וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סטיפה פריצה ודן ביטון צפויים להתאמן, דניאל טננבאום יצא מבידוד

שחקני הרכש יצטרפו לאימונים כמו גם השוער שסיים את תקופת הבידוד שלו אחרי שחלה בקורונה. דוידזאדה, מזרחי, קארצב, שחר וחנציס אמורים לפתוח מול הפועל ירושלים בגביע הטוטו (ראשון, 20:00)

תקציר: שחטיור קרגנדי - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

שחקני הרכש של מכבי תל אביב סטיפה פריצה ודן ביטון צפויים ליטול הערב (שבת) חלק באימון. בזמן שהקבוצה הייתה בקזחסטן, השניים נשארו בישראל והם אמורים הערב להיות בקרית שלום על הדשא.

השוער דניאל טננבאום סיים את תקופת הבידוד שלו אחרי שחלה בקורונה ואמור ליטול חלק באימון מכבי תל אביב שיהיה הראשון מאז חזרה הקבוצה לארץ מקזחסטן ביום שישי לפנות בוקר. בשלב הזה נראה כי טננבאום יאבד את מקומו בהרכב לדניאל פרץ שהוכיח יכולת גבוהה במשחקים בהם שותף. מי שהיה רשום כשוער המשנה שלשום מול שחטאר קראגנדי הוא היווני אנדראס יאניוטיס שצפוי לעזוב וספק אם הוא יקבל דקות משחק בגביע הטוטו מול הפועל ירושלים מחר (20:00).

סטיפה פריצה מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
יתאמן עם חבריו החדשים. פריצה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

המאמן פטריק ואן לוון צפוי להעלות את מרבית השחקנים המחליפים ולא לסכן את שחקני ההרכב הראשון למשחק הגומלין מול קראגנדי ביום חמישי. אופיר דוידזאדה וגיא מזרחי צפויים לפתוח כמגנים. עדן קארצב ועידו שחר אמורים לפתוח בקישור ובהתקפה רונן חנציס ואילון אלמוג אמורים לעלות.

הרכב משוער: דניאל פרץ, גיא מזרחי, שחר פיבן, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, עדן קארצב, עידו שחר, עדן שמיר, מתן חוזז, רונן חנציס, אילון אלמוג.

וויליאם אגאדה שחקן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
צפוי לפתוח בהרכב הפועל ירושלים. אגאדה/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים

בהפועל ירושלים שתגיע מחר שוב לבלומפילד אחרי שבשבוע שעבר פגשה שם את הפועל תל אביב והפסידה 1:2, ירצו לסיים בטעם מתוק את ההופעה המכובדת שלהם בגביע הטוטו בקיץ עם החזרה לליגת העל. הבלם הצ'כי אונדז'יי באצ'ו יערוך הופעת בכורה בקבוצה ועשוי אף לפתוח בהרכב כדי להתחיל להתרגל לשחק עם חבריו החדשים.

הרכב משוער: אדבאיו אדליי, עומר אגבדיש, גל מאיו, אונדז'יי באצ'ו, מאור ג'רסי, גוני נאור, רוסלן ברסקי, גיא חדידה, אחמד סלמן, בן מיזן, וויליאם אגאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully