולא אמרתי מילה, הוא רק שאל אותי אם אני רוצה לשחק עבור ריאל מדריד ואני השבתי 'כן'".


כידוע, ריאל מדריד עברה הקיץ מעין מהפכה כשנאלצה להתמודד עם עזיבת המאמן זינדין זידאן והחלפתו בקרלו אנצ'לוטי, מי שאימן את ריאל מדריד גם בין 2013 ל-2015 ובשנתיים הללו הבקיע תחתיו בנזמה 48 שערים ב-98 משחקים: "אין בכלל ספק שהוא מאמן מצוין. אנחנו מדברים הרבה באימונים ואני מרגיש איתו מצוין", אמר הצרפתי שבמחזור הבכורה ענד את סרט הקפטן וכבש צמד בניצחון 1:4 על אלאבס. מחר הוא וריאל ייצאו למשחק חוץ נוסף, נגד לבאנטה (ראשון, 22:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully