וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירבה לכריסטיאנו רונאלדו בשבילו: המסר של ריאל מדריד לאמבפה

בתקשורת הספרדית טוענים שהבלאנקוס לא מוכנים לוותר על צירוף חלוצה של פריז סן ז'רמן, ב"אס" נכתב: "הוא מטרת העל". דיווח בצרפת: החליט סופית לעזוב את פריז

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

פחות משבועיים לסגירת חלון ההעברות, ריאל מדריד לא מוכנה לוותר על צירוף קיליאן אמבפה. גם הבוקר (חמישי) עסקו כותרות העיתונים "אס" ו-"מארקה" בסאגה סביב אלוף העולם בן ה-22, שכידוע חוזהו בפריז סן ז'רמן יסתיים בתום העונה הקרובה וכעת זוהי למעשה ההזדמנות האחרונה של קבוצתו למכור אותו לפני שיוכל לעזוב ללא תמורה - על אף שבשלב זה הנשיא נאסר אל חאליפי מסרב לדון בכך, בתקווה שאמבפה יאריך את חוזהו למרות הכל.

אתמול פורסמו דיווחים סותרים באשר לעתידו של אמבפה, אלא שבמדריד אהבו לקרוא גם את הידיעות על כך שלאונרדו, המנהל המקצועי בעיר האורות, וכמוהו גם אמבפה עצמו, סיפרו בחדר ההלבשה על עמידה בהסכם לעונה הקרובה: "בריאל מדריד מפרשים את דבריו כניסיון להרגיע את הרוחות במטרה שעזיבתו תהיה נוחה ונעימה לכל הצדדים", נכתב ב"אס", "העובדה שקרלו אנצ'לוטי הכחיש שהוא רוצה את כריסטיאנו רונאלדו בחזרה בריאל מדריד, היא מסר לאמבפה שהוא מטרת העל של המועדון".

יתרה מכך, לאחר הפרסומים הבוקר בספרד, גם העיתונאי הצרפתי הבכיר דומיניק סבראק מ"לה פריזיאן" פרסם כי פריז סן ז'רמן מודעת לכך שאמבפה יעזוב בכל מקרה, השאלה רק אם עד סוף החודש הנוכחי או בעוד כשנה ללא תמורה: "אמבפה יעזוב, השאלה אם תוך 10 ימים או בחינם בקיץ הבא", כתב.

כאמור, לא רק ב"אס" עסקו בעתידו הקרוב של אמבפה, אלא גם בעיתון "מארקה" בחרו לפרסם את פניו של החלוץ על עמוד השער לצד ציטוט של טוני קרוס, שחקן ריאל מדריד שאמר אתמול: "אולי שחקן מפריז סן ז'רמן יצטרף אלינו". קרוס רמז כי אולי מעברו של ליאונל מסי לפריז סן ז'רמן יפתח את הדלת לשחרור אמבפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קיליאן אמבפה על שער העיתון "אס". "אס", צילום מסך
בריאל מדריד מתעקשים עליו. אמבפה/צילום מסך, "אס"
קיליאן אמבפה על שער "המארקה". "מארקה", צילום מסך
גם ב"אס" עוסקים בעתידו של אמבפה/צילום מסך, "מארקה"

אגב, בעיתון הצרפתי "לאקיפ" הכחישו דיווחים לפיהם אמבפה לא מתלהב לשתף פעולה עם ליאו מסי העונה בפריז סן ז'רמן: "חברים, זהו ליאו מסי", אמר עליו החלוץ הצעיר כבר באימון הבכורה של "הפרעוש" בעיר האורות. לפי העיתונאי הספרדי חוסה לואיס סאנצ'ס, ההתחבטות של אמבפה נבעה בעיקר בשל חששו כי אם יסכים להאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן מעבר לעונה הקרובה, הוא לא יזכה לעזוב את הקבוצה - ועל כן נראה שהחליט לסרב לרעיון להישאר וכעת דוחף לעבור לבירת ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully